Kde by bylo možné sehnat nový píst na Matchless G80. [Petr] 07.01.2018 Přidat odpověď |
| tady https://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=metchles+g+80+piston&_sacat=0 [pytrsmotors] 02.01.2020 |
| Objednat z anglie [Mila] 02.01.2020 |
| Mám na prodej Matchless g80 1964 spíše soubor dílů respektive rám,vidlice, kola přední rozpletené, nádrže, kastlík, motor rozebraný, primár, stupačky, brzda, plech sedla a je to na dokladech není převodovka a stav spíše porozebráno cena cca 43 000,- [Honza] 02.05.2019 |
| Hepolite na ebay.co.uk habaděj ahoj argus@tiscali.cz [argus] 06.01.2019 |
| ebay.co.uk habaděj [argus] 05.01.2019 |
| Díky, nejdřív to zkusím změřit, podle to ho co jsem zjistil by tam mělo být 110 PSI/7,5 bar. Ventily z vodítkama by chtěl vyměnit určitě. [buryk] 18.09.2018 |
| ono dokud to nerozhodis tak neuvidis ja sem treba na nortonu menil jen krouzky a voditka s ventilama a razem spotreba oleje minimalni. az to rozhodis uvidis a zmeris stav taky to muze delat spatne nastaveny karb jak vypadaj po jizde svicky? barva sou stejne zbarvene? [free] 15.09.2018 |
| Ahoj, Řeším teď podobný problém s mojím Matchlessem G9 s dvouválcem. Ono ten motor nebude úplně v tak super stavu jak jsem si myslel. Žere olej a trochu střílí do výfuku a při jízdě cuká. Očístil jsem svíčky a potom dal nové ale nic moc zlepšení. O víkendu to jelo jen na jeden válec a z hlavy jak je přichyceno výfukové potrubý tak vytíkala černá sračka , asi nespálený benal ,ale jen trochu. Tak přemýšlím že to rozdělám a zkontroluju ventily a vodítka ventilů popřípadě vyměním. Mám si nechat také přeměřit tlaky a popřípadě vyměnit jenom o-kroužky ? Nebo výbrus a nový píst, cena za písty docela masakr kolem 260 liber. [buryk] 13.09.2018 |
| Arpi to je v pohodě motor se dá převrtat až o 1,5 mm o to nejde ale spíš o to jestli je píst ze čtverce nebo vysokozdvihu. Jinak Petře jestli sháníš nějaké díly Matchlesse tak mám ještě nádrž levý kastlík a olejovou nádrž a plech sedla když tak napiš na email c8a@seznam.cz zde jsem tak 1 za měsíc [Honza] 08.03.2018 |
| Jinak opakuji svou radu, dobře si rozmysli nákup nového pístu a následný výbrus. nech si to přeměřit. Předpokládám, že to bude použitelné a bude to sloužit spoustu let. Toto není 2T Jawa u které můžeš dělat výbrusy do aleluja s pístem za hubičku. Předpokládám, že to má dle manuálu povolené max tři. [Arpi] 06.03.2018 |
| Tý jo, chudák matchless. Prošel si žehem nebo se mi to jen zdá? [Arpi] 05.03.2018 |
| https://www.ebay.com/itm/MATCHLESS-AJS-G80-G80CS-SHORT-STROKE-PISTON-HEPOLITE-PART-13324-040-OVER/312044622766?hash=item48a74f13ae:g:d-0AAOSwZrhaWWbs&vxp=mtr tady je jeden za lepší cenu ale 0,40 , inch není nový ale píše použitelný [pytrsmotors] 04.03.2018 |
| Přikládám foto mého stroje. Myslím že ten jednoválec se k němu dostatečně hodí. [Petr] 04.03.2018 |
| Ano bavíme se o G80 tedy jednoválcový stroj. Vyměnit motor za jiný se mi zdá jako pěkná prasárna. Já chci mít stroj v originálním stavu. Na jednoválcovém motoru také obdivuji jeho jednoduchost, typický chod a zvukový projev. Osobně také nesouhlasím s tím že by Jawu 500 ohc "neuměli". Oproti této anglické klasice je to ale úplně jiný stroj. Hlavně co se týče konstrukčního a projektového přístupu. [Petr] 04.03.2018 |
| Já měl za to, že se bavíme o Matchlessu G80 [Arpi] 12.02.2018 |
| Mám obě mota - ES 2 a Dominátora, rámy, kola, převodovka ..... a pod. jsou zcela stejné. Asi jako Jawa 250 a 350¨. Je jen drobný rozdíl ve svezení. [Evžen] 09.02.2018 |
| jestli to ma ram jako es2 tak tam ten dvouval mel jit bez vetsich upravne? [Free] 09.02.2018 |
| Anglické motorky, které k nám soudruzi dováželi na přelomu padesátých a šedesátých let, když zjistili, že 500 OHC neumí, byly již zastaralé. Proto se do Nortonů montoval dvouválec (40 koníků oproti 22 ES2). Tak si kup něco v zahraničí. Za cenu jedné 500 OHC koupíš cca tři motorky. [Evžen] 08.02.2018 |
| Tak jestli chceš aby to jezdilo jak z praku tak celý stroj odlehči tak o 20 kg pak dej vačky s vysokým zdvihem převody s delší jedničkou a ostatní rychlosti poskládej vic k sobě, hliníkový koš spojky atd atd [Honza] 08.02.2018 |
| nedávno jsem viděl starou fotku stroje, který za komančů jezdil u nás. Byl to G80 vzhledově víceméně originál, ale s motorem z dvouválce Triumph..nádhera a prý to slušně jezdilo. Kdo ví, kde je tomu konec [Arpi] 16.01.2018 |
| to by chtelo pridat jeste jeden valec aby to jelo jak z praku :-) [Free] 10.01.2018 |
| Tak to smontuj jak to je a jezdi..výbrusem a zajížděním si akorát zkomplikuješ život.. [Arpi] 09.01.2018 |
| Přímo nic mu není. Jen běžné opotřebení ale chtěl bych aby to jelo jako z praku...:) [Petr] 08.01.2018 |
| A copak je tomu starému? [Arpi] 07.01.2018 |
|
|