Zobrazeno 2187x.  Kliknutím zavřete okno
Datum vložení: 15.06.2010 | Počet zobrazení: 2187   Zobrazit téma 
Tak parádní alkoholová „srazová noc“ už nosí své ovoce. :o) Noc strávená – mimo jiné i o řečech o problémech OHC s Pavlem a ostatními nestory co vlastní půllitra desítky let a vědí tak o každém problémku, který tento stroj umí vytvořit. U slivovičky jsme probírali spojku a padlo slovou o pružnosti celého ústrojí včetně prohýbající-ho se přítlačného talíře. Motorku jsem hned po srazu rozebral a nestačil se divit. Přidržel jsem pravítko na plech. profilovaném talíři, zmáčknul spojku a ejhle. Talíř se prohnul do luku. Tím se pak dost přichází o potřebný zdvih při „nabobtnání“ lamel teplotou od motoru. Nechal jsem se inspirovat Pavlem a Milanem(OHC) a vytvořil jsme tak tuhý přítlačný talíř ze slitiny hliníku. Osadil ho vypínacím ložiskem a namontovali. Paráda!! Nečekal jsem takovou změnu. Motorka tiše řadí i po zahřátí motoru, spojka vypíná o 80% lépe než před tím. Není už takový problém vyřadit rychlost na semaforu i po průjezdu letním parným městem. Všem tuto úpravu doporučuji. Perfektně řeší problém unášející spojky a šetří tak převodovku a zadní zubovou spujku na rozetě včetně nýtů u 02. Hned je jízda o mnoho příjemnější než před tím.. Za motivaci ještě jednou díky Pavlovi a Milanovi. :o)