Tak posílám pro znovuoživení diskuzí na Ogar foru fotečku poválečný čtyřky po
renovaci a v původním stavu. [Láris] 10.04.2007 Zobrazit téma |
| to Standa a Venca z dubence 2007 - mám podobný problém na Ogaru 12, nevím jak to pořešit, ale na Váš sic mě napadlo, zda to jde vyřešit výměnou za silnější pružiny? Vím, je to finančně náročné, ... ale? [Hobo] 19.09.2016 |
| Zdravím mám na prodej světlo MOBILA co má na skle hlavu kočky.Nabídněte dík .Krony [Krony] 15.06.2012 |
| Hallo Is dat struur tekoop zo ja hoeveel Kc...... Euro.......? [Jaap Hamstra] 10.09.2010 |
| Tak jsem ted v Chotusicich objevil vyrobce, ktery dela i riditka na Ogary. Bohuzel uz na povalku
byly prodane.. www.vyrobamotoreplik.wz.cz. Mate nekdo jeste fotku pacek a plynove rukojeti na
povalku? [F.] 06.09.2010 |
| Určitě u Treschla! Orig. ti vyjde na tu samou cenu. A u té spínačky se mě zdá, že jí někdo prodává
zrepasovanou na burze, ale přesně nevím o koho jde. [Tom] 09.08.2010 |
| A jeste zadni blatnik. Asi ho take nejspis necham udelat v replice. Mate nekdo nejake tipy, kde? U
Treschla? Dik za info. [F.] 06.08.2010 |
| Dale shanim spinaci skrinku. Ale nejspis neco vyrobim sam, originalni beztak tezko sezenu, neni
videt a me jde hlavne o funknost.. [F.] 06.08.2010 |
| Shanim na povalku riditka (s packou na dekompresor) + plyn. Gumove rukojeti jsem koupil na burze.
Delaji se v replice, pripadne kde sehnat ten plyn? [F.] 06.08.2010 |
| Ahoj už jsem to sem psal víckrát-možná s tím otravuju ale k tomu mýmu Ogarovi co tady o něco níž mám
stále sháním spínač neutrálu,stačí třeba oměřit nebo nekompletní.Nesehnal jsem nikde ani
obrázek.Děkuju Standa [standa] 20.02.2009 |
| Dobry den, mohl by prosim nekdo nafotit detajl pantu na zadnim blatniku??Dekuji Tronda.M@seznam.cz [Mirek] 05.03.2008 |
| Dobry den mohl by mne nekdo vyfotit detajl pantu na zadním blatníku?? u Ogara 250 r.v.46 moc
dekuju Tronda.Mseznam .cz [Mirek] 04.03.2008 |
| Přikládám pro zajímavost foto co jsem vyhrál v aukci. [Tom] 29.02.2008 |
| Ano dávalo se na Ogara 2,ale na poslední model tzn.s prolisem na blatníku s plnou vidlicí,nádrží s
odvětráním a vylisovaným nápisem, atd..Já ho měl na dvojce z roku 38 a viděl jsem ho i na jiných
dvojkách z těhdle let. [Láris] 21.02.2008 |
| ještě jedno foto [Tom] 21.02.2008 |
| Chtěl bych se zeptat jestli se toto světlo bosch dávalo na Ogara 2?Světlo je z předválečné ČZ.Jen
bych vyměnil sklo. [Tom] 21.02.2008 |
| Tome fotka stojánku je u pana "zuzsko" z 15.2.2008.můžete kontaktovat rovnou mě na již
uvedeném čísle. Petr [petr] 19.02.2008 |
| petře můžeš sem hodit fotku toho stojánku v replice? [Tom] 15.02.2008 |
| Vyrábím repliky stojánků na Ogar rok výroby 1936,1937, tel 606171057 [Petr] 15.02.2008 |
| Ahoj pánové posílám také moje světlo mám hliníkový rámeček. [Venca] 19.12.2007 |
| Detail nápisu [Jíra] 19.12.2007 |
| Zdravíčko, foto origo skla s nápisem Mobila, resp. Mobila byla asi firma co ty světla vyráběla
celý?? Co vím tak i na první manety patří světlo co má na skle hlavu kočky a dole je též nápis
Mobila. Jíra [Jíra] 19.12.2007 |
| dík za odpověď můžete sem dát někdo fotku skla aby bylo vidět jak vypadají příčky na skle a kde je
ten nápis případně máte kontakt na toho kdo rámečky a skla dělá? Případně mi kontakt pošlete mailem
díky. [Mirek] 18.12.2007 |
| Zdravím rámečky se dávali oba i hliníkový i chrom.Sklo se dělá v replice taktéž chromovaný
rámeček.Jen v replice se mi zdá že na skle není nápis MOBILA já mam orig a tam nápis je. [Láris] 17.12.2007 |
| Mirku posílám ti foto světla.Není moje.Rámečky byly i z hliníku a na skle by měl být nápis mobila. [Tom] 17.12.2007 |
| Tome z jakého materiálu je vyroben ten rámeček. Koupil jsme světlo s dírou pro tachometr plášť je
na poválečnou 4 sklo z Péráka FJ Parabola také Pérák ale rámeček je hliníkový trochu mne to zarazilo
s tím jsem se nesetkal. Rámeček je potlučený a nebyl jsme si jistý jestli to není nějaká domácí
náhrada. Mohl by jste sem někdo dát fotku světla kde bude vidět rámeček a sklo? Případně napiště
své názory jak jste to řešili a kde jste sehnali sklo a z čeho použili náhradní rámeček. [Mirek] 17.12.2007 |
| Na internetu jsem našel toto světlo o kterém prodejce tvrdí,že je na Ogara.Je to možné?Není tam
otvor na tachometr.Poválky měly přece vždycky tachometr ne? [Tom] 17.12.2007 |
| Nemáte pánové náhodou někdo navíc klasickej dekompresor ovládanej z řídítek. Mám dvě hlavy a
bohužel ani na jedné nebyl, nebo rozměrový náčrtek podle kterého by se dal vyrobit. Dík [Mirek] 17.12.2007 |
| Ahoj můj Ogar je od pána který v té době dělal ve Zbrojovce.Myslel jsem že ten dekompresor měl podle
sebe upravený ale asi to tak dělali normálně.Ještě bych tě Jíro chtěl poprosit jestli by jsi mně
obkreslil nebo nafotil spínač neutrálu,stačí pár rozměrů.Slíbilo mně to už kolik kolegů ale asi ... [standa] 16.12.2007 |
| Zdravím.Jíro tenhle dekompresor jsem měl na motoru taky.Míra [Míra] 14.12.2007 |
| Řidítka [Jíra] 14.12.2007 |
| Ahoj kolegové, zjišťuju zda li je to původní. Měl jsem na své poválečné 4ce řidítka bez páčky
vypínání dekompresoru a v hlavě byl takovýto dekompresor-viz foto. co jsem viděl na motorkách
nižších výr. čísel, tak měly klasiku z řidítek vedený přes páčku lanko na dekompresor a i na vyšších
výr číslech naž mám já. bu´d ´prava nebo tenhle systém byl jen na pár vyrobených kusech?? Jinak dost
to při chcípání pálí:) [Jíra] 14.12.2007 |
| Zdravím Ogaristy, chtěl jsem se zeptat, zda nemáte někdo poválečnou širokou nádrž ještě s kompletním
původním lakováním. Jde mi o to, zda červená barva už šla kolem vík rovně, nebo s sbloučkem jako u
hubených. Nemáte někdo detailnější vyobrazení ojedinělého pravostranného
"plamínku" ve znaku na poválečné nádrži? (standardně tam totiž není), jako má M.Šíma na
svých stránkách v galerii. Setkal jste se s tím taky někdo? Dík Libor Marčík [Libor] 09.12.2007 |
| Nevím jak u poválky, ale na předválku jsou blatníky s lemem dost podobný s touristem, jak říkáš
jinak je uchycení, ale délka a šířka jsou stejný, zkoušeli jsme přední, to jsme oměřovali, ale jak
zadní, to nevím, naproti tomu na standarda, nebo první 4ku kontra jawu předvál, tak ogar má ten
blatník delší, ale jinak ta šířka sedí taky. Jestli si ogar nechal ty blatníky pře válkou vyrábět u
Janečka a posléze u čz, toť otázka, nebo jestli ten výrobce byl pro všechny nějaká externí firma???
Jestli ovšem jsou ty blatníky na tourista vůbec k sehnání, myslím, že situace bude podobná jak
s blaťasama na ogara, navíc asi víc lidí pase po blatníkách na tourista, než po ogaráckejch, vůbec
bych se nedivil, kdyby za pár slušnejch chtěli 8 táců i možná víc. [Jíra] 30.11.2007 |
| Má někdo zkušenost s tím čemu by byly podobné blatníky na poválečné 4. Nemohu je sehnat. Případně
jakou náhradu jste zvolili. Někdo říká že by to mohlo být podobné s ČZ Tourist. Samozrejmě jde pouze
o tvar profilu blatníku a jeho šířku vzpěry a konce se určitě liší, to se dá ale podle vzoru
upravit. Věděl by někdo? Případně kdyby někdo měl blatníky byl bych vděčný. [Mirek] 30.11.2007 |
| Michale, nedávno jsem psal tatíkovi e-mail na jeho mobil ohledně zaslání nosiče na poválečnou
čtyřku. Kdybys byl tak hodný, připomeň mu, jestli by mi ho posal na dobírku. Byli jsme domluveni,
ale asi má moc práce. Dík. [Milan N.] 17.11.2007 |
| Láris dík.Dej vědět až někde budeš na burze [michal] 17.11.2007 |
| Tome já bych opravil oba rámy.Přece jeden nevyhodíš do hutí,to by byla škoda.Když je člověk
šikovnej,tak se dá zachránit všechno. [michal] 17.11.2007 |
| Čus Michale tu šablonu na nádrž mám tak až pojedu někam na burzu tak bych ti jí dal.Chrom drží dobře
udělal jsi to dobře.čus Láďa [láris] 16.11.2007 |
| Díky za kontat michale.Věděl bych o někom kdo dělá odlitky akorád mě vrtá hlavou jestli je ten
odlitek stejně pevný jako orig. zadek.Podle mě to musí praskat no nevím.Mám doma 2rámy.Jeden je
pěknej až na ten zadek z péráka a druhej je trochu upravovanej.Např. upravovaný držák na
vydlice,nakřivo navařené trubičky co jsou v rámu pro úchyt motoru a předělaný úchyt nádrže.A trošku
se líší od prvního rámu protože má vysoké číslo.Tak se pořád rozhoduju,jestli uříznout z druhýho
rámu zadek a dát to na ten první a nebo opravit oba.Co by jste mě doporučili? [Tom] 16.11.2007 |
| Na stojánek se táty zeptám.Jinak zadek sehnal od někoho na burze asi za 1000.je to novej odlitek,ale
už měl poslední pár a nevim jestli budou další.má udělanou stolici podle originálního rámu a na ní
to sesadí.Takže pokud si seženeš zadky,tak si myslim,že by to neměl být problém.Zkus mu
brnknout,číslo je o 3 příspěvky níž(607219122) [michal] 16.11.2007 |
| Zdar Michale taky bych potřeboval stojánek.Jak to bude dlouho trvat než budou hotovy?Ten zadek ti
tam dává z orig. nebo je odlívanej?Taky bych to potřeboval předělat a nevím ke komu to hodit. [Tom] 16.11.2007 |
| Ahoj Láďo.Máš to fakt pěkný.Co chrom na nádrži,jak jsem ti dělal,drží?Potřeboval bych od tebe,jestli
náhotou nemáš tu šablonu na nádrž.Já jí někam dal a nemůžu jí najít.Už jsem sehnal ty blatníky.Teď
otec dělá na předělání zadku z péroše do originálu.Vyrobil na poválečnou 4 nosiče(viz foto) a teď
maká na stojánku.Čau M.Hilko [Michal Hilko] 16.11.2007 |
| Řeším stejný problém ale s předválečnou 4, chybí mi také zadní nosič a stojánek. Nemáte kontakt na
nějakého výrobce,případně šel by nosič na poválečnou 4 nějak upravit? Díky za info. [Martin] 14.11.2007 |
| Zdravím fandy Ogarů. Nosiče na povál.4 vyrábí pan Hilko č.tel: 607219122. [labal9] 11.11.2007 |
| zdravim příznivce Ogarů.Nevim zda-li je to zajímavá informace,ale ve starých
časopisech jsem nalezl Ogara 4 s jinou koncovou svítilnou(větší) a k tomu
adekvátně upravenou tabulkou.A aby toho nebylo málo, neměl nosič.Další informací
je,že se dělá nosič v replice. [Karel D.] 10.11.2007 |
| Když budete mít někdo repliku stojánku dejte sem do diskuse zprávu s fotkou
myslím že spoustě lidí tento díl chybí. [Mirek] 08.11.2007 |
| Když Bůh dá,tak se jeden známý pokouší udělat raznici na stojánek.Půjčil jsem mu
vše co jsem měl a budu na něho tlačit!Doufám,že se vše povede. Držte palce. [Slávek] 07.11.2007 |
| Ještě bych se chtěl zeptat neměl by jste někdo kontakt na výrobce nosiče? [Mirek] 07.11.2007 |
| Mohl by sem někdo vložit fotku stojánku na poválečnou 4. Díky na pomoc [Mirek] 07.11.2007 |
| Údajně funguje, když se celek pověsí za oko ojnice a do válce se naleje Coca
Cola. Přes noc by měl být válec dole. Proto nepiju colu. [Petr Kropáček ml.] 29.10.2007 |
| Spolehl bych na jinou tepelnou roztažnost hliníkové slitiny pístu a litinového
válce - tzn pořádně to nahřát a ochladit /dej pozor ať válec nepraskne/. Co se
týče "Rezojedu" - vyplatí se trpělivost a mechanická podpora /denně
to nastříkej a řádně poklep/ [JzK] 29.10.2007 |
| Dokázal by někdo poradit jak vytlačit zarezlý píst z válce? Nějakou metodu,
která se vám osvědčila. Mám motor, který se nehne a dále válec s klikou vyndaný
z motoru a nejde to od sebe (Ogar 1947). Vyndat kliku není problém válec se dá
rozříznout, ale toho válce je škoda zvlášť když není olámaný. Nastříkal jsem do
válce přípravek "Rezojed",který pomáhá na zarezlé šrouby, ale tohle
se nehne. [Mirek] 29.10.2007 |
| S tím nosičem je to tak,že jsou úplně stejné akorád se liší polohou
vzpěr.Předvál má vzpěry přesně uprostřed a povál. je má více k jedné straně. [Tom] 26.10.2007 |
| Obkreslit saně není problém zavolej a domluvíme se 777 831 530 [TOMÁŠ] 25.10.2007 |
| Chtěl bych se zeptat nevíte jak se liší nosič předválečné a poválečné 4 a druhý
dotaz neměl by jste někdo výkres nebo vzor plechu co drží motor s rámem
pohromadě na poválečnou 4 chybí mi a nemohu to zkompletovat případně kdyby měl
někdo na obkreslení. [Mirek] 25.10.2007 |
| Ahoj Tome já měl pružiny černé.Měl jsem jenom jednu tak jsem to řešil ůpravou
pružin z péráka.Nevím jestli je nekdo vyrábí. [Venca] 07.06.2007 |
| Chtěl bych se ještě zeptat,jak řešíte chromování pružin na sedlo?Nebo si
kupujete repliky jestli je někdo prodává?Na broušení tam není vůbec žádný
přístup.Díky za rady. [Tom] 07.06.2007 |
| Zdar kluci.Tome já mam ty spodky stejný jako ty, jen ten vršek s drážkou na
těsnění mam nějakej širší než na tvé fotce,ale já s tím nic nedělal.Jenom jsem
vyráběl ty vrchní trubky co do nich zalejzaj spodní teleskopy.Ty byly na maděru.
Pro Milana:Prolis na kryt řetězu tam je ,ale nepatrnej nic velkýho.Nejlepší
je to složit s motorem,z.blatníkem a rozetou a pak uvidíš kolik to potřebuje.
A kastlík uvnitř nemá žádné přepážky.Na spodní straně kastlíku je
promáčknutí kvůli rámu. Mějte se Láďa [Láris] 11.05.2007 |
| Lárisi, potýkám se s renovací poválečné čtyřky. Měl jsem ji dost upravenou
kutilem. S mnoha problémy jsem se již vypořádal, ale potřeboval bych vědět, jak
to je se zadním blatníkem. Jestli je u krytu řetězu prolis. Já tam měl kryt z
péráka a myslím, že blatník byl dot upraven. A pak ještě bych potřeboval vědět,
jaký je kastlík na nářadí, jak vypadá uvnitř. Díky za odpověď. [Milan N.] 10.05.2007 |
| Zdar Láďo, potřeboval bych poradit,jak si řešil kryty na vidlice a ostatní
věci kolem toho.Na tvých fotkách jsem zahlíd,že jsou nějak trochu upravovaný
.Mohl by si mě to nějak popsat díky.Viz. přikládám foto jak na tom sem. [Tom] 09.05.2007 |
| Ahoj kluci,ta značka je v zásaděstejně velká jak klasická SPZ.Na šířku má
20cm,celková výška je 17cm.Ale to je včetně toho horního oblouku,ten má průměr
10cm ,2,5cm odshora je střed díry pro koncové světlo,dolů je to asi 5,4cm k
vršku té SPZ.Když tak si to nakresli na kus papíru-měřil mě to syn,tak jsem to
snad pochopil správně.Zároveň bych se chtěl pozeptat jestli by mně někdo
nenafotil a nenakreslil ten spínač neutrálu,případně neprodal. [standa] 25.04.2007 |
| čau Jíro mam stejnou tabulku jako má Standa ,ale já tam mam veteránský
číslo tak je nesmysl to měřit.Stando můžeš to Jírovi oměřit??Zdar Láris [láris] 25.04.2007 |
| Ahoj skusím ti to sem dát [standa] 24.04.2007 |
| Zdravíčko, Mužu Tě Lárisi ještě jednou poprosit o nafocení a změření tý plechový
cedulky na povál 4ku+světýlko co se dávalo originál co je to za typ, hliníkový
či plechový, fakt by mi to bodlo, Díky Jíra. [Jíra] 24.04.2007 |
| No jo kluci to musíte mít 61kg jako já.Viď Venco.Ne je fakt že to pérování je
slabší.Tak práci zdar Láris [Láris] 24.04.2007 |
| Ahoj Stando mám stejný problém vážím 85kg a když mám sedlo níž tak sedím na
blatníku a moc to nepéruje. [Venca] 24.04.2007 |
| Ahoj sedačku mám navrch protože musím -kvůli váze.Když ji nechám níž tak se
houpe na blatník. [standa] 23.04.2007 |
| Zdar Stando Tahle poválečná čtyřka jede každopádně líp než pérák je trošku
výkonější.Trochu bych poladil to sedlo je moc nahoru bych řekl.Jinak to je
pěkný.Láris [láris] 23.04.2007 |
| Láris-jak kdy, třeba teď v neďeli jsem málem tlačil z potoka.Otáčel jsem se na
silnici a nějak jsem moc vrknul s plynem.Motorka poskočila a už to mohlo
být.Diváci se mohli po.. smíchy.Jinak si myslím že jede líp jak pérák (asi se to
klukům nebude líbit).Schází mi spínač neutrálu,kolena musím nechat nachromovat a
opěrku kolena mám sundanou protože mi tekla nádrž kolem šroubku který ji
drží.Včera jsem to zalepil tmelem.Když tak mi napište co ještě nesedí. [standa] 20.04.2007 |
| čau Stando Ogar pěknej.Mouchy má ,ale ty vychytáš toho se nebojím. A jak ti
to jezdí.Tlačíš nebo jezdíš??Ahoj Láris [Láris] 20.04.2007 |
| Ahoj Láris pokusím se sem dát fotku svého Ogara.Má ještě nějaké mouchy tak mně
prosím nenadávejte. [standa] 19.04.2007 |
| Zdar Ogaři, nevíte náhodou o někom,kdo opravuje zapalování co je v
nádrži?Nerad bych na tom něco pokazil. [Tom] 18.04.2007 |
| Ahoj Jíro za všechny dík za klíček nemohl bys ho trochu oměřit a jodit to
sem??Jestli ti mohu poradit s dvojkou tak mi cinkni na 606 446 960 sice už jsem
ho dal pryč,ale zkušenost zůstává.S tím dobíjením je to jasná věc je to relé ve
spínací skříňce.Až cinkneš dám radu co s tím.Zdar Láďa [Láris] 13.04.2007 |
| Zdravím Ogarysty, házím do placu fotku mýho klíčku, spínač neutrálu mám někdeve
sklepě v bedně, mrknu na to. Mám za to,že těch spínačů byly nejméně 2 typy
protože spínač z výr. č. 1005 na 1223 nešel ten první motor byl starej typ a ten
druhej novější. Jinak jsem si udělal velkou radost a pořídil jsem si standarda,
myslím žes Láďo psal že ho máš taky, nadal bys sem fotku tý svý 2ky prosímtě?? A
nebyl by na Tebe nějakej kontakt,užs tenhle typ renovoval, tak s tím máš bohaté
zkušenosti, měl bych pár dotázků,díky. No a v neposldní řadě chci si vyrobit ten
plech na značku na model 47, ale chybí mi porád rozměry,ještě nevím jaké to
zadní světýlko tam patří, je plechový,či hliníkový,určitě by to ocenilo víc
lidí. Já se svou 47 ještě letos nevyjel, mám porád problémy s dobíjením, buď
nedobíjí, nebo naopak pálí všechny žárovky, měl jsem to rozdělaný už x krát a
nikdy jsem na nic nepřišel, nejspíš bude pes zakopán v tý spínačce v
nádrži.Pokud se o víkendu dostanu na projížďku,tak dodám foto, tak hodně
šťastnejch kilometrů a Ogarům zdar a sílu. Jíra [Jíra] 12.04.2007 |
| Díky Tome za typ zkusím to stáhnout a proštuduju to .Čau Láďa [Láris] 12.04.2007 |
| Láďo ještě k těm fotkám.Až budeš zase nějaký posílat,tak je zkus upravit v
programu PhotoFiltre.Je to takovej jednoduchej prográmek.Chce si s tím trochu
vyhrát a pak to už půjde samo.Po zmenšení velikosti souboru je fotografie skoro
ve stejné kvalitě. Na toho tvýho Ogara je radost pohledět. [Tom] 12.04.2007 |
| Ahoj mistři Tak dneska jsem měl dovolenou tak jsem Ogárka kvalitně projel.Jede
to jak ďas a jak je to spolehlivý ,chytá na první šlápnutí no radost.Ujel jsem
asi 40km a fakt jsem se kochal. No když jsem to sprovozňoval tak se mě
natrápil než jsem to všechno vychytal,ale stálo to za tu námahu!!! Tak
přikládám fotečku jak jsme se povalovali na louce a nebudu už dál otravovat.Všem
hodně síly Láďa [Láris] 12.04.2007 |
| Ahoj Stando s klíčkem jsem to vyřešil že jsem tam dal péráckej je na první
pohled skoro stejnej.Originál nemam.A spínač neutrálu na fotce nemam,ale až
někdy sundám víko vyfotím ti to.Já mam ten klíček stejnej s Vencou viz fotka. [Láris] 12.04.2007 |
| Ahoj Láris prosím tě když posíláš ty fotky -nemáš tam fotku klíčku do spínací
skříňky a spínače neutrálu.Míra Šíma mně to slíbil ale asi zapomněl.Předem dík. [standa] 11.04.2007 |
| když to sem chci vkládat musím to konvertovat a šíleně se kazí kvalita nemáte
někdo typ na nějakej dobrej konvertor velikosti fotek??? [Láris] 11.04.2007 |
| kompletace [Láris] 11.04.2007 |
| něco [Láris] 11.04.2007 |
| Zdar Ogaři!! Tomáši nastříkat,nachromovat a jede se.Máš to dost kompletní,tak to
už mu moc nechybí. Pro Toma s těma fotkama z renovace je to nic moc.Moc
jsem ho nefotil,protože jsem spolu s Ogarem dělal Jawu 350 OHV a věnoval jsem
víc pozornost jí než Ogárku.Hamba!! Něco málo sem dám pro inspiraci.Tak přeju ať
se Vám daří.Láďa [láris] 11.04.2007 |
| Zdar Láďo,máž ho vážně hezkýho do každýho detailu.Já svýho pořád
kompletuju,takže bude ještě chvilku trvat než sem pošlu nějaký foto.Akorád se tě
chci zepatat,jestli nemáš víc fotek,jak probýhala renovace tvýho stroje.Kdyby si
mě mohl nějaký poslat,byl bych moc rád!Pro inspiraci.Diky [Tom] 11.04.2007 |
| Opravdu krásné stroje.Moje žena,ale říka,že je ráda když odjedeme někam hodně
daleko aby nemusela poslouchat ten rachot co Ogárci vydávají.Zdravím Lárise
majitele znovuzrozeného Ogárka. [Venca] 11.04.2007 |
| ještě další [tomáš] 10.04.2007 |
| Lárisi klobouk dolů povedl se já ještě kompletuji,ale už se mi to taky pomalu
rýsuje skusim jsem dát foto [tomáš] 10.04.2007 |
| A co vy už to někdo taky prohání nebo ještě renovujeteeeee???Mnoho zdaru a taky
sem něco vkládejte ať je co pozorovat.Mějte se a mnoho zdaru Láďa [Láris] 10.04.2007 |
| Tak my už ve Velešíně jezdíme o sto šest.Natrápil jsem se z Ogárkem dost ,ale
stálo to za to.Jede to jak ďas. [Láris] 10.04.2007 |
|