MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316517 příspěvků |8215 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 43 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (K | Diskusní téma 29.11.2024 18:51  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Jawa 354


 Pasují podsedlové plechy z 250 na 350. Myslím tím rok 1958 a mladší.    [ben06] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.11.2013     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já jí ale rozebral už před třemi lety. Teď jsem se pustil do oprav a už si nevzpomenu jak to vypadalo. Fotku mám jen tuhle a to je na mně moc malé.    [T-1000]   02.06.2015
Odpověď  Pokud jsou to plechy z 250, tak to na 350kovém motoru musí být vidět na první pohled.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.06.2015
Odpověď  Nechci zakládat nové téma. Rozebral jsem 350ku z roku 61. Původní kus. Když jsem pucoval plechařinu od nánosů bláta, oleje, apod. tak jsem zjistil, že tam jsou podsedlové plechy se značením 250. Když jsem na ní jezdil, tak jsem si toho nevšiml. (i když jsem to nijak zvlášť nezkoumal). Plechy jsou z jednoho stroje, původně bílého, pak červeného, nakonec oranžového. Štítek německý. Jsem teprve třetí majitel. Tváří se to, jako by tam byly od výroby. Potkal jste se s tím někdo?    [T-1000]   01.06.2015
Odpověď  http://aukro.cz/jawa-cz-original-maska-i3721432229 .html

Nový plechy na Kejvačku nikdo nechce?    [-a-]   21.11.2013
Odpověď  Dolin: Já se taky nehádám, jen jsem upřesnil, že pokud někdo hodně chce, tak to tam dostane :) Jinak máte samozřejmě pravdu.    [longr]   20.11.2013
Odpověď  [longr] Ale jo v pohodě, já se nehádám. Z mého pohledu je jen škoda to prasit. Ale pokud je to (jako Vaše motorka) na ježdění a originálnost se nějak neřeší tak OK.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Bohužel nemám u sebe lepší fotku, ale třiapůlový držák krytu řetězu pod dvaapůlové plechy jde, sic je to opravdu natěsno, ale dostal jsem ho tam.    [longr]   19.11.2013
Odpověď  Tu http://www.veteranforum.cz/photos/2013/09083100013 84690956.jpg je krásně vidět, že kdybys použil originál plechový držák pro 354/360/361 tak ti tam nevleze, neboť 350tkový motor je dlouhý a zaoblení podsed.plechu by dralo.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.11.2013
Odpověď  No to je krasny príklad toho ako to vyzerá ked sa použiju 250-kove plechy ku motoru 350.    [Feri OHC] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.11.2013
Odpověď  Je krásně vidět, tak ty plechy nesedí :)    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  17.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jeden zprava    [chlupRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  A zleva.    [chlupRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nafotil jsem to v detailech - zprava    [chlupRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.11.2013
Odpověď  Jo, tak to je v pohodě. Ta spodky jsou stejné.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  tady jsou ty plechy nafocené. Vpodstatě jde jen o přivaření dolní části ale ta horní na mororu sedět bude.    [ben06] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.11.2013
Odpověď  Jo ještě jsem použil starý kolena z nějaké 350 a přidal cívku s kablíkama a omlouvám se za překlepy. Potřeboval jsem tehdy pro kámoše a jeho přítulkyni narychlo motorku na dovolenou, tak to byla bleskovka, papíry se řešily až po návratu.    [chlupRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ze které jsem výměnou motoru, pravé delší tyčky stupačky a toho bazmeku s pákou zadní brzdy za jedno odpoledne vyrobil svou 354. Nic jsem neřezal ani neohýbal. pouza na pravé straně mezi deklem motoru a podsedlákem vznikla škvíra cca 2-3 cm, kterou bylo vidět na řetěz. ze starý duše jsem vystřihl kud obdélníku a napasoval ho mezi kryt řetězu a dekl motoru, tím se škvíra zakryla. ještě se mi nestalo, že by si toho někdo všimnul, samozřejmě znalec kejvaček to pozná. Motorka s přeraženým číslem na rámu jezdí už přes 10let a prochází na každé STK.    [chlupRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Posílám foto 250/353    [chlupRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2013
Odpověď  Délkově jsou stejné, vždyť být musí - rám a všechny uchycovací body jsou stejné. 350tkový motor je ale delší, takže kolem motoru bude kus plechu zavazet. To bys musel vyříznout. Na jiném místě zase bude kus chybět. Jako nabastlit by to šlo, ale práce to bude hrozná. Myslím, že sehnat 350tkové plechy pro uzavřené sání zase až takový problém není..

tady máš ukázku, abys věděl, co tě čeká
353 s plechy 354:
http://zip.er.cz/1567
a tady to máš nafocené: http://zip.er.cz/1568    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.11.2013
Odpověď  No mám trojdílné plechy na 354 s uzavřeným sáním a ty boční jsou řezané někde na úrovni půlky krytu zapalování a spojky. Jde mi jen o to jestli by přivařené dolní části seděly i na délku.    [ben06] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2013
Odpověď  namontovat jdou, ale nesedí na motoru.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.11.2013
 Přidat odpověď   (21) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006