Zdravím. Mám dotaz do pranice. Přemýšlím o zakoupení předválečného veterána za
účelem renovace. Otázkou je jakého zvolit aby nebyl příliš drahý, nebyl příliš
náročný na renovaci a byl přiměřeně atraktivní, tedy aby náklady do něj vložené
byly ohodnoceny (zde nemyslím zhodnoceny např. prodejem). Pomůžete mi
navrhnout typ, po kterém mám jít? [David] 14.03.2006 Zobrazit téma |
| ...třeba www.prewarcar.com.... [Pepa] 10.06.2007 |
| Pro Petr Kropáček ml. Prosím nemáš ještě další stránky o nabídkách veteránů
venku?? Dík. [J.] 06.06.2007 |
| No jo, v Anglii je spousta opravdu starých veteránů. U nás by byly taky, ale to
by tady nesměla být válka. Pak, za komunismu, se "dojezdilo" to, co
zbylo. Zdá se mi, že dnes je venku poptávka spíš po autech, ve kterých je
taky pěkné svezení- prostě všichni chtějí vetrána, co trhá asfalt. A takovéto
krásné kousky klesají v ceníku dolů. Já bych rád "youngtimera"
Peugeot 604 (rok 1975 až 1987), ale to je luxusní auto o velkém výkonu a díky
tomu se v pěkném stavu nesežene pod nějakých 6000 EUR. Za to už se dá koupit
hodně pěkný oldtimer. [Petr Kropáček ml.] 14.03.2006 |
| 1929 Wolseley 16/45 saloon za 6500Liber... [Karel] 14.03.2006 |
| Máš pravdu. Například tento 1929 Wolseley 16/45 saloon za 6500Liber z tebou
uvedených stránek. To bych chtěl vidět, za kolik by jej nabízeli na veteran.cz.
Minimálně 1/2 miliónu. Jinak taková Tatra 57 myslím by mohla být dobrá
volba. [Karel] 14.03.2006 |
| Vyber si nějaký jednoduchý kabriolet. Ideální je cililink, toho můžeš udělat od
základu za nějakých 200. Na renovaci jsou hodně náročná auta s uzavřenou
karoserií, s více dveřmi, ... Je třeba si uvědomit, že dnes je téměř
nejsložitější udělat lak, klempířinu a čalounění. Pokud ale chceš investovat,
bude lepší dovézt nějaké auto po starší renovaci, nebo v původním stavu ze
zahraničí. Koukni třeba na www.orchidcars.co.uk, tam jsou nádherná auta hodně
starých ročníků za ceny, za které u nás neuděláš ani litrovou pikolku. No jo, to
jsem zase sklouznul do finančních rozborů, ale ono to dnes o ničem jiném není. [Petr Kropáček ml.] 14.03.2006 |
|