 Ahoj, nevíte někdo, zda se vyrábí repliky ozubeného kola a pastorku do náhonu tachometru? Pastorek by měl být stejný jak pro ČZ 175. tak i pro 250. [Josef] 03.12.2018 Přidat odpověď |
| Souhlasím s Geoderem. Fe kolečka s pořádnou dávkou vazelíny. [Rodon] 02.03.2021 |
| Zdravím nadšence veteránů. Co se týče materiálů, tak je pravda, že bronz má jisté kluzné vlastnosti oproti oceli. Tím by bylo logické jeho použití v náhonu avšak mám 4 tyto náhony a dva byly kompletní s ocelovým ústrojí. Pro kluzné vlastnosti je zde maznička, kde k promazání dochází pomocí vazelíny. [Geroder] 28.02.2021 |
| Já mám zato že to bude spíše bronz pro vhodnější kluzné vlastnosti. [Martin Štindl] 18.02.2021 |
| Originaly su vzdy mosadz, teda aspom moja skusenost na predvojnovych CZ [hans111] 18.02.2021 |
| A proč máme někteří ozubená kolečka v náhonu z kovu a repliky jsou z mosazi, bronzu ? Je to lehčí a levnější na výrobu ?nevím, tak se ptám. [MartinMišurec] 17.02.2021 |
| Problém už vyřešen.Moje chyba.Ja nedal tu nižší matku na osu a jakmile jsem dotahl kolo,tak se mi přitáhl domeček náhonu na to bronzové ozubene kolečko.Ale děkuji za odpověď. [D.K.] 16.02.2021 |
| Mosadzne koleso nahonu sa osadza na koleso motorky na dva koliky, tzn ze ked zatocite kolesom, tak sa toci aj mosadzny nahon. zbytok ako prachovka a duralovy ks nahonu je na volno na ose kolesa. Je mozne ze ked mate niektoru z tychto veci v replike, tak to bude treba doladit. [hans111] 16.02.2021 |
| Zdravím.Taky mám od p.Peška udělaný náhon.Dával jsem na 350tku a myslím, že 570mm by bylo lepší než 540mm.Je to dost ťip ťop.Větší vůly by to sneslo.Ještě prosím se chci zeptat. Náhon ma být na ose kola utažený na fest ( užší matka).Nebo je tam ještě nějaké uchyceni? Jak točím kolem ,tak náhon se mi pootočí po směru,nebo zpět co dovolí ten bovden.To by asi nemělo co? [D.K.] 15.02.2021 |
| Tak len pre info ohladom nahonu na tourista 250tku, p.Pešek nahon vyrobil a poslal. Trosku dlhsie to trvalo, ale spolupraca a komunikacia super. Dajte pozor na celkovu dlzku lanka, lebo napr. motoren uvadza dlzku 570mm. Skutocna dlzka pouzivana na 250tku je 540mm. Na co ma aj p.Pešek upozornil. Dakujem teda za tip [hans111] 11.03.2019 |
| Velmi pekne dakujem za odkaz, prave som mu napisal mail, popripade zajtra zavolam. [Jan] 07.01.2019 |
| Náhony tachometru vyrábí pan Pešek. Kupoval jsem od něj dva kusy na ČZ 175 Standard 25B.
Více tady https://www.ziveauto.cz/pesek-zdenek_f1062269?cz=95&cl=a0&czn=0
Napsal bych tady jeho mobil a email, nicméně mám obavy z ochrany osobních údajů GDPR... [robertissimo] 07.01.2019 |
| No hladam kohokolvek ineho okrem p.Pavezu, ak by niekto mal kontakt, prosim napiste.
Dakujem [jan] 06.01.2019 |
| nebyl to pan Pešek? [a] 06.01.2019 |
| bowden som kupoval od pana pred par rokmi na burze v Brne , myslim ze bol aj na poslednej ,meno neviem ale Paveza to urcite nebol . [roman_rk] 06.01.2019 |
| Vzhladom na diskusiu ohladom nahonu, mam otazku:
Chcem sa spytat ci sa da niekde kupit bowden na tachometer na CZ 250 tourist, alebo ci poznate nejakeho vyrobcu. Jediny koho som nasiel je motoren.sk, ale maju len foto a na stave 0, komunikacia s nimi ziadna :/
Velmi pekne dakujem za info [jan] 06.01.2019 |
| Přeměřil jsem vnitřní průměr a je to 68 mm, takže je to skutečně na Tourista. Díky moc a pěknou neděli přeji. [st11] 30.12.2018 |
| Ahoj, vnitřní průměr domečku hlavního ozubeného kola je 68 mm. [Josef] 29.12.2018 |
|  Nenahrála se mi fotografie... [st11] 20.12.2018 |
| Nechci zakládat nové téma, takže se na fórum obracím s dotazem. Koupil jsem tento kryt náhonu tachometru s tím, ze by měl být na ČZ 250 Tourist. Vnější průměr je 74 mm. Je to správný náhon? Chybí mi ozubené kolo a prachovka, tak než budu kontaktovat pana Šátka, tak bych chtěl mít jistotu, že dávám dohromady správnou součástku. [st11] 20.12.2018 |
| http://www.ksatek.cz/ [roman_rk] 03.12.2018 |
|
|