Dneska mi přišel MotoXpress a je v něm
rozhovor s designérem bizona, p.
Tatouškem. Je tam taky jedna fotka
slušně udělaného kousku ve žluté barvě.
Dozvěděl jsem se tak pár zajímavostí, o
kterých jsem doteď nevěděl. Zkuste si
ten časopis splašit, stojí jen 28 vočí a
vychází jednou za čtvrt roku. Kdyžtak
můžu poslat kontakt kvůli předplatnému. [Petr Kropáček ml.] 13.06.2005 Zobrazit téma |
| Dík. [Joski] 15.02.2021 |
| Vychádza ten časopis ešte?Aké bolo posledné vydané poradové číslo?Kupoval som to vždy na Motortechne ale minulý rok sa nedalo. [Joski] 15.02.2021 |
| Jestli tedy někdo vlastní tento výtisk a chtěl by ho prodat nebo dát informaci, tak bych byl moc rád. [Roman] 06.11.2018 |
| Zajímalo by mě z jakého ročníku a čísla VTM je tato fotografie. [Roman] 06.11.2018 |
| mohl by si prosímtě uploadnout ten sken třeba na uložto v plné kvalitě? děkuji [Jakub] 29.05.2010 |
| Nešla mi sem vložit velká fotka... Že by virus? Už máme prý i první případ napadení člověka
počítačovým virem :-D [Petr Kropáček ml.] 28.05.2010 |
| Tak jsem získal další časopisy s Bizoní tématikou- Automobil č.9/1969 a 9/1971. V prvním z nich je
představení Jawy SST, v druhém typový list s podrobným popisem a technickými údaji. Udivuje mě,
že už v září 69 byl Bizon prakticky ve výsledné podobě, ale prodávat se začal až skoro rok a půl
poté. Mimo jiné se vyzdvihuje užití plastických hmot na podsedlovce a masce i přestože na titulní
straně časpoisu je známý tmavý prototyp (hlavní role ve "velkém" prospektu), který má
tyto díly očividně plechové. V článku je však několik fotografií motocyklů, které se od
"sériovky" liší jen krytem řetězu, kryty zadních pružin, detaily sedla apod. Právě užití
zapouzdření sekudárního řetězu je velmi vyzdvihováno, zatímco v typovém listě je konečná volba
otevřeného krytu nesena velmi nelibě. Je to docela úsměvné- jestli tenkrát byl ten celokryt tak
ceněný, nechápu, proč ho nakonec nevyráběli. [Petr Kropáček ml.] 28.05.2010 |
| a v jekém to je čísle? [radar] 29.03.2008 |
| No, bylo to po tom, co se ten čtyřvál kousl. Prý to dělal dost často a sám Šťastný to několikrát
zažil. Ale prý to šlo vycítit a ještě včas vypnout spojku... Někdy... [Petr Kropáček ml.] 17.02.2008 |
| K Billovi. Představte si (pokud to není pověra), že trefil hlavou patníček v poli 10x10 cm, který ho
připravil o život. Co chybělo, aby Jawa pokračovala v úspěšném "tahu" ve vývoji. Kde
dnes mohla být.Nemůžu to rozchodit (neverending fanoušek JAWY) [George] 17.02.2008 |
| Jo, ta havárka a smrt Bill Ivyho to byl začátek konce Jawy na závodním poli a pak s tím související
konec nebo živoření Jawy jako takové. [George] 16.02.2008 |
| Čauky lidi taky by mě zajímal onen článek o výrobě bizona. Pokud ho někdo máte
prosím o půjčení nebo o písnutí na mail.Díky. [Martin] 04.07.2007 |
| ahojky Pétíku,chválím ti Bizonka,chválím. Mám v červené barvičce a je to můj
brouček,Bud na toho svého pyšný.Má svůj věk,zaslouží si to.Pa JARKA [JARKA] 07.06.2007 |
| Pěkná. Inu Italský design. Bohužel Jawa dnes jede spíše na čínském designu. [Jirka] 21.10.2005 |
| Mám další jalovej příspěvek. Tohle je můj bizon, honem mi ho někdo
pochvalte! Jsem dost rozčarovanej, páč už je to skoro hotový, ale visím na zámku
sedla a výfucích. Pak už jenom prkotiny jako řetěz, napínák pásu přes nádrž,
bowdeny, náhon tachometru, nálepky apod. A PAK UŽ KONEČNĚ BUDU DRANDIT! Jo,
jestli někdo chce nové štítky na bizona (mám jenom 350, oilmasterů asi 10 nebo
15 ks, neoilmasterů prodám max. 1 nebo 2), ozvěte se na mail nebo na 606 375
192. Jsou na hliníkové folii určené k ražení čísel, vypadají pěkně, jen mi
nepatrně ujely rozměry (délka asi 87 místo 92 mm). Kdyžtak mi napište čísla
svého bizouna a já je tam vymáčknu- zbývá jen nalepit. Cena bude vysoká, tak
třeba 200,-. Je to holt omezená nabídka- já už jich víc dělat nebudu. Ale jestli
chce někdo začít s výrobou, můžu poskytnout podklady pro všechny čtyři typy. [Petr Kropáček ml.] 17.09.2005 |
| Zdravím. Mám další zajímavost: Viděli
jste už někdy na prodej jawu za 180 000
euro? Já jo. Je na stránkách
www.classic-motorbikes.com . Taky už jí
tam udávají nějaký pátek. Je to ten
čtyřválec do V 350 ccm (typ 673) a v
roce 68 na ní prý závodil Bill Ivy. Ten
se na stejném typu taky zabil. Udělejte
mi někdo radost a počápněte jí, bylo by
super kdyby skončila v Čechách. Já už
musel rozbít prasátko kvůli koupi
bizona, takže teď na ní nemám dostatek
kapitálu. Je teda fakt nádherná. [Petr Kropáček ml.] 04.07.2005 |
| Mají i svůj web - www.motoxpress.cz [MONTY] 13.06.2005 |
|