MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316491 příspěvků |8213 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 30 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPřívěsné vozíky, sidecary 21.11.2024 07:21  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Ahojte, pripevnujem si tumu k peráku a mam problem s tými úchytmi. nem....   08.01.2007 / 103
    Pav 40   15.01.2009 / 96
    Podvozek   26.02.2010 / 94
    PAv 40,41 linky   06.12.2008 / 81
    A jak se vám líbí PAvy asijské produkce ?....   11.02.2008 / 78
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 885      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 0 / 158      Příspěvků Příspěvků: 6477
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/59 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Kyvná vidlice PAV 40, 41 - na silentbloky


 Dobry den, nema nekdo vykres na kyvnou vidlici na silenbloky .    [Pája]   11.09.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravím, děkuji moc za informaci, vypadá to na ten díl, co sháním. Zjistím nějaké rozměry, třeba je někdo z prodejců zná nebo to změří. Milan.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.11.2024
Odpověď  Nemůže náhodou tohle být ono:
http://www.veteranobchod.cz/p_info/7123-gumovy-doraz-spodniho-ramene/?Lang=1
Doraz ramene přední nápravy na Octavii / Felicii. Skutečný kus doma na oměření bohužel nemám, jedině zkusit napsat prodejci. Má to víc e-shopů, stačí hledat. Podle mého názoru by to mohlo být, protože pro takovou atypickou a malo-výrobu, jako je třeba PAV, se spíš než adresná výroba nějakého speciálního dílu hledalo již stávající běžné řešení na trhu. Navíc světlá barva byla typická právě pro tenhle doraz.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.11.2024
Odpověď  Někdo tupě vyrobil repliku podle omackanyho zničeného vzoru.    [Monty ]   01.11.2024
Odpověď  Omlouvám se za tu fotku, je vzhůru nohama ...    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.11.2024
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den, chtěl bych požádat o radu ohledně silentbloků vidlice PAV. Koupil jsem pávíka pouze s jedním silentblokem (na fotce je to ten pravý, zažloutlý, celková délka silentbloku 67 mm) a tak jsem v jednom e-shopu koupil nové silentbloky. Ale délka těch nových je pouze 61 mm a jsou velmi tvrdé, takže při nadzvednutí zadní části pávíka je velká vůle mezi silentblokem a dosedacím plechem a při dosednutí kola na zem vidlice nemá téměř žádné propérování, i když silně zatlačím svrchu na pávíka. Neporadí prosím někdo, kde koupit "správné" silentbloky, nikdo z prodejců k nim neuvádí žádný popis. Děkuji.    [Milan z Plzně] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.11.2024
Odpověď  Prosim, pomuze me nekdo, aspon nejake miry, vzdalenost od kraje. Vzdalenost od osy. Dekuji    [Pája]   15.09.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

PAv40/41 a závěsné zařízení k ČZetě


 Ahoj, právě absolvuji legalizaci připojení PAva k ČZetě a abych to ostatním ulehčil, vkládám nové kontaktní údaje na paní v ČZ (pro udělení souhlasu s montáží závěsu za moto). Paní Vlášková, která je na foru uvedena, již zde dva roky nepracuje, nicméně mi poslala odkaz na její nástupkyni. Kontakt: Lenka Denney, lenka.denney@czas.cz, tel.: 607 060 196 a ještě jedna informace, udělení souhlasu již není zdarma, cenu prozatím nevím.    [MilanZRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2024

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Aktualizace: cena je 1210kč za podání informace/vyjádření + 2420kč vyhotovení výpisu z technických údajů vozidla podléhajícího registraci + 121 poštovné tj. dohromady 3751kč, takže docela ranec, nato že to ještě před třemi lety bylo zdarma.    [MilanZ]   19.10.2024
Odpověď  Na jiných forech tato informace proběhla, cena je 1.000 či až 2.000? jako v Jawě.    [Lojza]   26.08.2024
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Šnek pro kejvačku se sidecarem


 Anoj, mám dotaz pro ty, co napojovali sidecar. Jak jste řešili šnek na náhonu pro tachometr? Mám na kejvě šnek pro motocykl solo. Dá se koupit pro sidecar? Pokud se ještě dělá, kolika zubý potřebuju? Nebo nepasuje tam náhon z pozdějších 350-tek? Je to pro 354ku.

Rady ve smyslu kup si digitální tachometr znám, ale chtěl bych originálního veterána a digitál by kazil cekový vzhled.
Díky.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.10.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  A z čeho použít pastorek náhonu tachometru u motoru 250/353, kde je origo sekundární kolečko 19z a se sajdou se mění za 15z?    [Paul von Starkenbach]   08.10.2024
Odpověď  ja by som tam namontoval gps navigaci at se spolujezdec nenudi :)
takovej modernej tuning ...
a budes to mat presne as trasovanim vzletov    [maximilian]   14.10.2009
Odpověď  když to beru podle radarů ve vsích,ulhává mi tacho pouze o méně než 5km/h.osobně bych to bejt tebou vyzkoušel a uvidíš.větší přesnosti stejně nedosáhneš,rozhodně ne jen šnekem.    [jaromir-noskov]   12.10.2009
Odpověď  Ale z čeho tam náhon dát?? Plánuju použít 16z kolečko.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.10.2009
Odpověď  Jawarmaniak se ptá správně. Pro připojení side bylo, kromě jiného, doporučeno dát menší kolečko a vyměnit pohon tachometru.    [Wanderer] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.10.2009
Odpověď  Když, ale chceš větší záběr musíš dát menší kolečko a pak ti tachometr neukazuje dobře, ujeté kilometry nabíhají jak ozávod. Mám to stejné.    [Mirek]   11.10.2009
Odpověď  nemusíš,to je na tobě.v poho to jezdí i s 17.informace které sou ohledně připojení ber s rezervou.záleží jestli budeš víc jezdit s plnou nebo prázdnou side.    [jaromir-noskov]   04.10.2009
Odpověď  No myslím to tak, že když napojím sajdu, tak se musí zaměnit 17 zubé kolečko za 16 zubé.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.10.2009
Odpověď  jak šnek pro solo kejvačku,copak ti sajda mění převodový poměr?a pokud myslíš změny poměru kolečkem,na kejvách byli kolečka od 16-21zubů,a rozety taky velký rozsah,na tacho co vím myšleno nebylo.kývačky bohužel ukazlovali pouze orientační ůdaj.    [jaromir-noskov]   02.10.2009
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zodpovězené téma  

Vrtání do plexiskla


 Zdravím všechny
při renovaci sajdy Velorex 560 jsem se zastavil u plexiskla. Mám repliku od Jakubíka bez děr. Shodou okolností jsem byl dnes u sklenáře s dotazem, jestli by mi ty díry nevyvrtal. Měl strach, já ho mám také :-) Takže se na vás obracím s dotazem, jestli někdo nemá zkušenosti s vrtáním do plexi. Díky.    [Tom]   06.03.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Úhel hřbetu skoro nula stupňů, úhel špičky 90 - 100 stupňů.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2024
Odpověď  Prosím poradil by někdo, jak upravit ten vrták? Z popisu mi není zcela jasné, jak ten vrták zabrousit    [Jobo]   15.06.2024
Odpověď  kdyb ti prasklo, tak z toho nic nedělej, mě prasklo taky, tak sem nakonec vytáh formu a udělal ho nový podle originálu-originál se nahoře rozevírá, plexi má kuželovej tvar, pak sedí luxusně i v držákách    [mates]   10.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  do plexi se vrtá vrtákem s uhlem čela 0° to znamená, že se mu srazí šroubovice do osy vrtáku (neni tzv hladovej)nedporučuju dělat uhel "tupej" ten pak trhá kekonci díru!!!daj se stim vrtat doslova leštěný díry , otáčky nižší než do železa,vrták má při vrtání jakoby šustit (zvuk upichování materiálu při soustružení) díry pak nejsou vypálený a nakonci nejsou vyštípnutý!!!při prohřátí díry se v materiálu vytvoří vnitřní prnutí a tím to pak od díry hodně rádo praská. po vyvrtání doporuču srazit hranu tříbřitou hvězdičkou, nebo stejně nabroušenym vrtákem většího průměru    [mates]   09.03.2009
Odpověď  používal jsem vrtáky do dřeva (hrot a rovné ostří) a nebyl problém.    [mirek150]   07.03.2009
Odpověď  Díky Monty, zítra se na to vrtání vrhnu.    [Tom]   07.03.2009
Odpověď  Profíci si zvláštně brousí vrták,já používal starou chytrost - vrták na kov otupit krátkým vrtáním do zdi nebo do betonu,potom bere málo a plexi nemá snahu prasknout.    [monty]   06.03.2009
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Kabinka na sajdu


 Zdravím. Už jsem se ptal na manii, ale tady třeba bude někdo vědět víc: kamarád shání nějaký vzor, podle kterého by bylo možno vyrobit kabinku na sajdu jako je na obrázcích. Nemáte někdo aspoň přibližně tušáka? Na manii mi bylo řečeno, že je to nejspíš samodomo výroba. Větší fotky jsou na http://www.ebay.de/itm/JA WA-350-360-Gespann-Beiwag en-VELOREX-560-Anhanger-P AV-41-TUV-04-14-Oldtimer- /320901663435?pt=Motorr%C 3%A4der&hash=item4ab7 3acacb. Díky, ladis    [ladis]   15.05.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ta plachta přes spolujezdce je originál od Velorexu a dávala se na všechny 560ky od začátku výroby?    [Jobo]   24.05.2024
Odpověď  Je to jen plachta, s ocelovým obloukem přišroubovaným na sajdu, nic co by jsis doma nevymyslel.    [Pavel]   15.05.2012
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Silonové krúžky do blatníka.


 Mám ešte pár otázok okolo uloženia blatníka.Na stránke firmy predávajúcej náhradné diely som sa dočítal že silonová krúžky idú do blatníka 2 ks.Z každej strany jeden.Ale predávajú aj ocelovú podložku v tvare toho silonu,cez ktorú,sa blatník prišroubuje.Tak ako je to správne-2 silony alebo jeden silon a jedna podložka.A Ďalšia vec je že ja mám tam zakrútený šroub M10,no v katalogu je M8.Možno to niekto prerezal alebo je chyba v knižke.
Ďakujem za rady    [rišo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Vy jste opominuli, že jsou dva typy rámů na Velorex 560, starý a nový typ. Starý má dosedaci plochy na rámu i té podložky kuželovité a tam ty silony nepatří. Nový typ má jen ploché dosedací plochy a tak se to dorovnává těmi 2 silonovými kuželovitými kroužky. Zjednodušení výroby, je jednodušší obrobit do kužele silon než kov.    [Me2T]   21.04.2024
Odpověď  ani tu?    [rišo]   19.03.2018
Odpověď  Tak jsem si našel katalog abych si to oživil a není nad čím uvažovat, v blatníku je trubka s navařenými rozpěrami, pak z obou stran gumová podložka, která se též dělá v replice a pak z každé strany ještě plechová konusová vložka, no a nakonec kuželová silná podložka, která drží spolu se šroubem blatník, nějak nechápu co ti není jasné, je to krásně rozkreslené.    [Pavel.]   26.02.2018
Odpověď  A ešte ten šroub-Je m8-v knihe je m10Tak ako    [rišo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.02.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podložka od zadu    [rišo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.02.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  krúžky    [rišo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.02.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ospravedlňujem sa predajcovi za použitie jeho fotiek,ale inač sa nedostanem k odpovediam.Takže v blatníku sú 2 silonové krúžky a aj tá podložka so šroubom?Pretože tá podložka má tvar ako tie silony-podla mna nahrádza tá podložka jeden silon.Neviem čo je povodné,pretože v blatníku nič nemám.Tak díkes za spresnenie.    [rišo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.02.2018
Odpověď  Ale už jsem ti to napsal, jestli máš katalog, podívej se a nebo sem dej to foto z něj a povím ti to složení přesně jak je to vedle sebe....., no na každé straně je gumová podložka, takže dva ks, není na tom asi nic složitého.    [Pavel]   19.02.2018
Odpověď  No práve.Vyzerá to tak že buď sú tam 2 silony kuželového tvaru a rovná položka+šroub,alebo jeden silon a jedna ocelová podložka kuželoveho tvaru+šroub.Tak neviem.Niekomu sa to možno zdá ako blbosť,ale ja mám rád originalitu.    [rišo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2018
Odpověď  Tak pokud si dobře vzpomínám, tak je ta trubka s osazením napevno na jedné straně, co jde skrz blatník a proto je na druhou cca stejný tvar jako guma, ale z ocele a mezi to a blatník na každou stranu gumová vložka, opět by jsi to v katalogu asi našel rozkreslené. A z venku pak byla myslím tlustá kuželová chromovaná podložka se šroubem, ale je to léta co jsem to měl doma a rozebrané, takže už si tolik nepamatuji.    [Pavel]   19.02.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Držák kulového čepu sidecar Velorex


 Dobrý den, mám dva držáky kulového čepu k sidecar. Každý z držáků má jiný tvar. Na jaké moto/sidecar patří?    [steft01Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2024

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další foto    [steft01Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2024
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Sidecar velorex dotaz ohledně rámu


 zdravím a chtěl bych se zeptat jestli se někdy dělali trubkové rámy na sidecary velorex přikládám foto. po detajlním schlédnutí na mě působí jako originál a nebo hodně dobrá kopie    [legicRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2009

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Rám je Velorex 562    [David ]   10.09.2023
Odpověď  rozložení držáků,je dělaneý systémem péráků , věřím, že by s eto bez velkýho tunění dalo dát i k pětistovce    [mates]   01.06.2009
Odpověď  Pic, koupil bych od tebe ten rám.    [Kero]   31.05.2009
Odpověď  nic původního nevidím, všechno je vyrobené - včetně těch spojovacích tyčí    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.05.2009
Odpověď  Jj některé časti budou z puvodního rámu zbytek dovařený    [Dani Ped.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.05.2009
Odpověď  Tohle je 100% domácí výroba    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.05.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě přidávám jedno foto    [legic] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2009
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Rám plexi štítu na side Tůma


 Zdravím ve spolek, chci se zeptat zda někdo němá na prodej originál nebo třeba i repliku rámu plexi štítu na sajdu Tůma? Kdysi jsem narazil na stránky výrobce replikových sajdek někde na Slovensku, ale asi už skončili. Kromně celé sajdy co mají na prodej na 4jawa.cz, nikde nic...?    [ZednekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.08.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravim, už jsem ho sehnal, každopádně děkuji za zprávu.    [Zednek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.08.2023
Odpověď  Zdravím, pravděpodobně mam to, co hledáte. Nejsem si ale úplně jistý. Mám rám včetně plexiskla. Kdyztak se ozvěte. Díky!    [Filip]   29.08.2023
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Připojení sidecaru Velorex 560 k motocyklu Jawa-Čz 175 ccm typ 356


 Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda máte někdo zkušenosti s připojením sidecaru Velorex 560 k motocyklům 175ccm typ 356 nebo 450. Jaké úpravy provést? Dle dobových brožur a článku je to ve výjimečných případech možné připojit ke 175 ccm. Děkuji    [Petr Klika]   10.06.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Pokud tedy není připojení pouze "tuningovým" projektem voženým na přívěsu po srazových akcích, tak bych doporučoval nejdříve studovat legislativu, za jakých podmínek toto lze.
Za život jsem viděl všelijaké předělávky, nastavované rámy a jezdilo to i na silnici, ale dnes bez patřičné bumážky by se z toho mohl lehce stát i doživotní problém.    [Luboš]   12.06.2023
Odpověď  Co znamená ,,sotva jede"? Pokud se zvolí vhodný sekundární převod do síly, tak to prostě pojede, jen ne tak rychle. Pokud u 250 ccm dáte místo 19z kolečka 15 zubé, pojede to dobře, jen maximalka bude místo 100 km/h jen cca 70 km/h. Pokud to samé uděláte u 175, tak to pojede třeba 55-60 km/h maximálně, to je jak pionýr. Ale prostě pojede to.

Druhá věc je, což s Montym souhlasím, že asi ČZ Strakonice a Velorex nevydají povolení k provozu....    [Paul von Starkenbach]   11.06.2023
Odpověď  Je to prostě BLBOST .
Sajda sotva jede i s motorem 250 ccm, jak asi pojede se 175? Sice se montovala Druzeta s motorem 175 ccm,ale i to je totální zoufalost na jízdu. Motor ve skůtru Čezeta 502 má o 20% vyšší výkon, a navíc VĚTRÁK.

Nevymýšlejte blbosti, a věnujte čas a peníze něčemu rozumnějšímu. Stejně Vám výrobce nevydá podklady k legalizaci na silnici.....    [Monty]   11.06.2023
Odpověď  Pokud se změní u 356 sekundární řetězové kolečko z originálních 16zubů na 13zubů, tak by to teoreticky neměl být problém.    [Paul von Starkenbach]   11.06.2023
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

dokumentace k sidecaru velorex 560


 Ahoj, nemáte prosím někdo plány k výrobě podvozku na tuhle side? mám loďku a blatník, ale nemám podvozek. Díky za jakoukoliv pomoc.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.11.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Dobrý den.
Mohu poprosit o plány na výrobu rámu sidecar 560 . Děkuji předem.    [citronek ]   21.03.2023
Odpověď  Ahoj, mám doma loďku na velorexa 560 a nemam podvozok. Som čítal Vašu diskusiu a rád by som zohnal okótované výkresi na výrobu podvozku. Pomožte kutilovi...    [Peto]   26.12.2011
Odpověď  Je to kontakt na pána ktorý predáva náhradné diely na side Velorex a predáva aj kompletnú repliku podvozku.    [vlado]   02.11.2009
Odpověď  Na co je to kontakt?    [Bruno]   31.10.2009
Odpověď  Zdravím, takže ten kontakt je 608 941 498    [vlado]   29.10.2009
Odpověď  Mám. Možná výměna za dobrý volant na Z-25, nebo 50 Super.    [RJ592]   29.10.2009
Odpověď  Zdravím,tu dokumentaci k výrobě podvozku jěště máte?Též mám lodku a blatník a podvozek my chybí.Předem děkuji.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.10.2009
Odpověď  Zdravim priznivce side 560 taktez uvitam plany na vyrobu ramu.Jestli budete ochotni me preposlat budu moc vdecny.Na oplatku rad prenecham kontakt na vyrobce replik podvozku a jinnych dilu nejen na sidecar 560.Předem diky    [OLDA]   14.11.2008
Odpověď  Zdravím příznivce side 560 taktéž uvítám plány na výrobu rámu.Jestli budete ochotni mě přeposlat budu moc vděčný.Na oplátku rád přenechám kontakt na výrobce replik podvozku a jinných dílů nejen na sidecár 560.Předem díky    [OLDA]   14.11.2008
Odpověď  A neposlal bys mi to prosím? Díky    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.11.2008
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
Zodpovězené téma  

Zmena prevodovky Jawa 350, panelkovej za kývačkovú s velorexom 560.


 Chcel by som sa opýtať aké máte skúsenosti s výmenou prevodovky panelkovej za kývačkovú keď je pripojený velorex 560. Mám strašne veľkú dieru medzi 3 a 4 rýchlosťou.
Chcel by som vedieť či to potiahne keď sa prehodí medzi 1 a 2-kou a vývodové koliesko je 16-zubové.    [milanxx]   20.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ma skoro kazdy. Je to lepsie tu trojku mozes tahat do vyssich rychlosti a zmizne ti aj ta medzera medzi 3 a 4.    [J-Mt] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.03.2023
Odpověď  Naozaj nik to nena prehodene na kyvackovsku prevodovku?    [Milanxx]   21.06.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Identifikace sidekáry + 2x rám


 Poprosím o identifikaci sidekáry a dvou rámů. Děkuji    [JAWAMOTORSRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Rám 2.    [JAWAMOTORS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Rám 1    [JAWAMOTORS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.12.2022
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Motex za automobil


 Jen pro zajímavost, přikládám nějaké foto Motexa za auto, trošku větší než za motocykl, ale i tak celkem pěkný. Má jej někdo?    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.11.2013

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dnes som išiel po vozík. Podľa fotiek som si myslel že idem po motorkový 287. Ale na miestne som sa až zľakol z jeho veľkosti. Je to 288 za auto. Trochu pomuchlaný, bez dekla, svetiel a oj je preverená akási rúra. Prerábali ho za malotraktor. :(

Ale inak pekný základ. Kolečka sú originál, ale bez pneu. Ak by mi niekto mohol poslať foto závesu (žehličky) aká by tam mala byť. Aký je rozmer pneumatík? A aké dlhé ojo by vlastne malo byť. Budem rád ak sa mi ozvete. Poteším sa akejkoľvek odpovedi. milan.tomana@post.sk    [Milan]   18.10.2022
Odpověď  Ahoj, sehnal jsem vozík MOTEX 288 za os. automobil, má bohužel dodělávané odpružení tlumiči. Mohl by mi někd z majitelů nafotit originální provedené odpružení. Podle dostupných pramenů cituji : " Pérování je provedeno kyvnými rameny odpruženými speciálními progresivně pružícími bloky."    [Alkm]   21.03.2021
Odpověď  Scháním veškeré info o tomto vozíku dík Motex    [motexRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tento vozík (MOTEX 288) se nám podařilo sehnat v originálním stavu a dochované. Dokonce i s nápisem Motex. V případě jakýkoliv dotazů se klidně ptejte.    [Řezník]   07.03.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Něco málo zde: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=vozik&a mp;menu=10&pos=motex&post=voziky    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.11.2013
Odpověď  mám doma ale je to už novší Kovohron zo Zvolena    [jaro]   03.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě nějaké.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.11.2013
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Sidecar


 Prosím Vás,neznáte někdo tento sidecar-výrobce,originál barva.Mám ho u 350 z roku 1950.Chtěl bych to dát na veteránský papíry.Předem děkuji za vaše odpovědi.    [radekji2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Poslední.    [radekji2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další.    [radekji2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jedna.    [radekji2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další    [radekji2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak konečně jezdím!!!    [radekji2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2022
Odpověď  Díky za fotku.Bude to původní.I ten předek je stejný.    [radekji2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.10.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem našel spodek..    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.10.2018
Odpověď  CCa skoro tutéž jsem měl, dal jsem ji jen tak k péráku, ale dle mě šlo o starší kus, podlaha byla normálně dřevěná, přední zavěšení v takovém esíčku, který umožňoval kývací pohyb a vzadu jakoby tlumiče, zavěšené pružiny v trubce, byla pěkná a celkem i podobná starým Stoye, ale jen spíš jen opravdu podobná, prostě klasická stará sekera, prodal jsem ji na aukru, možná by se tam ještě fotky někde našli, no určitě je podlaha takto původní, to bych neřešil, spíš se měnila kola, blatníky aj., lde toho k jakému motu se dala, já měl blatník jak z janečka.    [P.]   15.10.2018
Odpověď  Díky za názor.Ona to může být nějaká předválečná.Nejvíc se podobá předkem side které se dávali k Čezetě.    [radekji2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.10.2018
Odpověď  Tak starší side měli kolikrát dřevěnou podlahu takto řešenou a nemyslím si, že by ji někdo dodatečně měnil.    [Pavel]   14.10.2018
Zobrazeno 10 z celkem 22 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (22) 
 Strana 1/59 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 



Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006