Ahoj kluci,na aukru je Jawa 250/353 v original puvodnim stavu.Nevi nekdo,jak se tyto modely cenove pohybuji?Dekuji David [kocicak] 04.05.2012 Přidat odpověď |
| Toto neni zadny soutezak, ale jednoznacny podvod, bacha na to. [Hanes] 05.07.2012 |
| Soutezni motor se da udelat v garazi na koleni. Nekde na netu se vali ofocenej navod "jak na to" z sedesatych let. Mozna bych ho nasel nekde v pocitaci kdy mel nekdo zajem... [MT56] 04.07.2012 |
| Aukrem už proletěl 2x,..naposledy za 45100,-. Předtím taky tak nějak,..ale naházeno uměly,...viz koment prodejce na Aukru. [Dolin1] 03.07.2012 |
| tak soutěžák už je i na i veteránu.. Prodám jawa 250/353 rv. 1957 s TP soutěžním motorem. Tento motocykl je opravdový unikát, má fabricky upravený motor a jezdily se s ním závody do vrchu.Cenu nabidnete. č.i.: 0000323367 [Jan] 03.07.2012 |
| ani tour de florenc?? [zdex] 07.06.2012 |
| A,..tak to jde jen o joke z mé strany. Motorky neprodávám. Omlouvám se, měl jsem za to že se vtip pochopí (proto je pod čarou) a Tour de Franc (ne France) je narážkou na jméno mého dědy,... :-D [Dolin1] 07.06.2012 |
| Doline a za 12000 bysme se na ty zetce domluvili? Ma to papiry? :) [CIJOML] 07.06.2012 |
| Doline, ta zetka by mě zajímala. Nevíš prosím v jakém roce přesně tu Tour de France jel? To je tovární úprava? [Jan] 07.06.2012 |
| Kocicak = David Brozek = prodavajici. To co tento clovek predvadi se da pri slusnosti rict, ze je to jen jeho mrhani casu. Zavodni upravy tato motorka evidentne nema. Bez zvetseni plochy zeber valce hlinikovym mezikruzim ( tak jak je to videt treba nize na CZ motoru ) se o uspesnych zavodnich predpokladech kyvacky neda hovorit. A tak, kdyz uz chce prodavajici podvadet, tak by mel alespon zustat nohama pri zemi a treba nekoho za 25 tisic za tuto motorku napali, ikdyz pochybuju, ze mu za ni nekdo i tech 25 da. [Honza] 07.06.2012 |
| Dolin: Přesně tak, jde jen o dobu, po kterou probíhá sání, komprese, výplach.. Protože dráha pístu je jasná, tak toto určuje pouze poloha (výška) hrany kanálů, výška pístu.. Takže teoreticky se nepatrně změní časování (posune se), i když jen vyhodíš těsnění pod válcem. [webersinke] 07.06.2012 |
| Co ten dotyčný myslí tím upraveným časováním? Nějak mi to nedochází. Přece musí být klika slisovaná tak jak musí být kvůli poloza a štelovatelnosti zapalka. Tím pádem je daná "cesta" a poloha ojnice a pístu ne? Snad jen tím zvětšení kanálů by bylo teda jakoby možno dosáhnou jiného vyplachování a třeba i nasátí směsi,..to je jako celé? A nebo něco jiného? ---------------------------------------- ---------- Jinak prodám moji ČZ 125c s motorem Supersport viz foto. Jezdil s ní často můj děda František a to hlavně Tour de Franc a má karbec z Péráka!!! Časování je taky upraveno, zhruba na půl čtvrtou asi,...chtěl sem tam dát i ventily a dvě vačky. Cenu bych viděl tak na 122000. Bo je to starší než kývačka! Sice zatím nejede, ale jinak by byla cena 160000. Na Aukro to dávat nebudu, protože by mi přihazoval brácha a z něho to pak ty prachy nedostanu,... [Dolin1] 07.06.2012 |
| :-)))Hloupost některých lidí nezná hranice. Co to musí být asi za "pako" když si myslí, že prodá kývačku za 100tis :-))) Na tyto a podobné nesmyslnosti jsem si už zvykl v politice, ale koukám, že to došlo už i do veteránismu. Pro kocicak: doufám, že nelituješ, že jsme ti tady tuto blbost chtít za ni zaplatit na aukru ty nehorázné peníze rozmluvili. Jak vidíš, tak ani těch 40tis by nestačilo.A prodejce evidentně není normální. [martin S.] 06.06.2012 |
| Aukce byla opravdu jen fiktivně vyšroubovaná. Nedlouho po skončení aukce jsem dotyčného kontaktoval ( ze zvědavosti jestli se skutečně jedná o podvod ) A ihned jsem obdržel nabídku tohoto motocyklu za 100 tis. Kč. Takže tak. [Honza] 06.06.2012 |
| Tak nyní ji inzeruje jako speciál na závody do vrchu.To je změna co ? Je to na I veteránu. [v38] 06.06.2012 |
| Uměle šroubovaná cena. Klasika. Prodejce si to "nevydražil" za vhodnou cenu. [jawarmaniak] 06.06.2012 |
| To je ta samá, asi si to poslední kupec rozmyslel :-) [Meela] 06.06.2012 |
| Další foto [Dolin1] 06.06.2012 |
| Prodám jawa 250/353 rv. 1957 se soutěžním motorem. Tento motocykl je opravdový unikát, má fabricky upravený motor a jezdily se s ním závody do vrchu. Motor má kompletně a profesionálně předělané časování a všechny kanály jsou jednou tak velké. 6.6.2012 09:48:25 E-Mail: jawa8@seznam.cz Tel.: 00420-608781045 Kraj: ČR - Středočeský kraj Další speciál? [Dolin1] 06.06.2012 |
| Jen že to co "administrátor" odstranil je, že jsem říkal, že je to dobrej kup pro někoho kdo potřebuje papíry a že zbytek dílů může rozprodat ... . A pořád by mě zajímalo proč to "administrátor" odstranil??? [vana-hb] 23.05.2012 |
| vana-hb-dobrej kup to asi bude,eště bys musel dokoupit elastáky a teplákofku. Nejlip f ružovej barvě.. [k.b.] 22.05.2012 |
| Může mi administrátor diskuse vysvětlit proč odstranil můj příspěvek říkající, že je ta motorka v odkazu za 10k dobrý kup???? [vana-hb] 22.05.2012 |
| Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse [vana-hb] 22.05.2012 |
| Jestli se nepletu, tak se již motocykl opět ukázal na prodej na jiné inzerci, s povídáním o soutěžních úpravách a že se jedná o motocykl pro opravdové znalce. Takže to asi opět jednou na aukru nevyšlo a motocykl si za nesmyslné peníze nového majitele nenašel. [Pavel] 21.05.2012 |
| Pro mě je to až z údivem, kolik lidí za tu motorku přihazovalo. Na první pohled ta motorka soutěžní úpravy nemá. Např. dodnes se dá sehnat hliníkový mezikus na zvětšení chlazení žeber válce. Už jen bez této úpravy pochybuju o možné soutěžní účasti. Ale vzhledem k zachovalému stavu je jasné, že tahle motorka nemůže soutěžní minulost mít. Jen mi nejde do hlavy, že by lidi byli tak naivní a věřili smyšlené báchorce a předháněli se v příhozech o tisícovky ?? [Honza] 17.05.2012 |
| Neni to vubec od Husaka. Je to primo vydane z Jawy, nema to zadny nazev. Za tu brozuru si predstavuji 1500,- Neni problem s prelozenim, to pochopi i neanglictinar, a vykresovou dokumentaci na upravu serioveho motoru a vyfuku take. Podle me tato brozura vychazela jako uprava pro zavody v USA a pro upravu seriovych stroju pro zavod. Dokumentaci fotit nebudu ale neni to to od husaka upravujeme motocykl pro zavod apod. toto je primo jako doplnek neco jako byly vydavane workshopy pro jednotlive stroje k opravam pro servisy. Tady jsem takovou brozuru jeste nevidel nikdy. [Viktor] 17.05.2012 |
| podle me to je normalne to co se tu pohybuje uz dlouho tusim od husaka upravy motoru pro tereni a silnicni zavody ty upravy tusim vysli v naky knizce i v tehdejsim dobovim tisku. mam to nekde v pc oskenovany [Freebiker] 15.05.2012 |
| Co za tu dokumentaci? [Jarda] 14.05.2012 |
| Viktore tak to naskenuj a posli na muj mejl klidne si dam tu praci a prelozim to. [CIJOML] 14.05.2012 |
| Mam na prodej original dokumnetaci vydanou oficialne n.p. jawa, pro ladeni motoru a upravy motocyklu seriove vyroby pro vyssi vykony, motory 559, kyvacka apod. Je to cele v anglictine, obsahuje detailni vykresy a upravy seriovych stroju pro zavody, konstrukce motoru jak a co upravit, vcetne upravy vyfuku. Je to psane v anglictine, myslim ze celkem rarita, urceno jen na vyvoz. [Viktor] 14.05.2012 |
| Delam 360 asi dostane RS zeleny lak, kotoucovky a nasavani rajskeho plynu do sani. Na kaslik cislo 4 to bude ale zavodnicka!!! [CIJOML] 14.05.2012 |
| Tak nakonec 45500,- což je na 250 slušné!! Doufám že už všichni ladíte zaručeně tovární motory doma :DD [dolin1] 14.05.2012 |
| Tahle motorka už byla kdysi před pár lety prodávána a byla i se stejnou báchorkou o továrním motoru. A neprodala se. Také se to tu řešilo na diskuzi a výsledek byl, že se jedná o podvod. Majitel "určitě má" jakýkoli doklad, že se motorka používala pro soutěže, třeba foto,startovní listinu atd. Určitě nemá nic, protože by to jinak zmínil v inzerátu. A další věc. Mororka používaná při soutěžích by se nedochovala v tomto stavu, ta by byla hodně dobitá. [Tom] 11.05.2012 |
| Myslím že podobnou službu jako "obdiv" ti udělá i půlbuben.... [dolin1] 10.05.2012 |
| Kluci dekuji;asi mate pravdu,kdyz objevim neco podobneho,tak koupim.Jinak dekuji za prispevky [kocicak] 10.05.2012 |
| Kdybys ji chtěl najít, tak zadej do vyhledávače na i-veteránu: Prodám Jawa 250 Speciál 1935 je to hned dnešní inzerát. Nevím jak sleduješ ceny, ale já opravdu hodně a předválka za 50tis už dnes není nic ojedinělého, já sám mám předvál. čz za 45tis proto se divím této ceně za kývačku??? Jinak to nebylo myšleno nijak zle, jen mi to přijdou nerozumně investované peníze, ale když někdo něco moc chce, tak si holt svůj sen splní, ať to stojí co to stojí. [martin S.] 10.05.2012 |
| Já to vidim tak, že "kocicak" je její prodejce a dělá jí tu reklamu. [vana-hb] 10.05.2012 |
| Dekuji ti za radu,kdyz jses tak chytry,tak mi dej tip na takovehle 3 kyvacky nebo predvalecnou Jawu za 50.000,-Ja je ihned koupim!!!!!! [kocicak] 10.05.2012 |
| Můj názor je ten, že když si k této aktuální ceně (40000kč) přidáš ještě 10000kč, tak už máš na předválečnou motorku, nebo 2 až 3 nádherné kývačky, akorát nebudou mít na venek viditelně jiný karbec a nikdo ti nebude cpát do hlavy, že má bůhvíjaké úpravy. Prosím, ať si je klidně má, ty úpravy, ale je a bude to pořád kývačka. A kdykoliv ji postavíš vedle předválky, tak bude méně zajímavá a až řeknešm že stála ty samé peníze, tak ti poklepou na čelo. Tato cena už je magorismus a věřím, že půjde i vejš.To že ujede obyčejným kývačkám je sice hezký, ale velice pomíjivý pocit, který tě přestane uspokojovat, hned jak postavíš tuto kývačku na sraze do řady dalších dvaceti a nikdo nepozná rozdíl a pak přijede někdo s indiánem a neštěkne po ní ani pes. Akorát ty kývačkáře co za pěknou kývačku dali 20000kč to nebude tak štvát jako tebe za 50000kč. Tak si to přeber jak chceš, ale kus pravdy na tom je a to nezapřeš. Navíc veterán není na závody a pokud tě rychlost okouzluje, tak i když ujedeš obyč. kývačkám, tak tvý rovnocenný soupeři budou kluci na dnešních 125ccm skůtrech. To je můj pohled na tento stroj a tuto cenu :-( Každý stroj má své kouzlo a svou cenu. I obyčejný fichtl má své kouzlo, ale určitě né za 30tis apod.Tak jako kývačka za 50tis a bůhví jestli né víc.Neberte to zle, nic proti kývačkám a fichtlům, ale některé ceny po vystřílivění a v porovnání s tím co si pak člověk doveze dom, jsou fakt bláznovství. [martin S.] 10.05.2012 |
| Jdu do ni,protoze na vyjizdky v techto mesicich idealni.Hlavne je ti opravdu puvodni stav a to ja mam rad,protoze ta motorka ma historii a nejakeho toho dedu uz povozila.Me nic nerikaji stroje po renovaci.Tak uvidime.Diky za diskuse. [kocicak] 10.05.2012 |
| Ale zase budeš dvakrát častěji tankovat :-) Takže do ní jdeš? Tady jde hlavně o slovíčkaření o tom co znamená "tovární" Třeba já to chápu jako nějaké provedení přímo z jawy a aspoň v nějaké malé sérii, což tahle motorka na 99% stoprocentně není. A nebo to jde chápat jako něco co si někdo udělal v libovolné továrně (klidně i v jawě) na "profi" strojích načerno (případně si to udělal v nějaké dílně svazarmu). No a to je podle mě případ téhle motorky, ta má se standartním soutěžákem společný jenom výkon a karburátor ;-) Ale přeju ti hodně štěstí do aukce, já jsem vždycky naštvanej když mě někdo v posledních pár vteřinách přehodí a nevyhraju :-D [meela] 10.05.2012 |
| Ahoj,tak jsem se byl vcera podivat na tu krasavici.Tovarne upravovany motor a sani,to by malokdo udelal,opravdu cista prace a hlavne je to nerizena strela.Vsechny 250 i 350 mi budou koukat na zada.Dekuji za Vase nazory. [kocicak] 10.05.2012 |
| Tak toto je obyčejná kejvačka,protože v roce 1957 již jeli 6D na motocyklu který měl ze prvé hliníkový motor a měl 19" kola.Toto je seryjak který se po dovolené měnila jeho výroba a dostal tlumič sání a doutníky.Takže ten kdo si to koupí si dobře naběhne.Se soutěžním motocyklem to nemá nic společného. [v38] 09.05.2012 |
| Dolin1:startpáka je CZ 980 alebo 969 montreal. [jumbo] 09.05.2012 |
| Já myslím, že je to ale správně. Takových motorů sem viděl už víc co mají drážku a výstupky pro starý typ krytu karbecu. Navíc třeba ČZ 250 455 z roku 1963 má furt ty výstupky v bloku jako Jawa-ČZ 175 z roku 1956! [Dolin1] 09.05.2012 |
| motor má sice výřez pro páčku ale pokus se podíváte pořádně je vidět, že je motor starší s drážkama pro kryt karbecu bez matky takže ten výřez tam musel být dodělaný. Ale i toto vyvolává spostu otázek. [Jolek] 09.05.2012 |
| Jako 40 litrů už teď je docela raketa teda! Jinak na rok 1957 nesedí kryt karbecu (ten byl 1954-1956) a moc ne v kombinaci s motorem co má výřez na páčku. Zajímalo by mě číslo motoru. Ale pokud mu číslo sedí se štítkem, rámem a je to originál štítek, originál čísla (neraženo - nevybroušeno).... Rok 1957 je takový nejednoznačný teda,.... [Dolin1] 09.05.2012 |
| Jen pro upřesnění, soutěžní motocykl mít testační raznici nemusel, jelikož byl nahlášený na klasické TP, oproti jiným závodním strojům, které měli sportovní průkaz a nemohli být používané v běžném provozu. Ale jinak mě samozřejmě dost překvapuje, kolik lidí má o tuhle sériovku v docela pěkném stavu zájem, hlavně tedy za ty prachy. Co se týče úprav motoru, tak si do něj dokáže v těchto úpravách sáhnout asi každý z nás. [Pavel] 07.05.2012 |
| podle me je to peknej hajzl takhle lhat do inzeratu. motor je z novejsi kejvy se zavrenym sanim ma tam vyrez na klapku sytice. takze uz od pohledu bastl a pokud by to byl soutezak tak asi tezko obyc valcem a hlavou taky by mel mit dvojitej retizek na primaru a urcite ne klasicky rybiny snima by asi ten radoby supr motor nejel :-)taky postradam foto motoru treba s vyrazenejma znackama od technickych komisaru ze zavodu nebo cislo na motoru znacici soutezni motor. [free] 07.05.2012 |
| smradzjzd- Presne tak casovanie mozno zmenit uhlom otvorenia prepustacieho vyfukového a sacieho kanalu co sa da docielit prepilenim kanalov na usti valca popripade upilenim z piestu ako tu uz bolo spomenute. [swako44] 07.05.2012 |
| Jsem zvědavej co zato lidi daji. Ale já osobně bych motor kterej upravil (zřejmě) Pepa z Hornídolní v žádném případě nekoupil. [vana-hb] 05.05.2012 |
| Krasne dohadovani ten kdo to chce tak koupi jinak je vše prodejne každej kousek i Pan Fousek. [Kusovsky] 04.05.2012 |
| vana-hb - Uříznu zezadu kus pístu, začne to otevírat a zavírat v jiné době - změním tím časování, zrovna tak časování změním přepilováním kanálů, nevidím to jako lež. martin S. - máš pravdu, nějak mě zmátl ten odlesk v horní části [smradzjzd] 04.05.2012 |
| Rozprávky na dobrú noc.Táto motorka okolo 250/353/08 ani nešla.Jedine karburátor,aj to je otázne či je to 28,alebo26mm.Väčšie kanály -bežná úprava. [jumbo] 04.05.2012 |
| Citace "smradzjzd": "je u dvoudobých motorů časování rozvodu pevně dáno konstrukčním uspořádáním válce a pístu." ... a neni to právě to co celou dobu říkám? Přečetl jsi si vůběc, že on tvrdí, že má to "časování" nově udělané? Hmm ... nevím co by na to řekla Forestova máma. [vana-hb] 04.05.2012 |
| A co ta hrana dole? Je vidět spodní hrana šoupěte. Prázdno tam není. [martin S.] 04.05.2012 |
| A to mosazný šoupě bych řekl není šoupě, ale odraz světla v prázdné šachtě. [smradzjzd] 04.05.2012 |
| Vano víš co říkala Forrestova máma - "Pro hlupáka každý hloupý". "Na rozdíl od čtyřdobých motorů, u nichž pracují ventily nezávisle na sobě, je u dvoudobých motorů časování rozvodu pevně dáno konstrukčním uspořádáním válce a pístu. Pro změnu tohoto časování se musí u dvoutaktu úplně přepracovat nebo vyměnit celý válec." zdroj http://www.sinz.cz/archiv /docs/si-2005-06-331-343. pdf [smradzjzd] 04.05.2012 |
| Tolik, kolik jsi ochoten dát a za kolik ti stojí za to ji mít. Na to ti přece nemůže nikdo odpovědět. Aukce je o tom, že dáš své maximum, které jsi ochoten dát. [martin S.] 04.05.2012 |
| Me se moc libi a chtel bych ji.Kolik, tak za ni mohu nabidnout? [kocicak] 04.05.2012 |
| Spíš by mě zajímalo kde vzal to šoupě - jestli někdo vyrábí mosazné repliky když tvrdí že je karbec po generálce? [vana-hb] 04.05.2012 |
| Jestli myslí časováním nastavení předstihu (zapalování) tak ano, ale pak je to tatar. Časování je u čtařtaktů, i když asi někdo kdo neví rozdíl tomu tak může říkat. [vana-hb] 04.05.2012 |
| http://aukro.cz/soutezni- jawa-250-353-i2319536382. html Jako taková je moc hezká. Jen bych trval na nějakém průkazném důkazu o tom že je to fabrika,..upravit to mohl kdokoliv,... Jinak je to klasika pohádka. Ale moto je to hezké,...tak 12-15000 by bylo asi adekvátní myslím,.. [Dolin1] 04.05.2012 |
| ale proč pořád trvá na "fabrické" úpravě? Na zvětšování kanálů a další vychytávky bylo třeba ve Světě motorů dost návodů... Kdyby to vyšlo z fabriky tak bych u toho rád viděl aspoň hliníkový válec a větší hlavu :-) Ale kývačka je to pěkná, takhle zachovalou bych bral i bez motoru :-) [meela] 04.05.2012 |
| Vano bez "časování" by to nejelo, jakým způsobem se děje je věc jiná. K moto z Aukra, nic o tom nevím, ale jezdit v terénu soutěže se sdruženou řadící pákou musel být očistec :-) [smradzjzd] 04.05.2012 |
| Citace: "Motor má kompletně a profesionálně předělané časování a všechny kanály jsou jednou tak velké oproti standardnímu motoru". ... Dvoutakt nemá žádné časování (nemá ventily s rozvody) a dvakrát takové kanály to bych chtěl vidět jak by to vypadá. Napíšu mu o fotky rozebraného motoru. Podle mě je to klasická 250 s klasickou pohádkou o "unikátním kuse". Motorka s tp tak (deset málo a patnáct moc) a tak 5k dal do opravy motoru. Jestli ta oprava ovšem měla význam. [vana-hb] 04.05.2012 |
|
|