MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316298 příspěvků |8197 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 159 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMalé motocykly Jawa 50 a ostat | Diskusní téma 8.9.2024 01:33  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Modrá 555


 Včerá se mě konečno podařilo dodělat modrou 555tku.    [otta]   24.04.2010     Přidat odpověď  
Odpověď  Modrá blankytná ČSN 4185    [...]   18.12.2020
Odpověď  Zdravím, líbí se mi odstím světle modré na Jawě 555. Přesně takovou teď budu renovovat po dědovi, který byl origo taky v takové, než jej otec nechal v roce 1987 (mě bylo tehdy 10) přestříkat na "modrou avii", já jej pak v letech 95-96 rozdělal a od té doby to jen v garáži leželo, teď nastal čas "zmrtvýchvstání" a tak velmi pěkně prosím o radu ohledně toho světle modrého odstínu, mám pocit, že tohle je přesně to, co by to mělo být, dík za případnou radu, námět.    [František]   17.12.2020
Odpověď  taky doporučuji, dělali mi pařízka a 4 kývačky a vždycky super i materiál je stejný jako původní jedině ta cena, ale vyplatí se to , stačí poslat plech a oni ho nastříkají a pošlou komplet sedlo, je dobrý dát i výplň protože je po těch letech většinou vysezená.    [Mirek]   13.05.2014
Odpověď  prosim vas kolik? peněz max.dat za jawu 555 v puvodnim zachovalem stavu, bez papirü s puvodnim tp vyřazenym, cena 10000 se mě zda prehnana    [kotis] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.05.2014
Odpověď  zkus www.veteran-calounictvi.cz měl jsem u nich 2 sedla a max. spokojenost. Možná jsou dražší, než různí garážníci, ale tak trochu kvalitní.    [Martina]   27.02.2014
Odpověď  Máš to fakt pěkný,chtěl sem se zeptat jestli nevýš o nějakým čalouníkov,který dělá pěkné sedla na pařezi a dává cvočky a né spony jak to vydím,na inzerátech,děkuji.    [milan]   26.02.2014
Odpověď  Zdravím, vím, že už je to delší dobu mrtvé, ale přece mi to nedá se nezeptat, jestli by otta neprodal alespoň 1 nebo 2 ty nedostatkové origo šroubky na pio...jak před časem psal, že je prodávali kdesi v Mototechně... už dlouho je nemůžu nikde sehnat... dal bych za ně cokoli..
Předem díky.    [kotakRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2014
Odpověď  Zdravim te tez bych to udelal tak jako ty ale ten co jrem to od neho dostal tak do nechal prestrikat na tmave modrou a chtel jsem se te zeptat jestli nahodou neznas to cislo te modre barvy na tu jawu 555. Predem dik za odpoved    [otta]   17.07.2013
Odpověď  Je to původní barva a nejlepší je si nechat namíchat barvu přímo podle nějakého dílu tak to dělám já.    [otta]   16.07.2011
Odpověď  otta-Perfektní práce.Chystám se na renovaci své 555ky s revmaplechama. Zdědil jsem ji před 30 lety po tchánovi a zaslouží si za svoji spolehlivost zušlechtění do původní krásy.Mám dotaz na druh a číslo barvy.Mám ji originál jako ty /snad ji máš v origo odstínu?/.Můžeš napsat co jsi použil a pokud to již není originál odstín,tak jaký,protože na obrazovce notebooku se těžko porovnává,ale zdá se stejná jako na mé jáwce.    [najRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.07.2011
Odpověď  díky.. více fotek.. ;)

http://www.motokuba.cz/in dex.php?option=com_conten t&view=article&id =120:50-ccm-typ-20&It emid=321    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.03.2011
Odpověď  Paráda, moc pěkná... Jsem tady teď dlouhou dobu nebyl, ale koukám moc se to tu nezměnilo. Moje renovace zatím stojí, ale s příchodem teplých dnů už bych chtěl dokonce měsíce zavézt plechařinu na lakovnu a do dalšího měsíce už skládat. Takže určitě se podělím s fotkami a zkušenostmi.    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.03.2011
Odpověď  No nadhera krasna 20 řiditka dej pravitka a maš krasnej kousek do sveho stadečka komaru jen tak dal.    [Kracik]   18.03.2011
Odpověď  po detailnim zkoumání jsou linky na masce zrejmne zlate, nebo aspon byli.. :) Zitra udelam mini clanecek a nahodim foto.. ;o)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2011
Odpověď  Řídítka originál nejsou - jedná se o dobový "tuning". Na masce by měly být zlaté linky, jestliže jsou černé, byla maska pravděpodobně měněná. V roce 1974 se linky malovaly černě.    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.03.2011
Odpověď  na prednim blatniku linky videt misty jsou, na predni masce jsou videt zbyle cerne linky.. Takze bych rekl ze by to snad mohl byt puvodni stav.    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2011
Odpověď  Pokud se jedná o originál, jsou na ní i linky? Z těch fotek nějak nejsou viditelné. Jinak je opravdu hezký! ;)    [Jack603]   17.03.2011
Odpověď  jen si rikam, jestli riditka s hrazdou jsou original..?! Tim si nejsem jistej. Je na nem par (vic :) ) drobnosti co chteji dopilobvat, ale na to je casu dost.. :-) JInak nevite nekdo jestli, je mozne na urade zjitit podle znacky majitele? Diky    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2011
Odpověď  No,fakt vypada nadherne.Gratuluji.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  Tak prvni vlna - vykoupano.. :)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  tak se mi konecne postestilo, krasnej originalek. Chybi na nem par drobnosti, ale to se vychyta! Zlikviduju samolepky. Pokusim se zatrit skrabance a bude to zase krasnej pionyrek :)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2011
Odpověď  Vlastním tenhle stroj http://www.dolin.estranky .cz/img/original/19345/1- 555-005.jpg. Je to pdo tom tmavou původní ta světlá modrá? Jde o identický odstín jako zde moto od otta ?    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2011
Odpověď  Určitě je všehny vykup, tihle mrňousové mi chybí už nějakej ten pátek. :) Zájem by také byl!    [00]   06.03.2011
Odpověď  taky bych měl o dva zájem    [martin]   04.03.2011
Odpověď  Také bych měl zájem o pár kousků. A chtěl ybch se zeptat, byli i na pařezu? Díky.    [michal]   03.03.2011
Odpověď  Zdravím, pokud dobře rozumím, tak tohle jsou origo šroubky na vrchní část prs na pincka? Pokud by jich bylo dost, tak určitě bych měl zájem, o jeden, dva, ...,    [vojta]   02.03.2011
Odpověď  otta: Kdyby jich měli ještě hodně, neposlal bys mi třeba 2 kousky na dobírku? Nebo oproti platbě na účet v obálce..    [Bill] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.03.2011
Odpověď  oto kde to je u nás v Mototechně??    [HonzaBK]   02.03.2011
Odpověď  Otto: Nemají jich víc? Vykoupit!    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.03.2011
Odpověď  Teda, takový šroubky bych si taky hnedka vzal. Co za to chtěli?    [Bill] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2011
Odpověď  no jo no, otta je prostě klikař :)    [hudy] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [Erik69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Toto jsem posháněl za přibližně půl roku    [Erik69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2011
Odpověď  HonzaBK-Díky,klika je již v opravě a futra vyměněna
otta-Já to nechápu.Lítám jak vůl po všech čertech a sháním původní ČSR šroubky-nikde nemají a ty si zajdeš do Mototechny a seženeš to,co je v dněšní době nesehnatelné!Prosím,jedná se o origo šroubky na kryt karburátoru?Myslíš že by je obchod zaslal po domluvě poštou?Nemáš na ně kontakt?Díky mooc!    [Erik69]   01.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dneska dostali u nás v Mototechně origo šroubky na pionýry!!!    [otta]   01.03.2011
Odpověď  Ojnici bych dal předělat někomu kdo má lis, aby vylisoval starý pouzdro a nalisoval nový po nahřátí a následně vystružit a pouzdra v karterech bych neměnil, tamjsou vůle minimální, ale jinak taky nahřát a vyklepnout.    [HonzaBK]   25.02.2011
Odpověď  Ahoj kluci,chci vyměnit pouzdro v ojničním oku na mustangu,jelikož při jízdě dosti zvoní.Chtěl bych se zeptat jak ho můžu dostat ven,zkoušel jsem ho nahřát a opatrně vytlačit ale nic.Nevím co si můžu k ojnici dovolit abych jí nepoškodil.Při vkládání bych měl nové futro dát do mrazáku a ojnici trochu nahřát a po vložení protáhnout výstružníkem.Že jo?Ještě jsem se chtěl zeptat jak dostanu ven futra z bloků.Předem díky    [Erik69]   24.02.2011
Odpověď  Tak to video je opravdu perfektni! Nadhera! Moc dik. Takovych materialu musi byt jeste dost, jen skoda ze nejsou zverejneny...Ale internet a youtube je k tomu uplne perfektni. Je to krasa videt fungl novou 05ku v akci. :D    [tofek]   27.01.2011
Odpověď  Sorry, vložil jsem špatný link, tady odkaz na video o Jawě 05:

http://www.youtube.com/wa tch?v=Sz11thdDdAY    [jack603] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2011
Odpověď  Pěkné podnikové video na youtube o Jawě 05, ještě jsem jej nikdy neviděl.

http://www.veteranforum.c z/index.php?id=11&idk at=133&idtop=119287    [jack603] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  musím se pochlubit, podařilo se mně udělat super kauf :-)
http://aukro.cz/item13145 75909_jawa_555_deluxe_prs icka_na_revmaplechy.html
to jack603: na 555 patří klasickej kohout Jikov. předpokládám, že máš ještě ten starý(viz. příloha), kde je to těsněno kov-kov. o těchto kohoutech se říká, že netěsní. když nepomáhá ani lapování, tak ti to asi poteče hodně... jako řešení bych viděl klasickej kohout ;-)    [rybňa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.11.2010
Odpověď  Pánové, mám dotaz... jak nejúčinněji zabrousit palivový ventil na Jawě 555? Zkoušel jsem pastu na ventily, křídu, ale nic nezabralo.
Předem díky za typ.    [jack603] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2010
Odpověď  no, ta prsa chcu nějak výměnou. bohužel lepší fotku s "foťákem" za 900 neudělám. :D viděl jsem právě na aukru plech, kterej měl dole taky díry, já je tam mám a přišlo mně, že aji ta tvá. jinak ty držáčky na nádrži mám oba urvané, z čehož usuzuju, že to muselo držet jen na nich :-)    [rybňa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.11.2010
Odpověď  Jinak tvoje 555tka vypadá moc pěkně,zachovalá a má dokonce chromové ráfky akorát budeš muset sehnat prsíčka na revmaplechy.    [otta]   08.11.2010
Odpověď  Rybno myslím,že mam u obou mých 555tek revmaplechy přišroubované jen na očkách pod nádrží jako se u normální 555tky šroubují dvířka prsíček a samo sebou taky na dorazu řidítek,jestli mě tam nějaký držáček chybí nevím,ale ještě jsem se s tím nesetkal,ale dírky navíc tam jsou.Ted mám strje zarovnaný tak jestli to vyjde tak bych to vyfotil v sobotu.    [otta]   08.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  otto, mohl bych poprosit o popis příp. aji foto spodního držáku revmaplechu na 555?
dostal sem totiž pod stromeček novýho stroja :-)    [rybňa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [M.]   15.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  U 05 na vývoz napríklad "rošť" pod tašku. Máte to niekto na motocykli?    [M.]   15.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  De Luxe.    [M.]   15.09.2010
Odpověď  Ahoj nečetl jsem celou diskusi, ale také bych něco přidal. Označení u 555 de luxe je uvedeno i v katalogu ND zahrnuje přední štít plechové stupačky s křížem a pedálem brzdy kryt pod nádrž a jeho boční části, zvláštním doplňkem mohlo být dvousedlo.

Já zrovna stavím de luxe a narazil jsem na dva typy předních štítů jeden s postranními plechy kolem motoru (asi starší) a druhý bez nich (jako na dvacítce) ale oba ve stejné jawácké červené.

Ještě by mne zajímalo jaké byly vývojové změny já narazil na víčko nádrže hliník na plastové s odměrkou, držák řídítek hliníkový na plechový, již zmíněné plechy nohou a nosič původně podobný péráku se změnil na jednoduchý výlisek z plechu, byly ještě nějaké změny?

Zajímavý doplněk je brašna mezi nádrž a sedlo máte někdo nějakou mohli by jste sem dát fotky?

A pak plexy štít, který jsem nikde zatím neviděl v reálu (na stadiona S22 se štít dělá)    [Mirek]   15.09.2010
Odpověď  Chromovaný nosník řídítek je vývojová změna. V diskuzi šlo spíš o to, co právě pojem "de luxe" znamenal a zda vůbec něco takového oficiálně existovalo.    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.09.2010
Odpověď  Na De luxce kola v chromu být mají, i moje 555 je má. Mám dojem že taky má být už novější uchycení řidítek - ne hliníkový "svorník" ale výlisek, rovněž chromovaný.    [xbedla] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.09.2010
Odpověď  včera se mi povedlo objevit na 555 de luxe zbytky chromu na kolech, takže se možná v malých sériích kola chromovala.    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.09.2010
Odpověď  Moc pěkná Funka s mustangem ;-)    [formis]   13.09.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto žlutásků    [otta]   13.09.2010
Odpověď  Mam na prodej originalni dvojsedlo na jawa 21, 20. Puvodni vyroba, ulozenka, cerne provedeni kozenky. Mam jeste i nektere drobne dily na tyto motocykly, tez nepouzite.    [viki]   19.08.2010
Odpověď  Nieje toto náhodou pružina stojanu na 05-ku ktorá sa tu spomínala a ktorú ste zháňali??? http://www.motojelinek.cz/?p=productsMore&iProduct=554&sName=Pruzina-stojanu-05    [marek92]   15.08.2010
Odpověď  Tak dneska při reinkarnování své 220.1 z roku 1979 jsem s podivením zjistil, že na ráfcích jsou stopy po zlatých linkách! Zvláštní...    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.07.2010
Odpověď  Lidi... Typ 05 mě čím dál tím víc mystifikuje! Pustil jsem se do rozborky mojí 62ky a zatím to moc nepobírám. Pak se podělím o poznatky.    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.07.2010
Odpověď  MÁ TU CO JE NA FOTO, PROSTĚ NA 05    [HUGO22]   12.07.2010
Odpověď  Vojto přesně tak leštím to vše tím kotoučem chrom to nepoškrábe beru i dráty prostě všechno,jasný že když je ráfek pěkný tak to vezmu jen silichromem.    [otta]   12.07.2010
Odpověď  Zdravím, také bych měl o jednu zájem, Otto, měl bych dotaz, jak to děláš, že máš tak krásný kola na všech pinckách???, To snad vyleštíš tím kotoučem i ráfky??? protože jiná možnost mě ani nenapadá. Moc díky za odpověď.    [vojta]   12.07.2010
Odpověď  Přesně takovouhle?    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.07.2010
Odpověď  pružinu stojanu na 05 včetně šroubu prodává pan Vorel v Brně, netřeba vyrábět.    [hugo22]   12.07.2010
Odpověď  taky bych měl zájem o tu pružinu stojanu. Na mém je opět ztracena.    [martin]   10.07.2010
Odpověď  taky bych mel mozna zajem..!    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.07.2010
Odpověď  Pajko to by bylo skvělé určitě bych měl minimálně o 2 zájem.    [otta]   08.07.2010
Odpověď  Jirko: Tak nakonec jsem tu pružinu na jedné 05 doma našel. Je sice stržená, ale je. Takže se pak pokusím zjistit, kolik by asi stála malosériová druhovýroba.
Otto: Měl by si případně o nějaké kusy zájem?    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.07.2010
Odpověď  Děkuji moc,pokusím se ten kotouč někde sehnat.Jinak 05tka,moc pěkná.    [Erik69]   06.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem dal 05tku do kupy zatím ji nechám jak je jen sem ji vyčistil a projel.    [otta]   06.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Středy leštím kotoučkem na vrtačce,hlavně to musí být umyté a odmaštěné jinak tam tu mastnotu roztaháš a bude to černé.Mám vyzkoušené tyto kotoučky průměr 100mmm,krásně je dostaneš mezi dráty.    [otta]   06.07.2010
Odpověď  otto:Ahoj,prosimtě jak čistíš ty středy kol začínám tedˇ dávat do kupy 20tku a teda nechápu jak jsi to mohl takhle perfektně vyčistit.Předem děkuji    [Erik69]   05.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jirko díky za fotky pružiny,pokusím se ji nějak vyrobit,ale nejdřív musím tu 05tku trochu poladit.    [otta]   04.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  a poslední    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  A další    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  tak tady to máte...doufám že to je ono    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.06.2010
Odpověď  mě to bude potom čekat na základce ještě dvakrát( jsou přeci dvě pololetí :))
Takže stojánek a pružinu vyfotím zítra    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.06.2010
Odpověď  Jirko tak to budeš moc hodnej,to já když si šel pro poslední vysvědčení tak to už je asi 22 roků!    [otta]   29.06.2010
Odpověď  dostanu se k tomu fakt až za dva týdny :( nebo možnááá ale opravdu jenom možnáá tenhle tejden ale to fakt netuším kdy    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.06.2010
Odpověď  Třeba jestli jde o mě, tak na to nespěchám vůbec... Nijak honit se nemusíš. Otto by to asi viděl rači dřív. Bude to chtít časem ale nadělat repliky.    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.06.2010
Odpověď  otto:já mám ješte doma jedny v barvě jako máš vývozku ;)    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.06.2010
Odpověď  dobře no tak se ve svátečním po vysvědčení budu válet pod fichtlem :) vyfotim vám honě fotek toho stojanu, ale sundám ti tu pružinu až nejdřív za dva tejdny.. nic víc vyfotit nechcete?    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.06.2010
Odpověď  Ještě je zajímavé,že už dělaly revmaplechy ve dvou barvách šedivé a takovou tu slonovou kost?    [otta]   29.06.2010
Odpověď  Jirko jestli by teda šlo vyfotit ten stojan nějak zespodu,aby bylo vidět jak je tam ta pružina zaháklá?Díky    [otta]   29.06.2010
Odpověď  Já to mám bohužel 300 km :-(.
No radost... Mně by udělala radost fotka jak to tam vypadá, dobrá by byl fotka, přímo jen pružiny, ale největší radost by udělala přímo pružina. Podle fotky se to vyrobit nedá :-(    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.06.2010
Odpověď  tak to zvás mám radost. napište co chcete vyfotit, já vám to vyfotím zítra...    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.06.2010
Odpověď  Jirko bohužel cestu kolem nemám od nás do Trutnova je to 120km!    [otta]   29.06.2010
Odpověď  Já to mám přes celou republiku, takže bohužel.
Otto: Doma mám jednu 05 z roku 1962 a má bzučák 555 a druhá 05 z roku 62 má bzučák novější... Takže se asi snažili minout zásoby...    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.06.2010
Odpověď  na tomhle je spousta zajímavých provedení...bzučák z 555.. jo a je potřeba udělat go motoru takže je možnosz zjistit jak je t s těma zubama v převodovce... :) Nemáte nikdo z vás dvou cestu kolem?    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.06.2010
Odpověď  Právě že u roku 62 je bzučák jako u novějších pionýru tedy na jeden šroub a u 63 je ten z 555tky chromový na dva šroubky.    [otta]   29.06.2010
Odpověď  To je náhoda já jsem byl v Trutnově nedávno právě pro tu zelenou 20tku!    [otta]   29.06.2010
Odpověď  Napadlo mě, že to bude tato, už jsem si tu nulapětku prohlížel. Neudělal by si to pro nás? :-)

Btw.: Otto, jaký máš bzučák? Z 555 (dva šroubky), nebo na klasické uchycení, běžné u pozdějších provedení (zevnitř masky M8 šroubem)? Některé nulapětky z počátku výroby mají ty bzučáky 555, některé už novější.    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.06.2010
Odpověď  Jirko a šlo by to alespon nějak nafotit,abychom měli představu jak to má vlastně vypadat?akže na r.v.1962 byla asi pružina na stojánku i to zacvakávací péro na kříži.Já mam ještě r.v.1963 a tam už to pero na kříži nebylo a pružina na stojanu taky chybý.    [otta]   29.06.2010
Odpověď  Zítra vfotim..pincek zrovna není u mně ale v Trutnově.    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.06.2010
Odpověď  kamarád jí ma na pinckovi :) z roku 1963 http://kysa-biker.wbs.cz/Jawa-05-Pionyr.html mno sundat bych ji mohl ale je to hodne blbá práce :)    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.06.2010
Odpověď  Jirko, ty něco víš?? Nemohl by si ji nafotit?? Jestliže máš originál, tak bych ji při nejlepším potřeboval pučit, ve městě máme pružinkárnu, nechal bych je namnožit.    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.06.2010
Odpověď  Myslíte pružinu co je kolem čepu stojánku?    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.06.2010
Odpověď  Otto, mám podobný problém. Čekal jsem, že na mojí 05 ta pružina bude, ale není... :-(
Podle kamaráda tam byla podobná pružina, jako je na startovací páce uvnitř motoru. Víc zatím bohužel nevím...    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem se pomalu pustil do 05tky r.v.1962.Chtěl bych se zeptat zda má někdo originál pružinu u stojanu nebo zda tam vůbec má být,když je na kříži to zasouvací pero?Díky za Vaše názory    [otta]   29.06.2010
Odpověď  ne já mám jednu o kousek vedle :) ty jsi z TU? To by jsme mohli pokecat ne?    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.06.2010
Odpověď  Tadyhle si můžete stáhnout retroseriál Polské televize "Legendy PRL" o Pionýrech. Konkrétně v něm vystupují 3 pincky. Je se fakt na co dívat. Pěkně natočený..

http://rapidshare.com/files/206310131/jawa.zip    [Jack]   21.06.2010
Odpověď  Jirka Blažek- ta garáž v TU hned za autobusákem je tvoje??? vždycky když jedu kolem tak tam někoho vidim s motorkama :-D    [Mirek F.]   21.06.2010
Odpověď  Jirko, myslím, že u nás už se těmto kouskům nic zlého nestane :-)    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.06.2010
Odpověď  Otto, zkus sehnat krytku světla co se dávalo na přívěsný vozík PAV či pozdější čezety 450-475. Mělo by to být stejné.    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  tak snad ted    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.06.2010
Odpověď  tak tady máte ještě jeden dáreček. Jedná se o 555 z roku 1960. Najetejch poctivejch 8000 km! Jo a ten zelenej má kolem 8000 a modrej kolem 4500km    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  tak taky přidám nějaké originály. Zelená je kamarádova 05 z roku 1963, ale brašna je moje. A modrá je 220.01 z roku 1978. Kluci starejte se o tydlety originály, už nebudou jenom postupně jich bude míň a míň!    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.06.2010
Odpověď  Otto myslíš, že lak ještě půjde opravit? To zakapávání už bude asi hodně vidět...    [Jack]   21.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [otta]   21.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Opravdu jsou tady jen parádní kousky v původním stavu,dovezl jsem 05tku r.v.1962 je to taková chudinka,ale pokusím se ji zachránit,správně by mělo být vzadu malé světlo,ale někdo už ho vyměnil.    [otta]   21.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Bude to fešanda, přední vidlice je nějaká "vytažená", že..?? Na aukru byla nedávno na prodej docela zachovalá 20ka z roku 76, kdyby nebyla tak daleko, asi bych ji vzal... takže dobře že byla tak daleko :D vkládám fotku motorky.

Toto vlákno by se asi mělo přejmenovat na "Pionýři v původním stavu", páč je to tady jeden skvost vedle druhýho ;)    [Jack]   21.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Taky se musím pochlubit... Dovezl jsem si krásnou 21 z roku 69 (první provedení). Pár oprav laku a detailů a bude OK :-)    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.06.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  ....    [Erik69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  ...    [Erik69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  Tak něco nového    [Erik69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2010
Odpověď  Je to rok 1977.    [otta]   14.06.2010
Odpověď  Kurňa, jak vidím Ottovu 20ku, tak tu mou asi taky naleštím :D Páč od 76ho, co nám stojí v garáži, není leštěnkou poznamenaná... jen jsem před focením přejel pláště regumem... jinak Otto ze kterýho je roku?    [Jack]   14.06.2010
Odpověď  Otto: Ty reauješ na trh... Jak někdo přijde se zelenou dvěstědvacítkou, tak ji v okamžiku máš taky :-).    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dalši foto    [otta]   13.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dneska jsem doladil 20tku má najeto poctivých 10071km!    [otta]   13.06.2010
Odpověď  jo xD...jo pokud myslis mou 555, sundal jsem revmaplechy a dal jednosedlo, protoze sprejova barva uz je na maderu a tak uvazuju co s tim. tady ve Francii jsou lakyrnici ultra drahy, takze budto udelam znovu sprej a tentokrat supr kvalitni barvou, anebo...o prazdninach jedu do CR takze mozna..potreboval bych poradit, pokud mas cas dej vedet :)    [tofek]   13.06.2010
Odpověď  Tofek.. ty mas nick i na tom nemeckem fichtl foru?    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.06.2010
Odpověď  Ty zlaté jsou pouze propagační kusy. Nikdy se to takto sériove nelakovalo.    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.06.2010
Odpověď  no tak pro casopis ten motor vylestili, ale pro seriovou vyrobu nevim nevim...zlaty 555 se taky nedelaly seriove...    [tofek]   13.06.2010
Odpověď  a pak že motory nebyly leštěný :-D.....jo kámoš takovou měl nastříkal ji zlatým sprejem a vypadala uplně stejně no teď už jí má nějakej chlapkterej to bude renovovat...    [Tubin]   13.06.2010
Odpověď  chtělo by to zajet do číny, a prokouknout tam pár stodol:-) Třeba se tam někde zahrabaná ve dřevě najde. Každopádně je to exkluziv!!!:-)    [Tonda]   13.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  :D    [tofek]   13.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  a ma nekdo jawu v teto barve??    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.06.2010
Odpověď  Má niekto Jawu 555 v kombinácii višňovo červená - šedá???    [M.]   12.06.2010
Odpověď  Mohu se vas prosim zeptat jakou jste pouyil barvu, mam 550 blede modrou.
A shanim typ barvy a oznaceni ze vzorniku napr. RAL.

Dekuji za odpoved.    [Petr Mikulecký]   10.06.2010
Odpověď  otta: prosím tě, můžeš mě zkontaktovat na mail: vwkafer@seznam.cz? Něco bych se potřeboval zeptat? Děkuju. Martin    [vwkafer]   09.06.2010
Odpověď  Jack-Tak to je nádherná 20tka!!!!!!!!!!    [otta]   08.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  a poslední..    [Jack]   07.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [Jack]   07.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [Jack]   07.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem taky umyl a blejsknul tu mou Jawku 20. Najeto něco přes 2 tisíce, rok 1976.    [Jack]   07.06.2010
Odpověď  Petr: jsou ještě k mání ty doklady na Jawa 20? Když tak prosím napiš na email: gruale@centrum.cz    [grual]   04.06.2010
Odpověď  Pánové kdyby náhodou jste někdo potřeboval platné doklady na Jawu 20 tak jsou k mání?    [petr]   01.06.2010
Odpověď  Otto jsi borec. Ale nejradsi mam tvoji zelenou a modrou 555ku ;)    [tofek]   01.06.2010
Odpověď  Otta ses velkej Doktor jen tak dal krasne kousky ale člověk to ani neujezdi ale jeto krasa mam take vše možne ale jezdim jen na S11 nějak mi dochazi že člověk potřebuje jen k životu něco a ne vše.    [Kvartan]   31.05.2010
Odpověď  Tonda: To říkám otta našel zapomenutej sklad mototechny.    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  31.05.2010
Odpověď  To si děláš snad srandu, kde takové krasavce sháníš? To je paráda....    [Tonda]   31.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak se mě pinckové zas o jeden kousek rozmnožili.    [otta]   30.05.2010
Odpověď  Otto opět famózní ;)    [Jack]   28.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [otta]   27.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [otta]   27.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem dnes dorazil 550tku.    [otta]   27.05.2010
Odpověď  A ja idiot si myslel ze mam osuntely motorky.. :o)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.05.2010
Odpověď  Žádnou ošuntělost nevidím, kdybys viděl co já považuju za krásnej původní stav tak si o mně budeš myslet že jsem blázen :-)    [Meela]   25.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 2    [otta]   25.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem zase něco udělal na 550tce,tento týden bych jí chtěl dokončit,bude taková ošuntělejší,ale bohužel lepší stroje už nejsou.    [otta]   25.05.2010
Odpověď  Já už mám nulapětky dvě. Tady tuto z roku 62, po které jsem hrozně dlouho toužil, a druhou z roku 64, ta je tak trochu atyp - vyloženě bastl z výroby (jsou na ní prvky staršího i novějšího provedení). Renovace chvilku potrvají... Nemám na ně moc peníze, tak rači investuju do nákupu - dokud se to všechno dá ještě sehnat. Renovovat můžu klidně až v důchodu :-D    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.05.2010
Odpověď  Pajko pěkný stroje až je uděláš budou to taky fešáci,ta 05tka z 62 mě ještě chybí do sbírky,nějak jsem na 05tky neměl štěstí,takže mám jen jednu z 63.    [otta]   02.05.2010
Odpověď  Sice to stavem neodpovídá níže vystaveným motorkám, ale jsem rád i za to a aspoň mám motivaci :-)    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jawa 220.1 z roku 1979 - pěkný stav, pouze neoriginální lak, řídítka a drobnosti.    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kompletní a původní (jen rozebraná) 555    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nulapětka z roku 1962 (s atypickým zadním světlem, bez nápisu "Jawa 05", atd.)    [Pajka] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.05.2010
Odpověď  Otto: Tak mě to v poslední době taky chytlo a začínám skupovat všechny možné pionýry z okolí. Sice tě nedoženu, ale aspoň bude víc materiálu na web, na který snad budu mít přes léto trochu víc času. Ještě ti napíšu...    [PajkaRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jsem měl dneska po čase zase venku šediváka r.v.1972 s už s kulatým tacho.    [otta]   01.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zrvna tuhle modrou 550tku budu muset tak nějak rozebrat.    [otta]   01.05.2010
Odpověď  Některé stroje musím rozebrat úplně podle stavu,ale když jsou zachovalé tak nerozebírám a jen vypucuju.Gumové věci někdy taky měním podle potřeby,řetězy měním jen u strojů na kterých jezdím.    [otta]   01.05.2010
Odpověď  otto-Ahoj,moc pěkné stroje,mohl bych se tě zeptat jestli při restaurování nějak motorky rozebíráš či ne a jestli vyměnuješ nějaké staré díly např.návlek startovačky nebo stupaček a nějaké spotřební věci jako řetěz futra ve vidlicích apod.Předem děkuji    [Erik69]   01.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dneska jsem se konečně pustil do modré 550tky bude s nídost práce,tak uvidíme jak to dopadne.    [otta]   01.05.2010
Odpověď  Otto je to opravdová krása! Škoda, že fotky nejsou ve větším rozlišení. Jestli bys mi na maila ve větším rozlišení poslal 555ku v modro-bílém provedení, byl bych Ti vděčný.    [Jack]   30.04.2010
Odpověď  Otta, tak těmhle strojům se dá říci opravdový veterán. Smekam a jen tak dál.    [Ondřej]   30.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [otta]   28.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mirku leštim Tempem a chromy Silichromem,hlavně rozleštit Tempem až po zaštětečkování,jinak je to potom mastný.Dneska jsem prohnal 550tku tak jsem ji zas vyblejsknul.    [otta]   28.04.2010
Odpověď  a čím vším leštíš? chystám se na 550tku r.v. 55 jeden z prvních tak bych potřeboval nějakej seznam věcí co mam koupit... s rozleštováním laku bohužel nemám žádne zkušenosti...    [Mirek]   25.04.2010
Odpověď  Nechávám si namíchat barvu a škrábance bud zaštětečkuju nebo když je to něco většího tak rozstříknu pistolí a hlavně se snažím co nejvíce rozleštit.    [otta]   25.04.2010
Odpověď  Oto- Jak opravuješ škrábance na laku? dík za info...    [mirek]   25.04.2010
Odpověď  Tofek mam jen tuhle jednu vývozní 20ku a Goldena z Jawy 50,až Goldena vytáhnu tak ho zas vyfotím.    [otta]   25.04.2010
Odpověď  Vau no tak tomu říkám paráda, fakt nádhera :)    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.04.2010
Odpověď  tak ty vyvozovy 20ky z jawa-50.cz jsou tvoje, jo ? :)    [tofek]   25.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [otta]   25.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  No nebylo by špatný někde nějaký ten sklad najít!!!!!Letos mám ještě v plánu vypucovat modrou 550tku,ale ta je dost oštráchlá tak uvidíme jak to dopadne.Dneska jsem projel dopoledne 20ku tak jsem ji taky vyblejsknul.    [otta]   25.04.2010
Odpověď  Take bych se přiklaněl k zapomenutemu skladu protože to se opravdu jen tak nevidi-nadhera    [Erik69]   25.04.2010
Odpověď  hmm.. on je nekde zapomenuty sklad mototechny ktery si nasel?? :)
Nadhera.. ;)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.04.2010
Odpověď  ty jo otto, poslintal jsem monitor O_O uzasna sbirka, fakt uzas!    [tofek]   24.04.2010
Odpověď  vždyť sem říkal že to sháníš snad hnedka po sjetí z pásu :o)    [Jirka Blažek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.04.2010
Odpověď  Moc pěkná práce,taky jsem dokončil tenhle týden 555tku,teda skoro dokončil,ještě mi tam chybí plech pod nádrž,co kryje lanka a kabely,tak až bude komplet,taky sem hodim nějaký fotky    [Pérák 47]   24.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [otta]   24.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [otta]   24.04.2010
Odpověď  Krása.    [jawa350ohv]   24.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [otta]   24.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jsem dneska něco vyblejsknul jen tak pro oko.    [otta]   24.04.2010
Odpověď  Pěknej puvodni stav dělaš to dobře ottasuper.    [Zdeněk]   24.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [otta]   24.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [otta]   24.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [otta]   24.04.2010
 Přidat odpověď   (189) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006