Tak parádní alkoholová „srazová noc“ už nosí své ovoce. :o) Noc strávená – mimo jiné i o řečech o
problémech OHC s Pavlem a ostatními nestory co vlastní půllitra desítky let a vědí tak o každém
problémku, který tento stroj umí vytvořit. U slivovičky jsme probírali spojku a padlo slovou o
pružnosti celého ústrojí včetně prohýbající-ho se přítlačného talíře. Motorku jsem hned po srazu
rozebral a nestačil se divit. Přidržel jsem pravítko na plech. profilovaném talíři, zmáčknul spojku
a ejhle. Talíř se prohnul do luku. Tím se pak dost přichází o potřebný zdvih při „nabobtnání“ lamel
teplotou od motoru. Nechal jsem se inspirovat Pavlem a Milanem(OHC) a vytvořil jsme tak tuhý
přítlačný talíř ze slitiny hliníku. Osadil ho vypínacím ložiskem a namontovali. Paráda!! Nečekal
jsem takovou změnu. Motorka tiše řadí i po zahřátí motoru, spojka vypíná o 80% lépe než před tím.
Není už takový problém vyřadit rychlost na semaforu i po průjezdu letním parným městem. Všem tuto
úpravu doporučuji. Perfektně řeší problém unášející spojky a šetří tak převodovku a zadní zubovou
spujku na rozetě včetně nýtů u 02. Hned je jízda o mnoho příjemnější než před tím.. Za motivaci
ještě jednou díky Pavlovi a Milanovi. :o)
|