Záměna dílů z jiné jawy Ahoj všem, koupil jsem Bizona a v motoru chybí komplet elektrika.Jaká jawa to má stejné? [Jirka] 14.06.2017 Zobrazit téma |
| Dolin: to s tím CBX jsem taky viděl,to mě fakt pobavilo :)) Ale to nic neznamená. [Smart1] 18.02.2019 |
| To je těžko. Rám jsem viděl za 3000 i za 10000, kartery dohaduju tak na 10000 párové kompletní, vidle tak 4000. Při konečné ceně 300tis a nebo sem viděl nabídku výměnu za Hondu CBX1000 (což je také 200+) budou asi díly i držší už,..nevím... [dolin1] 18.02.2019 |
| Dokáže někdo odhadnout ceny dílů?? kartery,rám,vidlice bez kluzáků. Vyvážel se bizon i do zahraničí? dlouhodobě toužím po Bizonovi:)a dlouho se neobjevila žádná rozumná nabídka..Tak uvažuju že si ho poskládám. Díky [Smart1] 15.02.2019 |
| Ano, první 634/4 měly hlavy zkosený, stejný pro Bizona i Califa [Petan69] 15.02.2019 |
| Díky za info.měl jsem první 634 a ten měl hlavy jako bizon,zkosený.je to možný? [Smart1] 14.02.2019 |
| Hlavy válců měl stejný akorát Californian. Pokud jde o verzi Bizona bez oilmastera, jsou víka stejná s 634, 472 atd (u 6V zapalování). Pokud jde o levé víko oilmaster, je specifické zvlášť bizon a zvlášť 634 ve verzi oilmaster [Jakub] 14.02.2019 |
| Ahoj,co se týče dílů motoru.. hlavy válců a víka motoru je stejné jako 634? vím jen že jsou jiné kartery a válce mají jiné uchycení kolen výfuku.ještě něco je zásadně odlišné? díky [Smart1] 14.02.2019 |
| Monty moc děkuji za nabídku,ale Brno mám celkem daleko,jsem z Ustí nad Labem:-(.Ale vážím si Vaší nabídky a je fajn zjistit,že pořád jsou mezi lidma lidé co jsou ochotni poradit a dokonce nabídnou konzultaci.Děkuji [Jirka] 17.06.2017 |
| Koukal jsem,že zadní plexi stojí kolem 200kč,tak taky vemu nové,než někde objíždět burzy a hledat a stejnak pod 100kč ho tam nekoupím a za cestu dám 500.Jsem z Ustí nad labem,tak to mám dost daleko na burzy,tady nikde nic nebývá. [Jirka] 17.06.2017 |
| Petan69 děkuji za rady.Tak to snad raději koupím nový tachometr,zapertlovat to nemám kde,nemám soustruh ani nikdo známej.Ručně byto dopadlo děsně.A když vemu 1000kč za starší+rámeček za 150kč a další,tak to vyjde minimálně na stejno.Takže raději nový,já moc na to,že je to originál nehraju.Podstatnější pro mě je ,aby tam bylo co tam má být.To stejné je s barvou,je to přestříkané a zde jsem četl,že to lidi rozpouští tu neoriginál barvu a snaží se dostat na původní a tu zachovat,ale nedokážu si to představit.Vždyt originální barvu někdo musel obrousit a kytovat,takže to asi pak moc dobře nevypadá.Leda ,když maj štěstí a nebylo to kytované a broušení bylo jemné ,tak se jim třeba povede originál barvu zbavit škrábanců a rozleští to.Nevím nikdy jsem motorku po takové "operaci" neviděl.Já asi zvolím klasiku,přestříkat do původní barvy. [Jirka] 17.06.2017 |
| Odkud jste? Poku dto máte do Brna blízko, můžete se dojet podívat a zkonzultovat ,mám v dílně Bizona v originál stavu, i jednoho po renovaci. A snad tomu i celkem rozumím . Případně i díly se najdou. [Monty] 17.06.2017 |
| Zadních světel je celkem dost, i starší můžete přeleštit hadrovým kotoučem a vypadá jak nový. [Petan69] 17.06.2017 |
| Ano, ten tachometr vypadá stejně Starší pěkný už spíš nejsou, ale objevují se s pomuchlaným rámečkem, prasklým sklem...(cca do 1000,-) Replikový rámeček se dá sehnat - je stejný jako na ČZ Prase. Pak rámeček zapertlovat, nejlépe v soustruhu. Takže vyčištění, vynulování a zapertlování je práce nejméně na 2 až 3 hodiny + rámeček zhruba za 150,- [Petan69] 16.06.2017 |
| Děkuji za radu a fotky. [Jirka] 16.06.2017 |
| Tachometr můžete dát z první 634 nebo je stejný na Califu pokud bude do 160 [Petan69] 16.06.2017 |
| Děkuji,a tachometr,ten tam vlastně taky nemám,ten je také z jawy 634???Děkuji za rady. [Jirka] 16.06.2017 |
| Zadní světlo je stejný jako na 634. Vyrábíme repliku, nebo si můžete koupit i turecký. [MOnty] 16.06.2017 |
| Monty děkuji. [Jirka] 16.06.2017 |
| Ještě se Vás chci zeptat,zadní světlo-jen plexi měla také speciální,nebo tam dávali něco z jiného typu? [Jirka] 16.06.2017 |
| Myslím, že poslední Bizony už měly výfuky bez toho kroužku, stejný jako 634. Komplet reppliku sedla dělá Tomáš Jirčík z Bobrové. [MOnty] 16.06.2017 |
| Děkuji,zas jsem o něco chytřejší.Takže je to tam vylisované-vytlačené? [Jirka] 16.06.2017 |
| Vlastně je to jenom kroužek kolem dokola, 634 ho nemá :-) Trochu to vypadá jako by šla oddělat koncovka výfuku... [meela] 16.06.2017 |
| Děkuji za upozornění,ještě jsem výfuky nesundaval,takže o nějakém prolisu nevím,tak to asi raději to co tam má být origo a nebo je vypálím a nechám přechromovat............. Ted jsem koukal na podsedlovej plech a nikde jsem repliku nenašel,budu muset sehnat šikovného svářeče,co ten co tam mám nějak vyspraví,pokud to půjde.Naštěstí molitan a potah dělají. [Jirka] 16.06.2017 |
| pokud má 634 stejné úchyty jako bizon tak to pasovat bude, ale origo na bizona jsou vzhledově odlišné - asi 20cm od konce mají kolem dokola prolis. Takže hlavně záleží na tom, jestli to chceš origo nebo jenom funkční... [meela] 16.06.2017 |
| ahoj, kola jsou stejná s ostatními stroji z té doby a to je zhruba všechno :-) Plyn je stejný jako na Jawa sport (typ 590, 361 případně californian) Karbec - pojede to na jakýkoliv 2926 (správně otryskovaný), pokud chceš i oilmaster tak musíš sehnat rozdílné díly - víčko atd. sedlo a kyvka - pouze bizon výfuky z taiwanu jsem neviděl, nemáš odkaz? [meela] 15.06.2017 |
| Díky za odpovědi pánové. Mohu se zeptat co vše jde na bizona z jiné jawy?Kola asi ano,mám je hrozné,plyn mi chybí,co karburátor z jakého typu,ten taky není kompletní,atd.........?Sedlo mám jen podsedlový plech a dost hrozný,netušíte z které jawy nahradit?Co zadní kyvná vydlice?Sakra to bude zas stát balík:-(. A jaký je Váš názor na výfuky z Taiwanu nebo co to je zač,koukal jsem české kolem 6tisíc a tajwan za půlku,plánuji to max 2krát ročně projet....má cenu škudlit? [Jirka] 15.06.2017 |
| Každá dvouválcová 6V. Takže čz 471, čz 472, Jawa 634 atd [Jakub] 14.06.2017 |
| Všechny - patří tam normální dynamo, origo asi 50W, aleklidně tam dáte i 75W nebo VAPE. [Monty] 14.06.2017 |
|