MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316491 příspěvků |8213 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 46 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly 21.11.2024 07:58  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Majitelé klasických motocyklů, sdružme se!   19.12.2009 / 234
    Yamaha TX 750 karburatory / zapalovanie.   23.01.2011 / 108
    Hádanka   20.05.2015 / 72
    Honda CB 900 F Bold d´or   26.05.2010 / 69
    Honda CB 900 F Boldor - máte s tímto motocyklem někdo zkušenost?
....
   13.06.2008 / 56
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 161      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 2 / 44      Příspěvků Příspěvků: 2902
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/11 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Honda cb 750 k6


 Mili priatelia veteranisti, rad by som vam vsetkym zazelal vela uspechov do noveho roku a zaroven by som sa s vami rad podelil o svoju radost v podobe cerstvo zakupeneho motocykla honda cb 750 k6. Splnil sa mi tym dlhorocny sen tuto legendarnu motorku nielen vlastnit ale hlavne si ju moct zrenovovat. Za priaznivu cenu som nahodou objavil tento exemplar na bazosi. Dlho som nevahal a aj vdaka velkej tolerancii mojej manzelky som ju mal na druhy den doma    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.01.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na ozivenie temy pridavam foto zo "svatby". Konecne sa mi podarilo nastriekat a prelestit motor a dat ho do ramu    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.10.2024
Odpověď  Dik za link, super stranka    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2021
Odpověď  Asi je to domaca uprava , pozrite tuto stranku : http://honda750expert.com/ , najdite tam text There were 4 different oil tanks that came
with US Honda 750 K-models 1969-1978! , popisuju tam 4 druhy olejovych nadrzi ale ani jedna z nich nema hadicku na kontrolu oleja .    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.03.2021
Odpověď  Asi tam bola priesvitna hadicka. Akurat neviem, ci to tam vobec patri, alebo si niekto takto ulahcil sledovanie hladiny    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2021
Odpověď  Nemala by byť tá hadička priesvitná aby sa dala sledovať hladina oleja?    [Roman.]   24.03.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dostala sa mi do ruk takato olejova nadrz. Vie niekto poradit, naco je na boku ta hadicka? Je to original? Alebo nejak uprava?    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.03.2021
Odpověď  Momentalne mam vymontovane karburatory. Rad by som ich po vycisteni zrepasoval a pretesnil. Narazil som vsak na problem. Ani jedna repasna sada, co som zatial nasiel na internete neobsahuje nove tiahlo supatka a tesnenie(prechodku) cez ktore toto tiahlo prechadza. Chcel by som to vymenit, pretoze tiahla boli skorodovane a tym padom prislo aj k poskodeniu prechodiek. Neviete prosim niekto poradit, kde to zohnat? V honde mi bohuzial nedokazali pomoct, zevraj na moje moto nemaju katalog. Stretol sa s tym niekto?    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2019
Odpověď  Dik za odpoved. Dnes som to odmeral, rafik ma 17 palcov    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2019
Odpověď  ja mam v technickom preukaze napisany rozmer 18 palcov , minimalne ten brzdovy stit z cb-cka nie je .    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Este jedno foto    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.01.2019
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Tipy na akce, kde se mohou sdružovat majitelé japonských klasických motocyklů


 Nippon Retro 29.-31.5.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=309 4

Sraz japonských motocyklů ročník 84 a starší 20.6.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=319 4

Motosraz Křtiny 26.-28.06.2015:
www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=333 5

Pokud víte o nějaké akci či srazu, kde jsou Japonci vítáni, dejte vědět.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.05.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 52 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  13 setkání NIPPON RETRO je 24 - 26. května 2024.

https://nipponretro.cz/    [Pepenica]   20.02.2024
Odpověď  Křtiny budou!!!! 24-26.6.2022
Vaše Máti Hondice.
Případné dotazy směřujte na crasulla@seznam.cz,FB Máti Hondice nebo telefon či WhatsApp +420732655885.    [Pepanica]   13.05.2022
Odpověď  Díky Jiříku za vložení ...    [Pepanica]   03.01.2022
Odpověď  Zde je pozvánka na Nippon Retro 2022 na Veteránkalendáři: https://www.veterankalendar.cz/index.php?id=5&id_p=6121    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.01.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, udělal jsem téměř deset pokusů vložení akce do kalendáře a bez šance. Možná se ještě hecnu ...
Setkání ... NIPPON RETRO 27-29.5.2022

https://nipponretro.webgarden.cz/vyber-si/co-se-deje    [Pepanica]   01.01.2022
Odpověď  Nebude. Bohužel.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.07.2021
Odpověď  Víte někdo jestli bude letos sraz ve Křtinách? Nic jsem nenašel.    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.07.2021
Odpověď  Samozřejmě v sobotu...    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sraz jsem s sobou krátce navštivil.Podle všeho se akce podařila a tak přidávám Pepovo vítězné gesto.    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2021
Odpověď  Letos to vyšlo opět přesně na týden jako loni, akce Nippon retro bude.
https://nipponretro.webgarden.cz/vyber-si/co-se-deje    [Pepanica]   24.05.2021
Zobrazeno 10 z celkem 52 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (52) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Nezname karburatory Keihin


 Nalezl jsem hluboko v garáži v nejtemnejším koutě v zapomenuté krabici torzo karburátoru Keihin. Původně byly zcela jistě 4 ale někdo odřízl první dva.
Jedná se o starý velmi robustní šoupátkový model. Kromě nápisu Keihin na něm není další označení.
Poznáváte někdo podle fotografií na který motocykl tyto karburátory patří?    [Duin]   16.07.2023

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ahoj, díky za tip. Vypadá to velmi podobně. Torza jsem dostal v krabici spolu s díly pro moji cb550 four.
Pohledam více fotek.    [Duin]   17.07.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Honda CB 750 Four?    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.07.2023
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  Nový web je spuštěn, ovšem stále v pracovním provoze.
https://nipponretro.cz/
Původní webovky 'webgarden' nejsou již aktivní.    [Pepanica]   22.10.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Bez reakce, takže je vše jasné.    [Pepanica]   31.10.2022
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

CB 750 1973


 Dávám dohromady tuto motorku a mám problém s přední brzdou.Podle manuálu by tam měl

být nějaký šroub,kterým se dá vymezit mrtvý chod páčky brzdy.Na motorce je díra,kde

by šroub měl být.V díře ale není vyřezaný závit a nevypadá to,že by to někdo modifi-

koval.Jak vypadá ten stavěcí šroub,který mi tam chybí?    [marty23Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.08.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zespodu je plechová planžetka s dírou, která je šroubem upevněna v díře se závitem a druhou stranou přidržuje vačku k vymezení vůle páčky.    [Stenly]   17.08.2022
Odpověď  Děkuji za odpověď.Takže je to zajištěno jen zespodu nějakou segrovkou?    [marty23] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.08.2022
Odpověď  Má tam být excetr s drážkou na šroubovák. Pootáčením se mění poloha páčky. Je to v podstatě osmička kulatina z jedné strany po délce ubroušená jako vačka. Zespodu ji zajišťuje ocelová planžeta.    [Stenly]   16.08.2022
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kryt řetězu CB750 1973


 Mám dotaz ohledně krytu řetězu na CB750..Byl plastový nebo kovový?Kdyby někomu doma

přebýval,tak se ho rád ujmu.    [marty23] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.07.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ten na horní fotce bohužel nevypadá,jako ten z buyers guidu.    [marty23Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.07.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nevím zda je to správný, ale Honda to asi byla.    [P.]   19.07.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  mal by tam byt kovovy    [roman_rk] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.07.2022
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zodpovězené téma  

Klasický motocykl


 Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jestli je určeno, kdy se stane japonský motocykl klasickým japonským motocyklem. Mám CB 750 Seven Fifty 1998 a koukám na srazy v letošním roce, tak abych tam nejel zbytečně. Díky.    [tomecek123]   02.01.2022

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Klasický motocykl...
Pro mě je to holt motorka v původním stavu.Mám dva japonce a jsem hrdý,že vypadají tak jak mají a tak jak byly vyrobené.Setkal jsem se z různými úpravami.Ano je to cesta třeba ke zlepšení jízdních vlastností či si je někdo přestaví dle svého ega.Pro mě je klasika původní vzhled i vlastnosti.    [Stopl]   07.01.2022
Odpověď  Podívejte. Já jsem odpůrce kádrování.
Pokud chcete přijet se podívat mezi lidi se stejným zájmem a spatřit stroje, které vás zajímají, tak to můžete udělat různými způsoby, třeba i pěšky. Pokud se chcete stát účastníkem nějaké akce, tak logicky musíte splnit pravidla předem daná pořadatelem. Zda je vozidlo veterán, potvrzený či jen věkem, je úplně jedno. Záleží jak to má v pravidlech pořadatel.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.01.2022
Odpověď  Petře, to vim. Jsem dlouholetý člen VCC. Testací jsem prošel několikrát - levné povinné pojištění a nebo odpuštění ekodaně při nákupu historického vozidla. V minulosti jsem ani nepotřeboval testaci a myslím že Česká pojištovna mi udělala levné ručení i bez. Vše stroje starší 30ti let v dlouhodobém vlastnictví a pojištěné u nich již před rokem 89. Yamaha je v původním stavu, vše originál včetně laku, výfuků, rozměru pneu. Žádné nesmyslné úpravy, provrtané výfuky, uřezané blatníky a podobná zvěrstva. Pár origo doplňků, plexi, padací rám, vždy garážovaná a v zimních měsících vždy ve vytápěném prostoru. Chci levné ručení, když už je to možné. Už jsem se naplatil dost. Ota    [Ota]   05.01.2022
Odpověď  OTO, rok výroby 1991 nezmamená že motorka je automaticky veterán/historické vozidlo, aby to mělo status historického vozidla musí to projít testací a splňovat další náležitosti, viz kodex FIVA. U vlastníků starých krámů se šíří spousta mýtů a polopravd, bohužel spousta lidí jim věří.    [Petr]   05.01.2022
Odpověď  Ve své podstatě to chápu. Skupina na FB vychází z těchto stránek což jsou příznivci historických strojů a motto skupiny na FB je "Majitelé starých japonských motocyklů, sdružme se!"
Prezentace motocyklu z 21. století a dát přívlastek "klasik" nebo "babička" zní divně ne-li komicky.    [Pepanica]   04.01.2022
Odpověď  Děkuji za odpovědi, já jen, že jsem na FB ve skupině jap. klas. motorek a tam, když někdo přidá fotku své motorky, která není ve stylu CB Four a pod. tak se se zlou potáže...    [tomecek123]   04.01.2022
Odpověď  Taky přesně nevím, co si pod tím pojmem představit. Vlastním Yamahu XV 1100 Virago rok 91. To znamená, že letos je to oficiální veterán. Mám ji už 23 let. Sakra, ten čas tak rychle ubíhá, ale jestli je to klasický Japonský motocykl, to opravdu nevím. Nikdy v minulosti jsem ale nezažil, že by někdo nebyl připuštěn na sraz kvůli typu nebo stáří motocyklu. Já bych se tam bez obav vypravil. Ota    [Ota]   03.01.2022
Odpověď  Těžká otázka,... a odpověď se podle mě, liší napříč generacemi. Pravá otázka možná je co za motocykly chci vidět, když jedu na klasiky.
Pokud akce nemá určeno nějaké omezení, tak bych tuto otázku vůbec neřešil.
Bylo by fajn vložit sem akce pro "klasiky".    [Pepanica]   03.01.2022
Odpověď  Dle FIVA nic takového jako klasický japonský motocykl neexistuje, po 30 letech je to historický motocykl.    [Petr]   02.01.2022
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Honda CBX 1000 - legenda legend


 Ačkoli Honda CBX 1000 nesla označení Super Sport a její šestiválec nabídl poprvé u sériového motocyklu 100 koní sportovní ikonou se nikdy nestala. Až příchod konstrukčně zcela jiných sportovních motocyklů v 80. letech ukázal, jakým směrem se bude vývoj skutečně sportovních motocyklů ubírat.
Nic však nebání k tomu, aby Honda CBX 1000 nebyla již v době své výroby označena za legendu. Stačilo, a stále stačí, v reálu spatřit charakteristickou siluetu jejího mohutného šestiválcového motoru, navíc konstrukčně provedeného s neuvěřitelnou precizností, a dále již není třeba komentářů.
Honda CBX 1000 nikdy nebyla pro každého. A nebylo to jen její vysokou cenou. Její jízdní vlastnosti, limitované zejména tehdy nedokonalými pneumatikami, neumožnily využít potenciál litrového řadového šestiválce. Zatímco jízdní vlastnosti motocyklu dokážou současné pneumatiky radikálně vylepšit, cena motocyklu neklesá a již nikdy rozhodně klesat nebude.

Hondu CBX 1000 v Československu doslova ikonizoval Theodor Pištěk testem, který vyšel v roce 1979 v časopise Motoristická současnost. Známý výtvarník, pozdější držitel filmového Oskara a velikého příznivce motorismu v jedné osobě, testem reagoval na nepříznivý ohlas čtenářů ke kritickému článku o Kawasaki Z1300 v témže časopise. Článek odsuzující silné motocykly, za jejichž předobraz si autor vybral Kawasaki Z1300, nese všechny známky účelového textu z režie StB. Více informací zde: http://www.motomagazin.cz/index.php?action=klasik& amp;menu=23&pos=cssr    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.01.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 33 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  A druhé...    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.10.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak ještě foto na konec sezóny...    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.10.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dodatečně ještě pohár...    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.09.2021
Odpověď  Je pěkné vidět takové motorky v akci. A je dobře, že se na akcí pro historická vozidla objevují. Konečně se začínají prolamovat ledy.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.09.2021
Odpověď  Také gratuluji! Pěkné. Ani se nedivím - do roku 1980... Když s tím v r. 79 přišli - šest hrnků a 105HP. V té době mezi sériovkami nebylo co řešit :)    [J]   13.09.2021
Odpověď  Velké gratulace ...    [Pepanica]   13.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Letos jsem jel Ecce Homo Historic znovu na CBX.Vyhrál jsem kategorii motocyklů do r.v.1980 (a celkově jsem byl pátý),ale hlavně jsem jezdil velmi slušné časy.    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.09.2021
Odpověď  Super, blahopřeji k úspěšnému dni.    [Pepanica]   09.09.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  V neděli se na Ecce Homo Historic zadařilo.Vyhrál jsem motorky i celkově.    [Stopl] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.09.2020
Odpověď  Velké gratulace ... konečně jsi se dočkal.    [Pepanica]   13.07.2020
Zobrazeno 10 z celkem 33 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (33) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Oprava výfuku Honda scrambler


 potřebuju opravit výfukna Honda CL450, má vyrezlé a vypadané přepážky, je nerozebiratelný, umí to někdo? Zezadu už ho někdo kuchal a uvolněné přepážky vysypal a znovu to zavařil.    [vojta]   09.08.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  takhle to vypadá ze zadní strany    [vojta]   11.08.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Suzuki GSX 750 Katana


 Suzuki Katana. Pojem sám o sobě. Design motocyklu dodnes budí u hodně lidí rozpaky, ale jak píše prodejce "každý čumí, když někam přijedu".
Jelikož jde sice o ježděný, ale zjevně o dobře udržovaný motocykl, může to být pro fandu značky dobrá příležitost ke koupi. Vyklápěcí světlo je u motocyklu opravdu úlet. Hrozně rád bych tuto Katanu potkal někde naživo.

http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/suzuki/s uzuki-gsx-750-katana/suzuki-gsx-750-katana-852701. html    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.12.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Je potřeba ji občas provětrat ať komplet nezmrzne ...    [Pepanica]   24.08.2021
Odpověď  Zdravim,Jedna Katana mi stojí v garáži už asi 20let a po každé když kolem ní jdu,povzdechnu a zavzpomínám jakej to byl ďábel.Zanechala v mém srdci vzpomínku na vždy    [Bohumil Paclík]   24.08.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  II. gen GSX 750S v původním stavu byla letos dlouho na prodej, téměř po většinu roku, cena byla kolem 70.000,- a dlouho o ni nebyl zájem, to jen pro info a srovnání.

http://www.youngtimermoto.cz/suzuki-gsx-750s-shark /nggallery/page/1    [Zdendys UH] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pokud by měl někdo zájem o velkou Katanu, jedna se právě draží zde:

http://www.ebay.de/itm/311491083926?_trksid=p20551 19.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT    [Zdendys UH] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.12.2015
Odpověď  Doplňuji: konkrétně studio Target - Design.    [J]   05.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dovolím si tvrdit, že Katana byl od značky Suzuki velký počin. Tvrdit, že dodnes u lidí budí rozpaky je vyčtené klišé. To možná v určité míře platilo v době vzniku tohoto typu, u kterého design byl dán za úkol německému týmu designérů. Ve své době se vzhledově odlišoval od ostatní sterilní japonské produkce, ale čas ukázal, že nestárne. Dnes neznám nikoho, komu by se to nelíbilo, či z toho měl rozpaky.
V době kdy vznikl tento motocykl, tak mi visel jeho propagační obrázek z Motorradu (krom jiných krásných strojů) nad stolkem, kde jsem se učil, jako školou povinný. Tyto letáky a časopisy mi vozila teta z NSR. Škoda, že už je nemám, ale na netu jsem našel kopii přesně toho samého. Je parádní.
S tím výklopným světlometem jsem to ještě neviděl a to super. Na to bych zíral též.    [J]   05.12.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Honda CB250G 1976


 Dobrý deň.
Čiastočen renovujem HONDU CB250G ročník 1976. Motorka bola napadnutá kutilom, snažím sa ju dostať do pôvodného stavu. Narazil som na problém s hlavným stojanom. Miesto čapu tam bol kus závitovej tyče M12. Objenal som originál čap, ktorý má však priemer 17,2mm. Otvor na čap v stojane má priemer 13mm, v otvore je akoby vložka, ktorá vyzerá ako originál. Skúšal som ju valisovať, nešlo mi to. V ráme sú otvory zodpovedajúce originál čapu, ktorý mi prišiel. Na obrázku v katalógu vložka v stojane nie je. Vie mi prosím niekto poradiť, či sa robili rôzne rozmery čapov, alebo je to stojan z niečoho iného? Ďakujem. Ivan    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 30 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Takže pancierová brzdová hadica v správnej dĺžke mi už prišla. Objednával som tu: https://www.melvin.de/
Je to priamo výrobca. Môžem ho odporučiť, s takýmto prístupom som sa ešte nestretol. Správnu hadicu mi poslal obratom a pribalil mi ešte čistič bŕzd, tesnenia a brzdovú kvapalinu - všetko grátis.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.03.2021
Odpověď  Je to klasicky jednoduchý brzdič od Tokico, moc nebrzdí 😀, ale je spolehlivý. To těsnění jsem taky kupoval od D. Silvera. Můj pístek byl v třmenu tak zarostlý, že jsem hi vytlačoval kompresorem 100 atmosfér. Moto stála 16 let ve stodole. Po vyčištění drží a neteče. Zkus to pořádně vyčistit. Jinak hadice mě udělali v Petřvaldě podle originálu za 500 Kč do týdne.    [ondrejj1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2021
Odpověď  To mas pravdu, akurat tu sa bavime o pancierovych hadiciach. Tie typicky stoja 30eur/ks ak su robene na mieru :(    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2021
Odpověď  Mě na všechny veterány dělali brzdové hadice tady: www.garance-slavicin.cz žádná i s atypickými koncovkami na míru mě nestála víc než 200kč za jednu.    [Laco]   17.03.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  nepoznam CB250G detailne, ale podla foto je to rovnaka brzda ako ma CB360/400/500/550/750 zo 70tych rokov akurat iny priemer piestu a kotuca.

je to trocha viac teoria - Honda Service manual pise potriet piest silikonovou vazelinou (mysli sa boky), vlozit, potriet platnicky (okraje plus zadnu stranu) silikonovou vazelinou a zlozit.
Pozor aby si nepotrel tu cast piestika ktora je v styku s brzdovkou - neznasaju sa!
Ak potries gumicku silikonovou vazelinou tak sa urcite dostane do kontaktu s kvapalinou.

Toto je nevyhoda Honda brzdy, neni tam prachovka takze ta silikonova vazelina nahradza jej funkciu ako ochrany pred vlhkostou a prachom.

Ak natries piest kvapalinou fungovat to bude, akurat vytvoris korozivne prostredie na povrchu piestika pod platnickou.

Platnicky potri po okrajoch aj zozadu, zabranuje to korozii a ciastocne piskaniu

Silikonova vazelina sa dava kvoli vysokej teplote. Medena pasta asi spravi rovnaku funkciu, v 70 rokoch neviem ci existovala. Nebal by som sa ani pasty na brdzy ATE    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2021
Odpověď  boco - mአju veľmi peknú. Ja sa musím najprv finančne zotaviť po tejto cb250g, lebo takéto výdavky som pravdu povediac neočakával. Čo sa týka hadíc, už mi prišli. Horná je kratšia o cca 50mm, už som písal predajcovi do Nemecka. Odpísal mi, že mi grátis pošle hadicu v dĺžke ako potrebujem. Dám vedieť ako to dopadlo. Ešte sa opýtam, či niečím mazať brzdový valček. Vždy som to len namazal brzdovkou, tak či to Honda nemá ináč. Brzdové platničky zvyknem po obvode zľahka namazať medenou vazelínou.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ivan - predtym ako tam budes davat nove tesnenie, over si ze mas tu drazku 100% cistu, vnutorny povrch strmena a piestu je hladky (piest nevyhrdzaveny). Este si pre istotu over ci ma piest resp strmen spravny rozmer.

Moja CB550K Four je model 1975, viz foto. Su to krasne stroje, odporucam ;)
Ked nejaku zozenies, kludne sa ozvi, mam s nou uz celkom bohate skusenosti    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2021
Odpověď  Ahoj, Ďakujem za odpovede. Tesnenie som kupoval síce repliku, ale od Davida Silvera z UK. Zatiaľ aj replikové veci od neho boli úplne v pohode. Mám ešte jedno, tak ho skúsim vymeniť a uvidím. Hadice som objednával z Nemecka: https://www.melvin.de/stahlflex/motorrad/honda_cb_250_g_74-76_-_bremsleitungs-kit_vorne_i3_556_0.htm
Poštovné na Slovensko bolo 17 EUR. V cene ako bonus mi poslal aj pol litra brzdovky a multi sprej(WD40) jednanie perfektné a dodanie do 5 dní.
Inak sa po cb550 obzerám aj ja. Veľmi sa mi páčia hlavne ročníky do 1975.    [Ivan-LM] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vyrobca hadic je Goodridge : https://www.goodridge.co.uk/
Hadice na mieru daju objednat aj priamo cez ich stranku tu https://www.goodridge.co.uk/collections/buildaline-kits ale to je riesenie s klasickou pancierovou hadicou a srobovacimi fitingami.
Ja som nasiel na ebay predajcu ktory inzeroval hadice na moju motorku priamo (ako kit), ked prisiel zistil som ze nesedia dlzky a jeden fiting. Tak som mu ich vratil a on mi ponukol ze moze dat vyrobit na mieru presne ako chcem - dlzka, fitingy a co bolo pre mna dolezite - vzhlad ako original (akurat mensi priemer). Volaju to "vintage black"

Kontakt na ebay shop: http://www.ebaystores.com/RiceRocketUk
Kontakt na pana s ktorym som to riesil : mjd128(zavinac)outlook.com, vola sa Dave.

DOLEZITE - treba mu PRESNE specifikovat hadice aj fitingy (je ich vela typov, vratane stupania zavitov). Najlepsie spravit fotky vasich povodnych, vratane fitingov.

Prikladam foto - porovanie jednej mojej povodnej hadice (1977) a novej    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.03.2021
Odpověď  Můžete sem dát ten kontakt na výrobce hadic? Určitě by to zajímalo víc lidí.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.03.2021
Zobrazeno 10 z celkem 30 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (30) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Hádanka


 Poznáte jaké motocykly jsou na fotografii?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.05.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 72 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Super, rychlovka ... gratuluji !! Je to v podstatě jedno, ale tohle by měla být ještě Colleda St-III (1957) co sní teprve Suzuki bude rokem 1959. To jsem se dočetl.    [Pepanica]   07.11.2020
Odpověď  V době Google vyhledávání je hádaní nuda, SUZUKI COLLEDA.    [Hroch]   07.11.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, už tady dlouho nebyla hádanka a proto jak se jmenuje motocykl?    [Pepanica]   07.11.2020
Odpověď  Otázka by měla možná znít, která z těchto motorek je vítěz? A historie odpověděla, že GPZ 900 R. Kdyby se stále ještě vyráběla, tak by se jistě našli kupci, kteří by si ji koupili. XJ 1100 reprezentuje generaci předchozí.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.07.2020
Odpověď  To bude těžký... Na kapotě je napsáno Kawasaki GPZ - Nemohla by to tedy být Kawasaki GPZ? No a pak asi 5 vteřin na gůglu a zdroj fotky je zde:
https://www.motorradonline.de/klassiker/auf-achse-mit-kawasaki-gpz-900-r-und-yamaha-fj-1100-big-bikes-der-80er-jahre/    [A. Černý]   14.07.2020
Zobrazit dokumentOdpověď  Přidám jednoduchou hádanku, ale odpověď neznám a chci ji od vás. Na fotce je jasná Yamaha XJ 1100, a druhá Kawasaki je jaký model???    [tusakvlastaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jasně že jo. Gratuluji. Jen škoda že celý měsíc ani ťuk.    [Pepanica]   11.07.2020
Odpověď  Pěkný Wankel-:) Suzuki RE 5.    [J]   11.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nikdo ani pokus ... tak obrázek trochu zvětším a určitě bude motocykl jasný.    [Pepanica]   11.07.2020
Odpověď  Tentokrát žádný pokus o určení motocyklu dle části fotografie?    [Pepanica]   29.06.2020
Zobrazeno 10 z celkem 72 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (72) 
Zodpovězené téma  Dobrý den, mám Hondu CX 500 Sports, r.v.1983, naj. skutečných 25000 km, velice dobrý stav.Ale jedna věc mě celkem zajímá. U tohoto motoru se při běhu na volnoběh ozývá z obou stran a stejně jemné klepání jakoby ojničního čepu nebo pod.(šicí stroj), ale při tomto stavu kilometrů se mi to zdá méně pravděpodobné. Můžete se tu rozepsat, co by to asi tak u motoru, navrhnutém již více než před třiceti lety, mohlo být? Díky.    [Jan Čajka]   20.04.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdarec, mám vyměněný rozvodový řetěz i řetěz pohonu olejového čerpadla, oba řetězy jsou dopnuty, ventily seřízeny. Po nastartování motor klepe, při vymáčknutí spojky neklepe. Nápínací i vodící šína jsou zánovní, motor má 54000 km, asi 10000 jsem v tomto stavu ujel. Tak to klepání neřeším.    [Martin]   23.06.2020
Odpověď  Diskse o problému je už trochu stará, ale jestli chceš ještě poradit, tak se ozvi. Já mám CX 500 turbo.    [tusakvlasta]   13.02.2009
Odpověď  Zdarec,měl jsem CX 500 před 10 lety a nejezdil na něm 20000 km. Výborný motocykl,ale někdo z předchozích malitelů se na něm patřičně vyřádil.Měl jsem ůplně stejný problén podle tvého popisu.Motor nemá automatický napínák rozvodového řetězu.Pokud tam máš ještě chladící vrtuli uloženou na vačkové hřídeli tak se to v ní dost ozývá.Stačí napnout rozv.řetěz a mělo by být po problému.Já to měl horší,protože na to někdo předemnou jezdil dlouho a naklepalo to zdvihátka.Tak hodně zdaru ať ti slouží,je to super stroj.Pokud nevíš jak rád s napnutím poradím čau Pospa.    [marekpospikRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.02.2009
Odpověď  nechci strasit ale ja tam nasel orazeny vyfukovy ventyly ale to bylo v 65000km tak snad tam nebudes mit to same .    [cx500]   06.02.2009
Odpověď  Zdarec,tohle jsem tu nedávno řešil já,moje první tankování DO cx500 bylo natural95 a zanedlouho to bylo slyšet,teď beru jen special a když není tak jedině s aditivy.Zdarec Luboš    [Luboš]   28.04.2008
Odpověď  To klepání se ozývá jak u studeného, tak i u teplého motoru. Ještě jednou se podívám na ventilové vůle, udělám průplach motoru, vyměním olej s filtrem a natankuji natural 95 a přidám aditiva. Díky.    [Jan Čajka]   24.04.2008
Odpověď  Tak předpokládám že ventilové vůle jste asi už udělal, že jo...
My, jezdci na vzduchem chlazených jednoválcích, známe velice dobře ťukání, které je způsobeno velkým vrtáním v poměru ke zdvihu- píst je tak nízký, že se "kinklá" ve válci sem tam. To je ale u vzducháčů- tam jsou tolerance výbrusu jinde, než u vodníků. Navíc při rozdělění půllitru na dva válce se mi to nezdá.
Takže nic jiného než ty pístní čepy asi nepřipadá v úvahu- další možnost by byla nekvalitní benzín a jisté detonace, ale tomu dávám tak 1% pravděpodobnosti.
Ještě mě napadá, jestli náhodou CX nepotřebuje olovnatý benzín, nebo aditiva olovo nahrazující- zrovna tohle se tu nedávno řešilo. Pokud někdo v minulosti jezdil na natural, mohla se rozklepat ventilová sedla- to by taky mohlo být slyšet.
Ťuká to jenom studené, jenom teplé, nebo vždy?    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.04.2008
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Neteče benzin.


 Ahoj, v zimě jsem si pořídil Kawasaki Z650B z r. 1976 a až nyní jsem začal jezdit. Dnes jsem bohužel poprvé volal kamaráda, aby mě odvezl domů na káře :-(, netekl benzin. Kohout průchozí, ale neteklo to do karburátoru. Potom, co jsme to doma shodili na zem, benzin začal téct a motorka běží zase normálně. Předpokládám tedy, že se seknuly plováky. Dá se tomu nějak do budoucna předejít? Díky.    [solf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 36 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Poslal jsem e-mail. Díky MV    [solf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Odpověď  To jsem si přečetl a město? Kdybys měl cestu na Prahu, můžeš se stavit a možná ti pomužu.    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Odpověď  Jsem z Jižních Čech.    [solf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Odpověď  Solf, odkud jsi?    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Odpověď  Hele moje zkušenost je tato -před lety jsem měl na hondě cb400four taky únik pod hlavou na levém kraji -vyměnil jsem těsnění pod hlavou i nějakou gumku v mazacím kanálku měřil roviny ploch a bylo to cca dva roky OK a pak to začlo znova . Ta notorka pořád jezdí a kámoš co jí vlastní to občas utře hadrou a neřeší to.
Takže pokud je to snesitelné a únik je malý -bych to řešil hadrem. Pokud je dobrý přístup k šroubúm hlavy -zkusit opatrně dotáhnout - s tím jsem se taky jednou setkal na dvoválci cb500t ale není to moc pravděpodobné. Jinak svěřit to někomu k opravě je dnes finanční sebevražda spojená s tím že budeš bůhvíjak dlouho bez motorky, čím déle to bude trvat tím dražší to bude a když se to nepovede tak vyjmenujou co tam máš všechno nové a že se to za těch 15 či 20 vyplatí. Kdybys měl kliku a narazil někde na levnej kus motoru tak by to stálo za zvážení -v nejhorším by Ti stál někde jako dekorace.    [honďas]   11.04.2020
Odpověď  Pokud jde o efekt, tak dle nájezdu je zřejmé, že nepotřebuji motor ve 100% stavu, současně ho nemohu nechat ve stavu, který by vedl např. k závažnému poškození a škodě, které se dalo předejít. Laicky si myslím, že motor nepotřebuje udělat GO, ale odstranit nyní především problém s těsněním pod hlavou. V souvislosti s radou nakonec se ještě zeptám, zda tu není nadšenec-mechanik, který by se chtěl stát mým známým :-) a byl by to ochoten a hlavně schopen udělat. Náhradní díly bych sehnat asi dokázal - svět je malý. Případné nabídky nebo doporučení na dílnu možno zaslat přímo na e-mail. Děkuji.    [solfRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Odpověď  Viz můj příspěvek z roku 2017. Zkontrolovat všechna vyjmenovaná kritická místa. Ten motor evidentně není v pořádku (pokud jej tedy do pořádku dát chcete). Hlava - ventily těsnost, vůle ve vodítkách, stav gufer, stav rozvodového řetězu. Sundat válce a jejich kontrola + všeho na pístové skupině. Co evidentně není OK, vyměnit (nevím, jak to je s dostupností takových dílů, jako jsou třeba písty, ventily (pokud by bylo třeba). Řada dílů se dá zajistit i "nestandardní" cestou třeba zakázková vyroba těsnění pod hlavu (téměř všechny ostatní si vyrobíte sám), úprava ventilů z jiného typu, výbrus po dodání pístů udělá každá brusírna, ta lepší je mnohdy schopná i dodat/vyrobit zakázkové písty s kroužky. O ceně proto spekulovat nechci - spíš jakého efektu chtete dosáhnout....?
Jen si myslím, že tohle není úplně ta pravá práce ve stylu "zadám to jako zakázku do servisu". Ani bych se nedivil, kdyby od toho dávali houfně ruce pryč. Chce to "home made", nebo nějakýho známýho - nadšence a mechanika. Jako zakázka ne-e. Stejně si budete muset nejspíš zajistit všechny díly sám, vlastní cestou.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, nebudu zakládat nové vlákno, problém se týká zde uvedené motorky. Po 3 letech provozu, kdy ročně najedu cca 1500 km, se mi objevil lehký únik oleje pod hlavou jednoho z válců, viz foto. Tak se chci zeptat, zda je to pro běžné motoservisy rutinní záležitost a co byste mi případně doporučili udělat současně s výměnou toho těsnění, když už jsem se zde dříve přiznal také k tomu, že motorka žere olej. A kolik taková oprava může stát. Díky.    [solf] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2020
Odpověď  Tak včera mi jedna svíčka už "nenaskočila", ale zlobila pravděpodobně delší dobu, protože po startu to občas chvilinku vrčelo jen na tři válce. Tak se chci zeptat, jaké svíčky na tyto motorky doporučujete? Já tam mám nyní NGK B9ES. Dík.    [Solf]   10.09.2017
Odpověď  Podobný problém jsem řešil na Hondě CM. Kouřila jak dvoutakt na M2T 1:30, zejména z pravého válce.
Nejprve měněna gufera ventilů, zlepšení sotva patrné. Následně, protože se mi zdálo, že ventil mají ve vodítkách větší vůli, než je zdrávo, vyměněna celá hlava za lepší (+ opět nová gufera). Výsledek nic...
Demontovány válce s písty. Válce neměly nahoře hranu, písty vůli, ovšem na stíracích kroužcích však téměř nulové předpětí a velká vůle v zámku. Ostatní kroužky se zdály OK. Objednány a namontovány nové kroužky - všechny. Mírné zlepšení, ale ten horší válec pořád stejně špatný....
Další demontáž motoru, tentokrát po sehnání nových výbrusových pístů + kroužků. Proveden výbrus a montáž nových pístů a od prvního okamžiku po zprovoznění bylo jisté, že je po problému!
Po podrobném zkoumání vymontovaných pístů se přikláním k závěru, že příčinou byly vytlučené drážky pro kroužky v pístu! Na tom pravém citelně více. Oproti pístům novým, kde nebyla prakticky měřitelná axiální vůle kroužku, tak na těch starých to bylo místy až k 0,2 mm. Měřeno jenom orientačně spárovými měrkami s odstupňováním po 0,05.
Je fakt, že i ten "přemazaný" motor před opravou stále jel, svíčky neodcházely, ač byly plné karbonu. Stejně tak vnitřek spalovacích prostorů a dna pístu. Jen motorka žrala víc oleje, než moje dvoutakty dohromady ;-). Takže tak.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.08.2017
Zobrazeno 10 z celkem 36 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (36) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Závada rychloměru ZN 750 LTD


 Zdravím všecky, pořídil jsem své 440 LTD větší ségru a nefunguje rychloměr. Počítadlo km jde, ale ručka se nehne.
Někde jsem zaznamenal, že to může být porucha po "stáčení vrtačkou". Nesetkal se s tím někdo a neví co se tam stane, než to otevřu?    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2020

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tak hlavně že se povedlo ...    [Pepanica]   21.03.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Muj mazel    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2020
Odpověď  Takže jsem to rozebral, žádnou závadu jsem nenašel a začalo to fungovat :-D možná byla ta ručka nějak přilepená, či co. Aspoň jsem namazal kvaliní vazelínou všechny ty šnekové převody a vyměnil žárovky. Ještě čekám na poštu, až mi přijde oil filter, vyměním olej a dám nějaký pěkný výlet :-)    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2020
Odpověď  Tak asi nic ... většinou se komentář objeví.    [Pepanica]   19.03.2020
Odpověď  Nikdo se s tím nesetkal?    [Romulus] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2020
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
 Strana 1/11 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 22.11.2023)
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Ahoj, Suzuki T500 dvoutakt


 Sháním nějakého opravdu zkušeného mechanika v těchto starých japonských dvoutaktech,který by moji moto buď poladil, případně udělal GO motoru. Jde o to,že tlaky má v normě,předstih také,hladiny také, sání utěsněné,karbce čisté, a pořád jede jako Jawa 634.Chytá skvěle,za plynem podle mě jde dobře,ale v jízdě je prostě slabá.Max rychlost 105-110. Převody již mám tovární.Jsem z Ostravy    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.09.2024
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma  Neví někdo, z jakého typu Yamahy pochází tato nádrž ? V červeném pruhu byl bílý nápis YAMAHA.    [Zetkař] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.04.2024
   Přidat odpověď 

 Strana 1/11 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006