Pasují podsedlové plechy z 250 na 350. Myslím tím rok 1958 a mladší. [ben06] 13.11.2013 Přidat odpověď |
| Já jí ale rozebral už před třemi lety. Teď jsem se pustil do oprav a už si nevzpomenu jak to vypadalo. Fotku mám jen tuhle a to je na mně moc malé. [T-1000] 02.06.2015 |
| Pokud jsou to plechy z 250, tak to na 350kovém motoru musí být vidět na první pohled. [jawarmaniak] 02.06.2015 |
| Nechci zakládat nové téma. Rozebral jsem 350ku z roku 61. Původní kus. Když jsem pucoval plechařinu od nánosů bláta, oleje, apod. tak jsem zjistil, že tam jsou podsedlové plechy se značením 250. Když jsem na ní jezdil, tak jsem si toho nevšiml. (i když jsem to nijak zvlášť nezkoumal). Plechy jsou z jednoho stroje, původně bílého, pak červeného, nakonec oranžového. Štítek německý. Jsem teprve třetí majitel. Tváří se to, jako by tam byly od výroby. Potkal jste se s tím někdo? [T-1000] 01.06.2015 |
| Dolin: Já se taky nehádám, jen jsem upřesnil, že pokud někdo hodně chce, tak to tam dostane :) Jinak máte samozřejmě pravdu. [longr] 20.11.2013 |
| [longr] Ale jo v pohodě, já se nehádám. Z mého pohledu je jen škoda to prasit. Ale pokud je to (jako Vaše motorka) na ježdění a originálnost se nějak neřeší tak OK. [dolin1] 20.11.2013 |
| Bohužel nemám u sebe lepší fotku, ale třiapůlový držák krytu řetězu pod dvaapůlové plechy jde, sic je to opravdu natěsno, ale dostal jsem ho tam. [longr] 19.11.2013 |
| No to je krasny príklad toho ako to vyzerá ked sa použiju 250-kove plechy ku motoru 350. [Feri OHC] 17.11.2013 |
| Je krásně vidět, tak ty plechy nesedí :) [jawarmaniak] 17.11.2013 |
| Ještě jeden zprava [chlup] 17.11.2013 |
| A zleva. [chlup] 17.11.2013 |
| Nafotil jsem to v detailech - zprava [chlup] 17.11.2013 |
| Jo, tak to je v pohodě. Ta spodky jsou stejné. [jawarmaniak] 16.11.2013 |
| tady jsou ty plechy nafocené. Vpodstatě jde jen o přivaření dolní části ale ta horní na mororu sedět bude. [ben06] 16.11.2013 |
| Jo ještě jsem použil starý kolena z nějaké 350 a přidal cívku s kablíkama a omlouvám se za překlepy. Potřeboval jsem tehdy pro kámoše a jeho přítulkyni narychlo motorku na dovolenou, tak to byla bleskovka, papíry se řešily až po návratu. [chlup] 15.11.2013 |
| Ze které jsem výměnou motoru, pravé delší tyčky stupačky a toho bazmeku s pákou zadní brzdy za jedno odpoledne vyrobil svou 354. Nic jsem neřezal ani neohýbal. pouza na pravé straně mezi deklem motoru a podsedlákem vznikla škvíra cca 2-3 cm, kterou bylo vidět na řetěz. ze starý duše jsem vystřihl kud obdélníku a napasoval ho mezi kryt řetězu a dekl motoru, tím se škvíra zakryla. ještě se mi nestalo, že by si toho někdo všimnul, samozřejmě znalec kejvaček to pozná. Motorka s přeraženým číslem na rámu jezdí už přes 10let a prochází na každé STK. [chlup] 15.11.2013 |
| Posílám foto 250/353 [chlup] 15.11.2013 |
| Délkově jsou stejné, vždyť být musí - rám a všechny uchycovací body jsou stejné. 350tkový motor je ale delší, takže kolem motoru bude kus plechu zavazet. To bys musel vyříznout. Na jiném místě zase bude kus chybět. Jako nabastlit by to šlo, ale práce to bude hrozná. Myslím, že sehnat 350tkové plechy pro uzavřené sání zase až takový problém není.. tady máš ukázku, abys věděl, co tě čeká 353 s plechy 354: http://zip.er.cz/1567 a tady to máš nafocené: http://zip.er.cz/1568 [jawarmaniak] 15.11.2013 |
| No mám trojdílné plechy na 354 s uzavřeným sáním a ty boční jsou řezané někde na úrovni půlky krytu zapalování a spojky. Jde mi jen o to jestli by přivařené dolní části seděly i na délku. [ben06] 14.11.2013 |
| namontovat jdou, ale nesedí na motoru. [jawarmaniak] 13.11.2013 |
|
|