MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316298 příspěvků |8197 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 119 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPřívěsné vozíky, sidecary | Odpověď 8.9.2024 02:22  
Tip  Oživit diskusi Registrovaní uživatelé mají možnost nezodpovězené téma kdykoli aktualizovat a tím jej přesunout opět na úvod výpisu mezi témata dne. Využijte této možnosti na místo obvyklé prosby o pomoc, která téma zbytečně odsune do spodních částí výpisu.
Fotografie:  ( formát *.jpg, max. 100kB )
 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
Dokument:  Vkládání dokumentu je přístupné registrovaným uživatelům ( formát *.jpg, max. 2MB )
Nepřihlášený uživatel Jméno: 
E-mail: 
 Zasílat další příspěvky e-mailem    Nezobrazovat e-mail v příspěvku
 Zadáte-li e-mailovou adresu, získáte možnost odebírat e-mailem další vložené příspěvky na toto téma. Stačí zaškrtnout příslušné políčko.
Nutno vyplnit text a jméno
Upozornění: Vkládejte pouze příspěvky jenž souvisí s tématikou, kterou se zabývá toto diskusní fórum. Nepatřičné příspěvky mohou být z fóra odstraněny.
 Diskusní fórum není určeno k podávání inzerce. Příspěvky posouzené jako inzerce budou z diskusního fóra odstraněny. K soukromé bezplatné inzerci použijte oddíl Inzerce.

Návod k úpravě vkládaných fotografií: Základem by měl být ostrý, barevně vyvážený snímek. Veškeré základní úpravy snímku je nejlépe tvořit na snímku v původní nezmenšené podobě. V případě, že fotografovaný objekt zabírá jen malou část snímku, doporučujeme snímek oříznout (CROP). Optimalizování snímku pro vložení na internet provedeme funkcí zmenšit (RESIZE) na optimálních 648 pixelů šířky a nezapomeneme doostřit (SHARPEN). Velikost pod 100kB dosáhneme uložením upraveného snímku jako JPG s přibližně 80 až 90% kompesí. Vaše snímky budou zobrazeny tak, jak je uložíte bez jakékoli jiné úpravy serverem.

 Registrovaní uživatelé mohou vkládat fotografie bez omezení jejich velikosti.
 Fotografie o velikosti menší jak 100 kB systém ukládá bez úprav. Fotografie větší jak 100 kB systém automaticky zmenší na velikost o pevné šířce 648 bodů, pokud tuto šířku vkládaná fotografie překračuje.

Návod k úpravě vkládaných dokumentů: Obrazový dokument vkládejte pouze pokud se vám nepodaří jej změnšit na velikost fotografie 100 kB. Obrazové dokumenty musí být ve formátu *.jpg a ve velikosti od 100kB až do velikosti 2MB. Vkládané dokumenty o velikosti větší než 1000 výškových bodů (pixelů) jsou systémem automaticky zmenšeny na tuto velikost. Obrazové dokumenty smí vkládat pouze registrovaný přihlášený uživatel. Počet vkládání dokumetů je omezen na 10 týdně na jednoho registrovaného uživatele.

Tip: V textu můžete používat tyto HTML tagy: <B>, <U>, <I>.
 Při editaci se Enter bere jako odřádkování, které se zobrazuje.
Zodpovězené téma Jawa 350-638 se sidecar 562 jaky sekundarni kolecko
Ahoj na Jawe mam sekundarni kolecko se 17 zubama, ted jsem pripojil sidecar a chtelo by to zmenit prevod jen nevim jestli pouzit 15 nebo 16 zubu. Muze nekdo poradit?    [Petersonf]    11.07.2018     Zobrazit téma  
Odpověď  Můžete poradit, jak vysoké podložky by měli patřit pod pružiny kývačky se sidecarem    [Mirek]   29.09.2021
Odpověď  Ja jazdím 639+562. Výrobca predpisuje 15 zubové koliesko. Mám tam ale 14 zubové. Keď ideme 2ja + batožina, do kopcov žiadny problém kľudne aj na 4rke. Na rovine je síce celkom pomalá. Chcem vyskúšať to 15 zubové. Povedal by som že 16 už je veľké. Čo sa týka tlmičov tak vpredu mám podložky, ktoré výrobca udáva aj v katalógu ND a zadné mám vymenené za 634rkové a nastavené natvrdo. Jazdím tak niekoľko rokov a žiadne problémy. Ale ako som spomínal, na rovinke to nieje žiadna stíhačka a kopce absolútne bez problémov aj plno naložené. Ešte doporučujem podkovu do prednej vidlice (ale dá sa použiť iba s plastovým blatníkom).    [Vlado]   01.11.2020
Odpověď  Cawte.Nastav to podľa návodu z tejto stránky. https://www.motorkari.cz/tema/?t=181538&pgr=1#goto8885785 .Ja som to robil tento týždeň a obrovsky rozdiel bolo jazdiť s týmto nastavením. Krásne držala stopu neťahala ani do jednej strany , nestrebalo zápasiť ,jednoducho užil som si jazdu.    [oko31Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.10.2020
Odpověď  Já mám kolečko 15 zubů a spokojenost, do kopce to celkem uhání a po rovině se s tím bojím jet víc než 80, takže to úplně stačí. Jinak se seřízením soupravy 639/562 jsem problémy neměl, přední úchyty mám tedy univerzály (protože mi zbyly z projektu ČZ 250/Velorex 560 - už bude taky brzo jezdit :-) ), takže to nebylo "natvrdo" a šlo to poměrně dobře výškově i směrově štelovat. Záleží taky na tom, kolik kilo je na motorce živé váhy, pokud víc, tak by asi tvrdší pružiny nebyly od věci :-) Jestli si dobře pamatuji, tak v příručce k připojení 560 ke kývačce je, že se mají vyměnit přední i zadní pružiny za silnější nebo pod přední pružiny dát podložky. Ale já mám 65 kg a mladík 25, tak to neřeším...    [Bud] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2019
Odpověď  Prostě to vyzkoušejete, je to investice dalších 150 Kč ,a hodina práce. Někomu bude vyhovovat 15, někomu 16 zubů.    [Monty]   28.04.2019
Odpověď  Ahoj řeším stejný problém ,ale i mnoho dalších, nemohu dostat ràm sidekaru do vodorovné polohy .Když už se to povede , tak při zatížení motorka má velký odklon a sajda padá taky do leva a to dost výrazně . Nemohu nikde zjistit zda se upravuje tvrdost zadních tlumičů protože to bi asi hodně vyřešilo.Mám ještě kývačku tam na předku jsou silnější pružiny a zadní tlumiče nastaveny na tvrdo.A hlavně přední držák sajdy má kloub a nastavení nebyl problém . Ovšem spárovat 638 s562 je na čistokrevný výron .Tak za rady předem dík    [Jan Větrovec]   28.04.2019


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006