Ahoj, koupil jsem sekačku MF-70, ale žere jak blázen i na volnoběhu. Koupil jsem nový jehlový ventil do karburátoru, ale nepomohlo to. Zkoušel jsem taky snížit hladinu na plováku a taky nic. Někde jsem četl, že od nějakého data se začaly dělat karburátory zmetky. Taky jsem četl, že vysokou spotřebu dělají i opotřebené gufera na klíče, ty budu taky měnit. Chtěl bych poradit, jestli by se dalo použít nějakou kvalitní náhradu? Díky Honza [HonzaHonza] 18.01.2020 Přidat odpověď |
| Dnes už to krásné frčí a problém byl vyřešen.sehnal jsem origo rotor i klinek. Nádherný chod.ale problém špatného chodu byly jistě špony nalepené na statoru jak uvolněný rotor dřel o stator.po vyčištění nádherné sečení. [Marek] 12.07.2022 |
| Asi to tím není, protože jsem to provizorně naklepnul bez klinku ve správné poloze, poloha se nepootočila, motor jede ale stejně, nereaguje na přidání plynu, chod pravidelný ale jakoby 4 takty jehla je ok, karbec vyčištěn, jiskra hezká, svíčka nová, je divné že to začalo najednou ke konci sečení louky. žeby teda gufera? [Marek] 11.07.2022 |
| Ahoj. Poraďte na MF 70 mi prasknul klínek magneta.pulmesicovy. bohužel se uvolnilo Magneto vlivem nekvalitních matic z internetu jejichž závit se zdeformuje a povolí. Vychehlala se i drážka v magnetu takže se mi po montáži klínku rotor hodně pootočí.prakicky přes celou drazku.jede to jakoby na 4 doby a nereaguje na přidání plynu.jakoby malý předstih. Ale to přece na předstih nemá vliv .ten je na Klikovce. Jediné žeby to mělo špatně natočení pólu vlivem vyosení drážky. Pokud koupím nové Magneto a klínek bude to ok? Nebo důvod špatného chodu jsou Gufera? Od té doby co mám karburátor bing je směs perfekt.jiskra je taky pěkná.civka nová. [Marek] 11.07.2022 |
| Právěže jsem to zkoušel bez vzduchového filtru a bez zátěže. Na volnoběh se mi zdá, že to v benzínové trubce rychle ubýval benzín. Na volnobběh bych čekal, že to bude mít malou spotřebu. Proto bych to chtěl předělat na jiný karburátor třeba z nějakého čtyřtaktu. [HonzaHonza] 14.05.2020 |
| Měl jsem několik těchto motorů v různých strojích a můžu potvrdit, že spotřeba nebyla nikdy malá. Je to dvoutakt, nic se s tím nedá dělat. Oproti 4t. motoru BS v mountfieldu na stejné trase se stejnou fůrou zeleného tak dvojnásobná spotřeba. [vintera] 30.04.2020 |
| Pokud by byla gufera shit, tak to volnoběh nedrží. Buď to dává plnej, nebo chcípne, nic mezi tím. Vysoká spotřeba může být také daná zadělaným vzduchovým filtrem. Zkusit ho na chvíli odpojit, zda spotřeba neklesne. Jak bylo napsáno, je to dvoutakt, v zátěži, třeba při orbě, to něco spapá. [Zahajskej] 30.04.2020 |
| aby motor mohl běžet, potřebuje směs o poměru cca 14,7 kg vzduch k 1 kg benzínu. Nevěřte tomu, že budete daleko od tohodle poměru. motor by totiž neběžel. MF má zkrátka velký obsah, je to dvoutakt, takže holt žere. [petr] 08.03.2020 |
|
|