Způsob lakování čz175/502 Ahoj, pořídil jsem si ČZ 175/502, je dovezena z Německa, kam byla i dle štítku prodána jako nová. Na karoserii potřebuji lokálně opravit nějterá místa a při očištění jsem narazil na cca 3-5mm vrstvu tmelu. Můj dotaz zní, zda je možné, že karoserii přímo ve výrobě tmelili z důvodu klempířských nedokonalostí - nic na laku nenasvědčuje, že by nebyl původní. Případně se mohlo jednat o lokální opravu. Ještě, prosím, pokud by se našel někdo ochotný, kdo má původní elektroinstalaci verze dynamostarter a nafotil my jak vypadá ve schránce pod řídítky. Díky. [VF] 29.12.2022 Zobrazit téma |
| Kastle na prase je skutečně tmelená od výroby tlustou vrstvou kytu. Kyt byl buď bílý, nebo červený. [longr] 09.02.2023 |
| Monty červený olejový tmel to už nejspíš nějaká oprava, ale z továrny byl na hrubé vyrovnání nějaký epoxid, alespoň u skutru co mě kdy prošli rukama to tak bylo. [Tomas] 05.01.2023 |
| Ano, potvrzuji, na 502, celá boční plocha po větrným štítem až dolů možná 8 mm tmelu, pouze na levé straně. Tmel ale bez prasklin, kvalitní. [Carlos.old] 30.12.2022 |
| Diky Monty za odpoved, opravuji jen lokalne, jinak je kastle slusna a prave tmel je v mistech bez vnejsi deformace a vypada to tak, ze jim vyrovnavali nedokonalosti plachariny. [VF] 29.12.2022 |
| Jednou jsem kastli z Prasete opískoval do holýho plechu, a nestačil jsem valit bulvy, jak to pod tmelem vypadalo. Sváry, body zvenku ,prostě hodně hrbatý to bylo. Takže ano, podle mně byl skútr Čezeta už z fabriky tmelený celkem silnou vrstvou červený olejovýho tmelu. [Monty] 29.12.2022 |
|