MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316491 příspěvků |8213 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 49 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexLidová vozítka, vozítka Velorex 21.11.2024 07:57  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Dražba   01.11.2015 / 44
    Nejsem Velorexák, ale v inzerátech mě zaujal tento stroj a proto se pt....   03.02.2008 / 43
    Motorova vozitka.....   02.03.2008 / 30
    Prosba o pomoc   23.06.2011 / 29
    Jak vidím, tak se na odpovědi podílelo zase pár "šikulů"........   07.12.2003 / 24
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 269      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 0 / 66      Příspěvků Příspěvků: 1768
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/18 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Jestlipak znáte toto vozidlo? Má to motor z Maneta S100 a říká se tomu Boiler podle krytu motoru. Já s tím jednou za rok vozím bečky s kvasem do palírny. :-)    [jawa350ohv]   15.12.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 67 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Japonská kopie Bojleru. http://sankohwrecker.blog.fc2.com/blog-entry-154.html    [Roman]   25.07.2023
Odpověď  Základ tříkolky Robox BPH 511 Bojler.
https://motorky.bazos.cz/inzerat/162849795/trojkolka-bojler-bph-511-robox.php    [Petr]   10.01.2023
Odpověď  https://www.facebook.com/groups/337513993073446/permalink/2289963554495137/    [Roman]   10.10.2022
Odpověď  Mohu poprosit kdo má originál výfuk na BPH 511 jestli by se nepodělil o rozměry. Díky za odpověď.    [Roman]   15.02.2021
Odpověď  Můžu vyměnit za Ruční dopravní prostředky 11-37 z roku 1959 druhé vydání.    [Roman]   04.12.2020
Odpověď  Žiaľ nie,potrebujem ju kvôli tým ručným náradiam,zapadá mi do knižnice.    [Joski]   16.10.2020
Odpověď  Nikde jsem brožuru Ruční dopravní prostředky nenašel. Nechcete ji prodat?    [Roman]   16.10.2020
Odpověď  Děkuji za info. Pokusím si brožůru někde sehnat. Zatím jsem o této tříkolce nic tištěné nenašel.    [Roman]   08.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím Roman.Nie je tam nič viac,je to o rôznych tučných vozíkoch a toto je tam jediné s motorom.Keby som to predtým nevidel tu v diskusii ani by som si to asi nevšimol.Je to príručka n.p.Technomat z roku 1962.    [Joski] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.10.2020
Odpověď  Mohu poprosit o info, jestli je v katalogu více informací nebo pošlete více foto o této tříkolce. Email: roman33klima@seznam.cz    [Roman]   07.10.2020
Zobrazeno 10 z celkem 67 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (67) 
Zodpovězené téma  Nevíte někdo jak zapojit alternátor do velorexe? hlavně zapalování. díky moc    [Jara]   17.02.2006

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  já jsem si to zapojení před renovací velouše kdysi takto načmáral a ještě jsem neměl čas to překreslit:

http://velorex-rudolf.webpark.cz/doc/alttext.jpg
http://velorex-rudolf.webpark.cz/doc/altael2.jpg

jinak se poptej na www.velorexy.cz, tam má altík dosti lidí :)
:)    [Zdeněk & Rudolf]   12.04.2006
Odpověď  Vím o lidech, kterým celkem dynamo stíhá, i když mají rádio a CB, ale kdoví, co udělá celoroční svícení od července.
Já mám altík, ale ubírá mi na výkonu, občas zlobí řemenice, ještě musím asi zmodernizovat system. Mám ukostřen - pól baterie a samozřejmě jiné relé. Možná by kamarád potřeboval zjistit, kde má vlastně problém, zda jej třeba nemá v relé, příp. v baterii. Možná by stálo za to proměřit dynamo.    [Zdeněk & Rudolf]   12.04.2006
Odpověď  Pokud máš zapalování vyřešeno po mechanické stránce, tak nevidím problém. Okruh zapalování zůstane naprosto stejný. Nemá s dynamem nic společného. Co se týče alternátoru, tak záleží na tom, zda bude zapojen paralelně s dynamostartérem, nebo dynamostartér bude úplně mimo hru.    [Jirka]   17.02.2006
Odpověď  Ale dal. Ono je to pro známýho,má tam rádio,zesilovač,a nestačí mu to dobíjet. Už ho ta má danýho ale neví si rady se zapojením    [Jara]   17.02.2006
Odpověď  Chceš říci, že bys tam vůbec nedal ani stator původního dynama?    [Jirka]   17.02.2006
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

Osa zadního kola


 kolegové chtěl jsem se zeptat zda osa zadního kole je stejná z kývačky a panelky.
Nemá náhodou doma někdo rozměr ??? Děkuji    [Jirka]   14.12.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dnes jsem to změřil. Délka osy pro velkou kývačku- vlastní osa, bez délky hlavy po konec závitu je 225 mm, pak je tam ještě asi 2 mm ukončení, tedy 227 mm celkem a u malé kývačky je to 210 a 212 mm.    [Jarda]   27.12.2020
Odpověď  Děkuji.
Nebyl jsem si jist zda pasuje od 250 kývačky.
Všem přeji krásné a zdravé Vánoce    [Jirka]   23.12.2020
Odpověď  délka je tuším 215mm.Ale bacha, na malou Kývačku 125/175 je asi o 10 mm kratší!    [Monty]   21.12.2020
Odpověď  ano je stejná, ale nikdy mě nenapadlo ju měřit, zkus někde na nějakým eshopu najít jestli tam budou mít napsanej rozměr. (celé zadní složení je stejné, akorát rozeta má širší talíř nalisován na unašeči.    [HonzaBK]   21.12.2020
Odpověď  oprava: KOLA    [Jirka]   14.12.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Tříkolka Krejbich


 Snažil jsem se prohledat Motomagazín i zdejší Veteranforum, ale nenašel jsem žádnou zmínku, tak se kdyžtak omlouvám, pokud to tu už bylo.
Při brouzdání ve fotoarchivu ČTK jsem našel tyto fotografie tříkolky pana Václava Krejbicha z roku 1948. Popis k fotkám je tento:
Nové vozítko Václav Krejbicha. Technický úředník jedné z pražských strojíren Václav Krejbich z Prahy-Bohnic sestrojil ve volném čase nový typ vozítka, které bude vystaveno na lidovém autosalonu v Praze ve dnech 23.X.-7.XI.1948. Je to tříkolka 155 cm široká, 310 cm dlouhá, o váze 290 kg, ve které mohou seděti tři osoby vedle sebe. Pod kapotou je místo pro zavazadla. Pohon vozítka obstarává 2 taktní 2 válcový motor Ogar obsahu 350 ccm, opatřený účinným ventilátorem. Kola jsou litá z lehkého kovu, pneumatiky rozměru 3,5x19, brzdy systému Jawa. Přední kola jsou řiditelná, zadní kolo (hnací) je poháněno motorem, který je umístěn za sedadlem. Na konstrukci vozu bylo použito normálních součástek, vyráběných našimi národními podniky a je tedy možno vyrábět vozík jako stavebnici. Maximální rychlost vozítka je 80 km v hod. a spotřeba činí 4 litry směsi na 100 km.    [Webersinke] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vlastním podobný model..    [Milan Mrzena] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Poslední Krejbich    [Webersinke] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  čtvrtý Krejbich    [Webersinke] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  třetí Krejbich...    [Webersinke] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další    [Webersinke] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Zodpovězené téma  

Kola na ctyrkolovy velorex


 Zdravim. Rad bych vas touto cestou pozadal o pomoc. Mam tu prorezla kola ze ctyrkolaka. Daji se tato kola zamenit s koly z cz skutr prase? Vymena stredu s kuzelem je samozrejma. Nebo dela nekdo repliku? V nejhorsim bych je vyrobil, ale zatim chci proverit ostatni moznosti. Hezky vecer!    [Michal21]   09.08.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dekuji za odpovedi, nicmene se bojim, ze pokud koupim jina stara kola, tak to bude to same. Konstrukcne je to spatne vyresene a v dutinach hvezdice kondenzuje voda. Buben tak prorezne zvenku. Asi se do toho pustim.    [Michal21]   11.08.2020
Odpověď  https://motorky.bazos.cz/inzerat/123780958/velorex-4-kolovy.php
myslim ze stejne rafky byli i na voziku vari    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.08.2020
Odpověď  Myslím, že kola jsou stejná se zadními koly na ČZ rikšu, skůtrová mají jiný ráfek i brzdový buben.    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.08.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Papíry Velorex na Aukro.cz


 http://aukro.cz/stitek-nova-nepozita-spz-a-doklady -na-velorex-i4850524868.html

Chtěl bych velorexáře varovat před koupí papírů nabízených v této chvíli na Aukru. Velorex byl vyřazen v 07/2004 a možnost znovu přihlášení byla do 30.4.2004. Tipl bych, že prodejce se sám omyl a teď dělá hloupého, aby udělal ještě většího hlupáka z toho, který to od něj koupí za majlant.    [lipcaa]   02.12.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Každé doklady je třeba nejprve prolustrovat na nějakém pracovišti evidence vozidel, vyplnit jednoduchou žádost o informace z registru. Evidovaný stroj se může, nebo i nemusí nalézt v evidenci. Pokud se nějaký zápis nalezne, tak je vždy jasné, jestli jsou doklady živé nebo ne a stroj vyřazen, zanikl, byl vyvezen.
Může nastat situace, že se v evidenci stroj nenalezne (není žádný zápis) a doklady nenesou žádné stopy zrušení (odstřižený roh, zápis), tehdy se dají (vlastníkem) znovu údaje do evidence zaznamenat.
Ale může nastat i obvyklá situace, že doklady nenesou žádné stopy pro možné vyřazení vozidla a přesto je vozidlo vyřazené, zaniklé, vyvezené. V evidenci bývá zápis o výměně TP za ztracený, kdy majiteli, v dědickém řízení je vydán nový (duplikát) jiný a původní bez ničeho dalšího tím pozbývá platnosti. U starých vozidel nic neobvyklého. Vychytralý prodejce pak nabízí doklady jako živé. Takže vždy před koupí ověřit na evidenci vozidel.    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.07.2020
Odpověď  Jak je to s doklady na velorex ,když nejsou odhlaseny ani zrušeny? Má to nějakou cenu?    [Marcel]   10.07.2020
Odpověď  Ak su papiere zive, treba kontaktovat pribuynych, otvorit dedicke konanie a urobit prepis... to>jirka: aj mrtve papiere sa daju ozivit ale nie unas ani u vas, da sa to v polsku a nemecku.    [jano]   19.04.2018
Odpověď  Zdravím mám TP na velorex 16/250, majitel nejspíš nežije, ale v dokladech není psané zrušeno, dají se použít, případně jakou mají cenu?? Děkuju    [Josef]   17.04.2018
Odpověď  Máš pravdu Honzo, moje chyba, přiznávám.    [J.]   02.01.2015
Odpověď  Zrušené papíry/TP/ jsou už jen papírem.!!!!!
Jestli že mám kupní smlouvu na rám s vr.číslem a popřípadě evidenční číslo zrušeného TP tak bez problému udělám přestavbu na uvedená výrobní čísla.
Proto nastávající kupující zrušeného TP nikde nemá jistotu že se nepoužili náhradní díly ze zrušeného stroje.V případě že číslo rámu již nekdo použil a přihlásil tak je má pouze na ozdobu a na veteránské TP může zapomenout.    [Jirka]   02.01.2015
Odpověď  J. to co píšeš je divné. Pokud někdo prodává odhlášené doklady, tak pokud někdo cokoliv z tohoto vozidla použil na jiné vozidlo, nebo to přihlásil jako veterána, tak je vše OK a tento TP je opravdu pouze na ozdobu a ne že má smůlu majitel věcí ale má smůlu majitel dokladů. To by ti pak na vrakovišti nemohli nic prodat, protože k ničemu nemají doklady - ty zůstavájí původnímu majiteli.    [HonzaBK]   02.01.2015
Odpověď  Pokud máš doklady byť jsou zrušené, s ustřihlým rohem. A někdo ti jezdí na tvoje výrobní čísla, tak promiň, ale má smůlu on, prože v právu jsi, páč máš doklady. ba navíc prakticky jezdí na tvém stroji...
Nevím na co se čertíš....    [J.]   21.12.2014
Odpověď  A je to tu zase.
prodej zrušeného TP jen nikdo neví zda již rám a nebo číslo rámu někdo již nezaregistroval jako náhradní díl buď na registru vozidel či na veteránské čísla.V tomto případě to je jen na ozdobu garáže

http://aukro.cz/stitek-nova-nepozita-spz-a-doklady -na-velorex-i4909090620.html    [Pavel]   21.12.2014
Odpověď  píše, že jsou odhlášené a že se můžou hodit k vet. testaci, to mi nepřijde jako podvod?!?    [baudik]   02.12.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zodpovězené téma  

plavání velorexu


 Zdravím. Objevil se mi problém na velorexu, při vyšší rychlosti " honím " hadráka od strany ke straně. Poradí někdo, kde může být problém ? Díky    [Petr]   09.01.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  To víš Petře, jsem už starej praktik:-)) Hlavně, že Ti to už neplave.    [jwm]   28.04.2020
Odpověď  Díky všem za radu. Myslím, že nejvíc pomohla rada od Oldy. Nafoukáno a problém zmizel. Díky    [Petr]   15.03.2020
Odpověď  Tak když jsem začínal jezdit ve svém hadráku, po renovaci a plavalo mi to, poradil mě jeden zkušený matador abych foukal předek na 2.5 atm a zadek na 3.5 atm a bylo po plavání.    [jwm]   25.02.2020
Odpověď  V mém případě hadrák plaval,když jsem jsi nevšíml že při výměně silonů v zadní kyvce vznikla mezera mezi silonem a rámem. Vůli jsem vymezil distanční podložkou a vše je ok. Veloš je i háklivý na tlak v pneu.Já osobně foukám na 3 atmosféry.
Toto je pouze můj poznatek a mě to opravdu pomohlo.    [Oskárek]   25.01.2020
Odpověď  jj podle sebe soudím tebe, takže o chytrákovi nepíšu já ale ty. Ale fakt nevím jak to celý porovnat, abych nemusel dělat nové oblečení. Pokud to dokážeš, prosím napiš a moc tě prosím poraď mě. Samozřejmě až budu mít oblečení roztrhané a budu znovu potahovat tak rám srovnám. Já Petrovi jen poradil aby se nazabýval ložiskem v rozetě, asi nevíš jak je uložení zadního kola v rámu. Rozeta na to nemá vůbec vliv. Blbý pindy jsi tu začal psát ty!    [HonzaBK]   21.01.2020
Odpověď  1) tys Petrovi neporadil nic
2) já ano, a jsem přesvědčen že po upravení sbíhavosti se to vyřeší
3) to že to neumíš vyrovnat jsem přišel na to, že u tvého druhého bezpředmětního příspěvku píšeš že tvůj " hadrák neplave, ale zatáčí hodně doleva".
Kdyby jsi to vyrovnal, tak ti nebude zatáčet doleva a nebudeš o tom ani psát.
Docela mě ale tvými narážkami už unavuješ. Člověk něco napíše, a pak na to dycinky odpoví chytrák, který to ví lépe...    [Tonda]   20.01.2020
Odpověď  Tondo a na to jsi přišel jak, že to neumím vyrovnat, někdo to tu napsal? Tvoje rady jsou na dvě věci!!    [HonzaBK]   20.01.2020
Odpověď  Petr píše že mu plave, ne že to má nabouraný a táhne na stranu, to je rozdíl. Že to neumíš vyrovnat aby to jelo rovně je už bohužel tvoje věc...    [Tonda]   18.01.2020
Odpověď  protože už 15 let jezdím ve velorexu, kterej je nabouranej a byl kdysi špatně svařenej po havarii, takže mě sice neplave, ale zatáčí hodně doleva. i když mám sbíhavost Ok a zadní kolo uprostřed mezi předníma    [HonzaBK]   17.01.2020
Odpověď  Ještě že tě tady máme a můžeš mě zavčas opravit.    [Tonda]   16.01.2020
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zodpovězené téma  

Velorex 250 a Vape couvání


 Prosím Vás nemá náhodou někdo fotečku jak je řešené Vapečko pro couvání u hadráku 250 .
Předem děkuji    [Pavel]   19.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Děkuji za odpověď nechám si to u něj udělat díky    [Pavel]   02.07.2019
Odpověď  Je potřeba upravit rotor, pridat další senzor a vyrobit na to držák. Fotku ti nedám. Je to know how, které neni moje. Pokud mas zajem, kontaktuj betona na velorexech.cz    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.07.2019
Odpověď  Nikdo nemá fotečku ?????    [Pavel]   21.05.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

invalidni rizeni


 Ahoj,

mate nekdo fotku jak je namontovany invalidni rizeni ty dve paky vedle volantu?

Diky

C.    [CIJOML]   13.02.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  up    [CIJOML]   14.02.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Přehození pístů


 Nechal jsem si vyměnit písty na Velorexu 350 a motor nejde nastartovat. Je možné, že mechanik přehodil písty ? Levý za pravý? Nebo jsou stejné? Dík za odpověď.    [Mirek]   25.01.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  JJ GURU promluvil, taková jednoduchá věc mě nenapadla, že se vlastně můžu podívat i přes sání. Je vidět že Monty je profík na svým místě.    [HonzaBK]   30.01.2019
Odpověď  Pokud by byly písty přehozený, tak nebude v horní úvrati otevřenej sací kanál (okýnko v pístu bude na druhé straně válce). Já bych sundal karbec , a do kanálu kouknul, případně tam opatrně strčil kus drátu. Specielně na Hadráku je to výrazně jednodušší, než sundat chlazení a hlavu.    [Monty]   29.01.2019
Odpověď  Nevim, jak je to u Velorexu, ale sundat hlavu je snad rychlesi nez vyfukovy koleno. Pokud ma tedy novy pisty, kde je oznaceni levy a pravy. ZČ    []   29.01.2019
Odpověď  Kdyby mel pisty na spravne strane a jen otocene, tak by mu kanaly sedely. Motor by jel. Mizna zanky by mu nesedely, to si ted neumim vybavit. ZČ.    []   29.01.2019
Odpověď  ty se musí řešit!! tím jsem chtěl říci jak to může zjistit bez sundání hlav a hlavně je předpoklad, že pokud probíhají zámky kroužků přes kanály, tak jak se kroužek roztáhne tak může prasknout a často se to stává. takže tvoje rady o neřešení kroužků jsou stejný jako bys napsal že jejedno jestli jsou písty opačně. Ještě mě napadá, nemůžeš je mít otočený o 180 stupňů? Šipkama ke karbecu msto dopředu k výfuku?    [HonzaBK]   29.01.2019
Odpověď  Nereš zamky kroužku,jestli mas prohozene pisty,nenastartuješ.    []   28.01.2019
Odpověď  kdyby byli přehozený písty, nešli by náhodou zámky kroužků přes kanály a tím by se ulámaly? Asi bych odmontoval kolena výfuků, přiložil bych si píst tak jak patří (ten starej) a podíval se jestli když ho přehodíš nejde nějaký zámek přes výfukový otvor. Pokud by šel tak to uvidíš zda je to přehozené, pokud by nešel tak jedině vyšroubovat jednu hlavu.    [HonzaBK]   28.01.2019
Odpověď  Samozřejmě že nejsou stejné. Pokud je mechanik přehodil tak je to odborník na slovo vzatý.    [Jarda]   25.01.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Copak to je? Kdo poradí?


 Ve facebookové skupině věnující se historii Chomutova, se objevila tato fotografie z padesátých let a na ní mě zaujalo toto vozítko. Ví někdo, co to je?    [st11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.05.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobry den shanim nekoho kdo mi neco rekne o lidovem voziku.celohlinikova karoserie dvousedadlova kabriolet motor spodovy bmv nebo Mka predni sklo udajne z Messerschmitu malinka kola dekuji za juakoukoli odpoved    [Fronek Vladislav]   02.12.2018
Odpověď  Podle mě to není nic ze seriové výroby. V té době se stavělo plno domácích vozítek s použitím co dům dal a co daly poválečné roky (německé stroje co tu zůstaly po válce. Takže bych spíše pátral po pamětnících z okolí -město okolní vesnice apod. Dokonce bývali i soutěže domácích vozítek a minimálně z jedné soutěže existuje i katalog. Ale asi toho bylo hodně.    [HonzaBK]   09.05.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tady je výřez fotografie.    [st11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.05.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Velorex 350


 Dobry den mam moznost kupit tento velorex od jedneho pana ktory ho ma asi 20 rokov v garazi na spalikoch je kompletny so starym techníckym preukazom avsak niektore diely nie su uplne origo , chce za to 5000eur teda cca 130 000czk je ta cena adekvatna ?    [luke1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  ospravedlnujem sa za nechcene double ...    [Brano]   10.10.2018
Odpověď  ale ale cesky bratia.... v tomto si nemame myslim co vycitat... specialne nesledujem ceske inzertne portaly, ale ako majitel nejakých OHC som parkrat zavital aj na vasu inzerciu, kedze predsa len tych veci na OHC je u vas viac, tak taktiez som sa casto stretol s poznámkou " prodam nejvyssi nabidce"... Ale mate pravdu taktiez ma to utajene licitovanie a tahanie za nos vytaca...    [Brano]   10.10.2018
Odpověď  ale ale cesky bratia.... v tomto si nemame myslim co vycitat... specialne nesledujem ceske inzertne portaly, ale ako majitel nejakých OHC som parkrat zavital aj na vasu inzerciu, kedze predsa len tych veci na OHC je u vas viac, tak taktiez som sa casto stretol s poznámkou " prodam nejvyssi nabidce"... Ale mate pravdu taktiez ma to utajene licitovanie a tahanie za nos vytaca...    [Brano]   10.10.2018
Odpověď  Mám vlastní rozum nebo se řídíš podle toho co druhý řekne?    [PPS]   10.10.2018
Odpověď  nebolo to tak myslene ide o to ze sice zbieram stare motorky ale vo velorexoch sa az tak nevyznam pretoze som videl na predaj vacsinou zrenovovane kusky za 10 000e tak nemam predstavu o hodnote predrenovacneho stavu...    [luke1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.10.2018
Odpověď  To Jara: Vytesat tu pravdu do kamene, nebo když slovák kupuje tak je vždy chudý student a smlouvá a prosí a následně tu věc přeprodává se stejnou ukradenou fotkou za násobek.
Slovácí jsou vtipní:-)    [Karel]   10.10.2018
Odpověď  Hlavně aby to bolo výhodné! Potom to dáš na Bazoš a napíšeš tam jako každý správný Slovák "ponúknite"... Tyhle tajné aukce, kdy příhozy nikdo nevidí a můžeš si je klidně vycucat z prstu jsou na Slovensku nejoblíbenější, znamenají totiž největší zisk. Můžeš to dát i na český Bazoš, Slováci nám tam tuhle príma věc už delší dobu předvádějí.    [Jara]   09.10.2018
Odpověď  Má doklady? Jedna fotka je málo. Pokud je s doklady, je to Ok. Bez dokladu už to taková sláva není.    [Tonda]   09.10.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Startování na Velorexu 350.


 Zdravím všechny a mám dotaz. Vlastním Velorexe 350. Používám jen ruční startování. Křížový spínač již nevypadá dobře a pravděpodobně nepřevede dostačující proud na startování. Pokud je motor studený, tak má snaho točit, ale kompresi nepřemůže a kontrolky pohasínají. Pří
teplém motoru již nastartuje.Chtěl jsem se zeptat, je možno startování předělat na zvláštní vypínač a obejít tak křížový spínač? Zpátečku nepoužívám a tak by se motor startoval jen jedním směrem. Jinak u dynamostartéru mám vyměněné uhlíky, je přeměřený, s dobíjením nemám problémy. Kostra je zvlášť vedena ze spínače na motor. Díky za odpověď.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.06.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  zdravím všechny příznivce tříkolky. Tak jsem asi odhalil příčinu nefunkčního startování. Provedl jsem samostatně kontrolu dynamostartéru přímo na baterku a točil perfektně na obě strany. Zpětně jsem všechno zapojil, udělal a proletoval kostru až k motoru, proletoval všechny očka kabelů. Startování zase bylo nefunkční. vyndal jsem křížák, očistil a porovnal kontakty, aby na sebe doléhaly, ale stále startér nepřehoupl horní úvrať motoru.Pak mne napadlo ještě při startování přitlačit pohyblivou destičku na kontakty a motor se roztočil. To samé bylo při zpátečce. I když kontakty nejsou opálené ani křivé, nepřevádějí dostatečně proud do dynamostaréru. Zkusím zvýšit přítlačnou sílu destičky na kontakty a vypadá to, že se mi podaří je sehnat i nové.A doufám, že pak startování i zpátečka bude šlapat.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.07.2018
Odpověď  Já bych jezdil- co už se může posrat? Taky to můžete kuchnout, a zjistit, že nic není špatně. Pokud to funguje,tak jezdit.    [Monty]   03.07.2018
Odpověď  Monty - Díky za typ, žádost odeslaná. Nechtěl bys mi jako odborník poradit s tou trojkou?
Já se přikláním jezdit, ale abych nezpůsobil potom neopravitelnou závadu.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2018
Odpověď  Zkuste Robertovi napsat, není to dlouho, co měl krabici kontaktů na křížáku v regálku v dílně    [Monty]   03.07.2018
Odpověď  To jsem ale lama, přitom jsem velorex-shop procházel. Díky, hned objednávám.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.07.2018
Odpověď  hrot a pero do přesuvníku spínače zpětného chodu:
http://www.velorex-shop.com/?cz_motor,20
a snad to není nepovolení reklama    [lichořešnice] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.07.2018
Odpověď  Prohledával jsem internet, ale opravnou sadu nikdo neprodává. Vzpomínám si, že v roce 2005, kdy jsem dělal renovaci byla nabízeno několik součástek do spínače. Dnes již nabídka neni. Zkusím ještě přivést na dynamostartér přímo proud z baterky a uvidím, co to udělá. Našel jsem uvedenou zkoušku/zapojení/ u ČZ 501, která má stejné vývody.
Ještě když mám slovo, tak bych se zeptal na převodovku - hydrauliku. Koupil jsem motor rozebraný v krabici, takže nevím, zda kolečka jsou původní. Jediný problém byl, že uložení ložiska výstupní hřídele u řetězového kolečka bylo volnější, namačkl jsem ho prstama. Použil jsem tmel a převodovku složil. Převodovka běhá dobře, řazení dobrý, jediné co je, od počátku mi hučí 3. V zatížení hučí, při brzdění motorem je klid. Žádné kovové zvuky to nevydává. Hukot je pořád stejný od počátku do současnosti.V oleji se mi neobjevují piliny.Nevím, zda mám pořád jezdit, nebo motor vyndal a nechat si přepouzdřit uložení ložisek.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2018
Odpověď  Opravnou sadu prodával tuším Robert Němec    [Petr]   27.06.2018
Odpověď  Zapojení křížáku mám dobrý. Dnes jsem to opětovně zkoušel. Bez svíček točí na obě dvě strany, jiskru hází střídavě.Při startování měřil jsem úbytek napětí. Před startováním 12.25 V, pří startování jak se svíčkama, tak i bez nich 11.5 V. Zkusil jsem i jinou silnější / 95 Ah/ baterku, ale výsledek byl stejný. Pří startování úbytek stejný, kontrolka dobíjení zhasíná.Můžeš mi, prosim tě, dát kontakt na prodejce opravné sady křížáku, popřípadě nákres zapojení na samostatný startovací vypínač?Díky.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.06.2018
Odpověď  Obejít přepínačem to lze, ale je to zbytečné. Na křížový přepínač se prodává opravná sada za pár stovek, vyměníš a jedeš dál. Co popisuješ, ale nevypadá na problém křížáku. Když vyšroubuješ svíčky, točí normálně? A jiskry to hází tak jak má, na střídačku před horní úvratí? Jestli ano, křížák je v pořádku. Pokud je na opravu, jiskry budou házet na obou válcích součastně. Prostě je slabší dynamo. To je běžná věc. Startuje se tak, že jednou rukou zmáčneš malou páčku a druhou rukou velkou pálkou pomůžeš roztočit.    [T.]   24.06.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zodpovězené téma  

Zadní blatník Velorex


 Dobrý den,
sehnal jsem starší zadní blatník na velorexe. Nemá vyvrtané otvory na zadní světlo. Je svařen ze 3 částí. Je dost rezavý, ale pod gumovou ochranou pro řetěz je krásná hnědá barva. Zajímá mě, zda je to nějaká samovýroba a nebo zda to tak někdy mohlo být na prvních kusech. Zadní část blatníku vypadá jak z kývačky.
Předem díky za každé info. Martin    [Martin]   22.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Kúpil som Maďara a tam to svetlo na blatníku neni.
Nemáte niekto foto ako má držiak ŠPZ vyzerať a za zaným okienkom je tiež malá rampa
s prípravou na uchytenie niečoho ???

romanr35@gmail.com

Vopred ďakujem..    [roman Raučina]   21.06.2018
Odpověď  Já měl jeden zadní úplně novej blatník nalakovanej, ale byl to zmetek, díru na odrazku měl posunutou cca 1 cm na jednu stranu a ten byl určitě svařovanej. Byl novej z mototechny. Tak jsem díru předělával a taky neměl díry na světla.    [HonzaBK]   24.01.2018
Odpověď  Jardo díky za vysvětlení a fotku.
Martin    [Martin]   23.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj. Byl svařovanej, ale jak Honza nevím z kolika kusů. Pravděpodobně pochází z nějaké 250ky, kdy byly zadní světla na rampě. V blatníku byla tudíž jen odrazka. Jestli je hnědý tak je z hadráka mezi 56 a 62 rokem. Takových blatníků bylo tedy vyrobeno nějakých 3500ks + ty na náhradní díly. A pan Stránský ho bohužel nevyrobil :-)    [Jarda V.]   23.01.2018
Odpověď  Honzo díky za info. Co jsem se ptal v okolí, tak mi tvrdí, že blatník má být z jednoho kusu. Mě to jako nevadí, že je svařovaný, nechám nalakovat a vše je stejně schováno pod plachtou. Sváry nejdou vidět. I tak je to svařeno dost dobře, že to není vůbec okem poznat. Proto mi to připadá, jako originál (třeba u prvních kusů).

Určitě ho použiji, jen jsem se chtěl o něm něco víc dozvědět(třeba např. že svařovaný zadní blatník byl vyroben osobně panem Stránským v množství 2 kusů a jeden se zničil při crashtestech........:o)))

To že nemá otvory na světlo by mohla být indicie, že je to vývoz do Maďarska, kde bylo zadní osvětlení řešeno takovou tou rampou nad SPZ nad blatníkem.

Martin    [Martin]   23.01.2018
Odpověď  Myslím že byl svařovanej ale nevím jestli ze tří nebo ze dvou kusů, to si nepamatuju. Ale v dnešní době je to jedno když to nalakuješ.    [HonzaBK]   23.01.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

zapalování Velorex


 Máte někdo osobní zkušenost se zapalování VAPE u Velorexu? Zatím tam mám klasiku a po letech začíná zlobit. Nechat původní nebo výměna ???    [Mirek]   03.08.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ahoj, prosím o kontakt na Zdeňka ohledně vape. děkuji Zdeněk 732800219    [Zdeněk]   14.05.2018
Odpověď  Na zapalování nemá co zlobit, pokud nemyslíš dynamostartér a dobíjení.    [HonzaBK]   30.01.2017
Odpověď  Mam v motoru 350 Vape, už tři roky, najeto 10000km a bez závady. Vřele doporučuji    [Zdeněk ]   30.01.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
 Strana 1/18 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 



Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006