Zdravim všechny. Potřeboval bych poradit ohledně převodů u Roadstra. Jdou mi jen 4 rychlosti. Vypadá
to, že tam nejde jednička- ta rychlost nemá předpokládanou sílu. Na rovince se rozjedu, ale je
potřeba tomu pomoct. Když zabrzdim přední kolo, tak to v pohodě tu rychlost udrží. Koukal jsem na
převodovku, ale kolíčky do toho největšího kola zapadaj, což by měla bejt jednička.(to mi řikal
známej) A když tam mám nejvyšší rychlost- čtvrtou, tak bych řekl, že je to už pětka, protože ten
motor jde jen tak lehce a další rychlost se mi zdá, že by to už ani neutáhlo. (to je ale subjektivní
názor). Když projedu všechny( čtyři) rychlosti, tak se mi pak už opírá to táhlo o kartery, takže tam
už jinou rychlos nedostanu. Poradíte mi prosim někdo, čim by to mohlo bejt. Budu rád za každou radu,
protože si s tim nevim rady. díky všem spaga@centrum.cz [Miloslav Pátek] 12.07.2010 Přidat odpověď |
| Nebo je nějaká vidla ohlá. Jak psal předpisatel, bývá to nejčastěji dvojková. [Zdenalbenal] 06.01.2011 |
| Podívej se, jestli máš správně namontovaný na řadicím válečku ten vehement s kolíčkama, do kteráho leze šnapr řadicí páky.Když odmontuješ šroub M6, tak na onom vehementu a na řadicím válci je vyražené písmenko "A". Písmenka patří k sobě a to je ta správná poloha. Pokud by to bylo O.K. a přesto to nefungovalo, můžou být nějak popřehazované vidle a tak. Záleží,jaký "odborník" to dával dohromady. Vidle jsou pro 1-5, 3-4 a 2. Jsou označené. [Zdenalbenal] 06.01.2011 |
| Zdravim všechny dobré rádce. Koukal jsem na ty rychlosti a zjistil jsem, že mi tam nejde 5.
rychlost. Jak jsou ty 4 kolíčky, se kterýma pootáčí táhlo od řadící páky, tak vždycky, když to řadí
dolu, tak to ten kolíček tlačí a ve chvíli, kdy tam zaskočí rychlost, tak ten kolíček lehce poskočí
ještě dopředu(asi o 1 až 2 mm) a ten tlačnej háček se už o něj neopírá a může zychytit další
kolíček. Když tam ale řadim 4. rychlost, tak to dpoředu o ten kousíček neposkočí, ten třetí kolíček
zůstane "hodně" dole, tim se odtlačí táhlo dolu a ten tlačnej háček už ten čtvrtej
kolíček(5. rychlost) neni schopnej chytit a zařadit. Co bych s tim měl udělat? Nápady bych měl, ale
rád si nechám poradit. A pak je tu ještě ten problém s jedničkou, která neáhne. Kolíčky do toho
největšího ozubenýho kola zaskakujou, takže to je jednička, ale nemá to vůbec sílu. Budu rád za
každou radu a nápad. Díky za odpovědi [Míla] 25.07.2010 |
| Nevymýšlaj hlúposti,máš tu schému prevodovky,kolečká neprehodíš.Hnacia hriadel je poskladaný
stromček a krajné kolečko je 2-nalisované,hnanu takisto neposkladáš inak.Daj dolu ľavý kryt,otáčáj
motorom a sleduj pri radení či sa kolečko na valci pootočí.Už som ti napísal,že to robí dvojka. [jumbo] 19.07.2010 |
| Bylo by možné, že by někdo tu převodovku poskládal špatně? Že by tam ty ozubený kola třeba nějak
přehodil? Je to vůbec možné, nebo se to prohodit ani nedá? Díky [M.Pátek] 18.07.2010 |
| Umístění podložek v převodovce. Ještě je vhodné mezi kartery dát těsnící papír a ne jen tmel. [Peton_OHC] 16.07.2010 |
| Pravdepodobne ti neradí jednotku.Stáva sa to keď je vydrané tiahlo na radičke alebo kolečko na
radiacom valci.To,že motorka neťahá je pravdepodobne dvojka.Na hnacej hriadeli je 2.koleso len
nalisované-može prešmykovať,alebo prestrihnuté pero na výstup.hriadeli-ale to nie som si istý ktorá
je to rýchlosť. [jumbo] 16.07.2010 |
| A kde všude by měly bejt? To by vysvětlovalo to, že tam mám jen čtyři rychlosti? A co ta jednička,
která nemá sílu? Díky [Míla] 12.07.2010 |
| Podívej se zda máš všude vymezovací podložky tam, kde mají být. 90tka je na vymezení vůlí
choulostivá. A než to složíš, tak to zkus nejprve na stole. [Raziel] 12.07.2010 |
|
|